Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
301 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazz35 zei:
Vind je het zo spannend dan om met het ov te reizen?
Klik om te vergroten...
als het 3x overstappen is red ik dat niet
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Manu76 zei:
Tja, klinkt wel een beetje als met geld smijten en je moeder kan het geld ook beter op andere manieren gebruiken. Ik begrijp je soms voor geen meter, maar zo herken ik je wel.
Sterkte in ieder geval!
Klik om te vergroten...
ik snap totaal die zin niet ik ga mijn moeder terugbetalen en we helpen elkaar zegt ze dan
met boodschappen etc die ik weer voor haar betaald en zo betalen we over en weer nog wel meer
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
ik snap totaal die zin niet ik ga mijn moeder terugbetalen en we helpen elkaar zegt ze dan
met boodschappen etc die ik weer voor haar betaald en zo betalen we over en weer nog wel meer.
Klik om te vergroten...
Dat je meer moeite hebt met 3x overstappen dan met een extra honderd euro uitgeven terwijl je economisch vast zit is zo vreemd vanuit mijn perspectief. Google Maps brengt ons van A naar B met de ogen gesloten ongeveer. Je neemt een flinke marge, mocht je ergens een verbinding missen en een kind kan de was doen..
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien kun je een soort routekaart uitstippelen met hoelaat en waar je moet overstappen ,om op de juiste bestemming te komen.
Misschien kun je de route van te voren een keer oefenen zelfs.

125 euro betalen voor een taxi is veel geld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
terwijl je economisch vast zit is zo vreemd
Klik om te vergroten...
Ik betaal het binnen 2 maand terug no problem misschien zelfs in 1 maand
En misschien zou ik handiger moeten zijn met ov maar ik en moeders zijn daar zo snel nog niet klaar voor

Veel ga ik er niet meer over zeggen ben blij dat ik geen zorgen meer hebben over of ik er kan komen
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
als het 3x overstappen is red ik dat niet
Klik om te vergroten...
Ik ging ook vrij weinig met het OV maar je kan altijd een buschauffeur of conducteur vragen om hulp. Zo ben ik ook uiteindelijk bij mijn eindbestemming gekomen.

Dit zou toch een mooie stap vooruit zijn?💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Wie z'n billen brandt..
Klik om te vergroten...
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Ik ging ook vrij weinig met het OV maar je kan altijd een buschauffeur of conducteur vragen om hulp. Zo ben ik ook uiteindelijk bij mijn eindbestemming gekomen.

Dit zou toch een mooie stap vooruit zijn?💪
Klik om te vergroten...
Dat hebben we zelf vroeger en dan echt jaren geleden voor ik hier woonde vaak geoefend eigen zouden we dat langzaamaan weer moeten oppakken tzt
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
ik snap totaal die zin niet ik ga mijn moeder terugbetalen en we helpen elkaar zegt ze dan
met boodschappen etc die ik weer voor haar betaald en zo betalen we over en weer nog wel meer
Klik om te vergroten...
Klinkt als dat je een hechte band terug heb opgebouwd met je moeder ,ik vind dit fijn om te lezen.
Ik heb mijn ouders ook terug betaald in vorm van oprechte liefde en keihard aan mezelf te werken om te bewijzen dat er een Jurgen 2.0 is weder gekomen.
Nu 30 jaar later ben ik indd een totaal ander mens geworden dankzij het vertrouwen van me ouders die ik heb moeten opbouwen.
Dus ik hoop voor jou dat je ook een oprechte band kan opbouwen nu ze er nog is bro en laten zien dat je wel degelijk voor jezelf kan zorgen en liefde geven.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fisherman's friend zei:
Misschien kun je een soort routekaart uitstippelen met hoelaat en waar je moet overstappen ,om op de juiste bestemming te komen.
Misschien kun je de route van te voren een keer oefenen zelfs.

125 euro betalen voor een taxi is veel geld.
Klik om te vergroten...
Bij ons heet het OV De Lijn. In Vlaanderen althans, en kan je via de app "routeplanner" tot in detail vragen om je tot op de gevraagde bestemming te brengen. Zowel met bussen, trams enz, alsook de afstanden die je moet wandelen indien die nodig zouden zijn. Ik heb 2 jaar geen wagen meer gehad en best handig zo'n app van het OV. Ik veronderstel dat die ook bij jullie bestaat de app via OV?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je trouwens geen recht op gesubsidieerd vervoer?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Dat end trek ik niet heb bijna geen conditie
Klik om te vergroten...
Mooie kans om die op te bouwen 🤣
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze Herbs Mang zei:
Heb je trouwens geen recht op gesubsidieerd vervoer?
Klik om te vergroten...
jawel das de Valys alleen die rijd niet met garantie op tijd te komen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Working on that 1000023622.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
jawel das de Valys alleen die rijd niet met garantie op tijd te komen
Klik om te vergroten...

Heb je dan een hoog persoonlijk budget?

Bij Valys kun je ook aankomstgarantie vragen.
Denk dat zo'n onderzoek daar wel onder valt. En zo niet meer tijd incalculeren. 15 min later kunnen ze komen, en geloof de reistijd regulier x twee.
Best goed in te schatten dus.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Heb je dan een hoog persoonlijk budget?

Bij Valys kun je ook aankomstgarantie vragen.
Denk dat zo'n onderzoek daar wel onder valt. En zo niet meer tijd incalculeren. 15 min later kunnen ze komen, en geloof de reistijd regulier x twee.
Best goed in te schatten dus.
Klik om te vergroten...
dat valt er niet onder zelfs ziekenhuis bezoeken niet
nee ik heb normaal budget 700

maar goed tis voor nu geregeld vind het reuze spannend
zeker benieuwd wat er uit het reclassering advies gaat komen richting de OvJ
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb blijkbaar ook een "strafblad""

1738401431553.png
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
ik heb blijkbaar ook een "strafblad""

Bekijk bijlage 64130
Klik om te vergroten...
Heel eerlijk: hoezo verbaast je dit?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Heel eerlijk: hoezo verbaast je dit?
Klik om te vergroten...
Omdat ik niks van die zaken heb afgeweten het zijn ook oude zaken die er waren ver voordat ik ook maar drugs gebruikte of een curator had etc

En er was bij ons thuis veel aan de hand mijn vader bijv heeft er ook 1 , omdat ik mijn moeder wou beschermen toen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
heel veel vragen gehad

wat is er gebeurd die dag

wat dacht je die dag
waarom deed je het
wat zou je anders kunne doen


echt nog veel meer dan ik hier neerzet nu weer afwachten wat ik verder te horen ga krijgen tzt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...169170171172173...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."