#1
als het 3x overstappen is red ik dat nietVind je het zo spannend dan om met het ov te reizen?
als het 3x overstappen is red ik dat nietVind je het zo spannend dan om met het ov te reizen?
ik snap totaal die zin niet ik ga mijn moeder terugbetalen en we helpen elkaar zegt ze danTja, klinkt wel een beetje als met geld smijten en je moeder kan het geld ook beter op andere manieren gebruiken. Ik begrijp je soms voor geen meter, maar zo herken ik je wel.
Sterkte in ieder geval!
Dat je meer moeite hebt met 3x overstappen dan met een extra honderd euro uitgeven terwijl je economisch vast zit is zo vreemd vanuit mijn perspectief. Google Maps brengt ons van A naar B met de ogen gesloten ongeveer. Je neemt een flinke marge, mocht je ergens een verbinding missen en een kind kan de was doen..ik snap totaal die zin niet ik ga mijn moeder terugbetalen en we helpen elkaar zegt ze dan
met boodschappen etc die ik weer voor haar betaald en zo betalen we over en weer nog wel meer.
Ik betaal het binnen 2 maand terug no problem misschien zelfs in 1 maandterwijl je economisch vast zit is zo vreemd
Ik ging ook vrij weinig met het OV maar je kan altijd een buschauffeur of conducteur vragen om hulp. Zo ben ik ook uiteindelijk bij mijn eindbestemming gekomen.als het 3x overstappen is red ik dat niet
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal wordenWie z'n billen brandt..
Dat hebben we zelf vroeger en dan echt jaren geleden voor ik hier woonde vaak geoefend eigen zouden we dat langzaamaan weer moeten oppakken tztIk ging ook vrij weinig met het OV maar je kan altijd een buschauffeur of conducteur vragen om hulp. Zo ben ik ook uiteindelijk bij mijn eindbestemming gekomen.
Dit zou toch een mooie stap vooruit zijn?💪
Klinkt als dat je een hechte band terug heb opgebouwd met je moeder ,ik vind dit fijn om te lezen.ik snap totaal die zin niet ik ga mijn moeder terugbetalen en we helpen elkaar zegt ze dan
met boodschappen etc die ik weer voor haar betaald en zo betalen we over en weer nog wel meer
Bij ons heet het OV De Lijn. In Vlaanderen althans, en kan je via de app "routeplanner" tot in detail vragen om je tot op de gevraagde bestemming te brengen. Zowel met bussen, trams enz, alsook de afstanden die je moet wandelen indien die nodig zouden zijn. Ik heb 2 jaar geen wagen meer gehad en best handig zo'n app van het OV. Ik veronderstel dat die ook bij jullie bestaat de app via OV?Misschien kun je een soort routekaart uitstippelen met hoelaat en waar je moet overstappen ,om op de juiste bestemming te komen.
Misschien kun je de route van te voren een keer oefenen zelfs.
125 euro betalen voor een taxi is veel geld.
Mooie kans om die op te bouwen 🤣Dat end trek ik niet heb bijna geen conditie
jawel das de Valys alleen die rijd niet met garantie op tijd te komenHeb je trouwens geen recht op gesubsidieerd vervoer?
jawel das de Valys alleen die rijd niet met garantie op tijd te komen
dat valt er niet onder zelfs ziekenhuis bezoeken nietHeb je dan een hoog persoonlijk budget?
Bij Valys kun je ook aankomstgarantie vragen.
Denk dat zo'n onderzoek daar wel onder valt. En zo niet meer tijd incalculeren. 15 min later kunnen ze komen, en geloof de reistijd regulier x twee.
Best goed in te schatten dus.
Heel eerlijk: hoezo verbaast je dit?
Omdat ik niks van die zaken heb afgeweten het zijn ook oude zaken die er waren ver voordat ik ook maar drugs gebruikte of een curator had etcHeel eerlijk: hoezo verbaast je dit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."