Als je goede nachtrust wil kun je beter clean worden. Over een maand slaap je helemaal niet meer zonder medicatie.Tuurlijk niet dus bedacht die quetiapine Bekijk bijlage 63282
Als ik door deze combinatie van medicatie,geen gevaarlijke drugs doe vind ik het best imoAls je goede nachtrust wil kun je beter clean worden. Over een maand slaap je helemaal niet meer zonder medicatie.
Stel je gebruikt door deze medicatie geen drugs meer. Maar je zit dan wel je leven lang vast aan deze medicatie? Of is zoiets tijdelijk? Hoe werkt dit precies?Als ik door deze combinatie van medicatie,geen gevaarlijke drugs doe vind ik het best imo
Dan ben ik het daar meer mee eens dan eventueel op de SEH te belandenStel je gebruikt door deze medicatie geen drugs meer. Maar je zit dan wel je leven lang vast aan deze medicatie? Of is zoiets tijdelijk? Hoe werkt dit precies?
Zo werkt het niet kerel. Maargoed, je ervaart het liever zelf dan dat je luistert naar iemand die het al ervaren heeft, maar zo werkte het bij mij ook totdat ik op de bodem van de put belandde. Dus ik snap 't ook wel. Ik hoop alleen dat je het veilig houdt.Als ik door deze combinatie van medicatie,geen gevaarlijke drugs doe vind ik het best imo
Vergis je niet in Quetiapine hoor, Robin. Ook dáárvan kun je een zombie worden. Dat heb ik aan den lijve ondervonden (en velen met mij). Zeker als het als slaapmiddel wordt voorgeschreven, wat het gewoonweg niet is (slaperigheid is een side effect). Dat spul kan grote effecten hebben op je dagelijks functioneren en op je gevoelsleven. Effecten waarvan je nu na één nachtje nog niets zult merken. Voor mij voelde het in het begin alsof er een dikke deken over me heen werd gegooid en ik de buitenwereld beleefde van onder die deken uit. Alles was vlak, stil en leeg. Geen pretje. Dus ik hoop vooral voor je dat dit een tijdelijke pleister is, want oplossen gaat de Quetiapine je shit sowieso niet. Dat kun jij alleen zelf doen joh.Heb in me jeugd ook ritalin en Concerta gehad van 4dd tot 18de alleen voelde ik me toe een zombie
Hij is ziek en kan herstellen. Zelfs na 76 pagina's.Is er echt iemand die denkt dat na 76 pagina's met reacties, er ook echt iets gaat veranderen? Misschien Chip gewoon hier zijn "herstel-shit" laten schrijven en dan over 76 pagina's nog een keer kijken of het wat is geworden.
De zin in drugs wordt minder als je een kwalitatief sociaal netwerk, een doel in het leven en zelfliefde hebt. Een cocktail aan middeltjes gaat dat niet compenseren.Dat weten ze allemaal wat ik gebruik de mensen van Fivoor,op papier zou deze combo de levels moeten stabiliseren zodat de zin in drugs minder wordt
Dit denk ik dus ook. Dan wordt drugs of drank misschien iets dat je heel af en toe gebruikt maar met een totaal andere instelling. Er is dan geen drang meer om van iets te vluchten of veel, veel minder.De zin in drugs wordt minder als je een kwalitatief sociaal netwerk, een doel in het leven en zelfliefde hebt. Een cocktail aan middeltjes gaat dat niet compenseren.
Ja. En het hoeft (en gaat zeer waarschijnlijk) ook niet allemaal in 1 keer. Het is een proces waarin je in die dingen groeit. Of tenminste: waar je in hoort te groeien. Tenminste, áls je onafhankelijk(er) wilt worden van drugs en dergelijke.Dit denk ik dus ook. Dan wordt drugs of drank misschien iets dat je heel af en toe gebruikt maar met een totaal andere instelling. Er is dan geen drang meer om van iets te vluchten of veel, veel minder.
Dit kan ook heel goed van toepassing zijn.Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit klinkt nogal kinderachtig, en ik proef er voornamelijk uit dat het je eigenlijk geen reet interesseert en je er helemaal niet vanaf wilt komen.
Klopt dat?
Zeker, maar denk zelf niet dat de reacties daar iets aan bijdragen. Sterker, soms is het voor hem olie op het vuur gooien. Dan komt hij in een soort van trol-mode.Hij is ziek en kan herstellen. Zelfs na 76 pagina's.
En heel veel mensen zijn nu eenmaal bang voor grote veranderingen in hun leven. Ze beseffen heel goed dat hun huidig leventje vaak ellendig is met verslaving maar dat is ondanks alles vertrouwd en bekend. Een ongewenste ‘comfort zone’ zeg maar.Ja. En het hoeft (en gaat zeer waarschijnlijk) ook niet allemaal in 1 keer. Het is een proces waarin je in die dingen groeit. Of tenminste: waar je in hoort te groeien. Tenminste, áls je onafhankelijk(er) wilt worden van drugs en dergelijke.
Ik ben ook niet totaal immuun voor de verleiding van eens een drug of alcohol (wat beide drugs zijn maar je snapt me) te nemen omdat het even niet zo goed gaat met ofwel de sociale relaties, mijn doel/missie, of de zelfliefde die ik soms wel soms niet aan mezelf geef. Of een combinatie van al deze.
Sowieso kun je alleen met kleine stapjes beginnen, maar je móet wel beginnen.
Dit kan ook heel goed van toepassing zijn.
Heel veel mensen willen niet beter worden, hoe gek het ook klinkt.
Je zult niet kunnen beginnen beter te worden totdat je beter wilt worden.
Jawel heb ergere brein schokken mee gemaakt waarvoor ik toen zelfs anti epileptica kreegPrecies. Is het te doen?
Ik ben vrij om te gaan ja maar alleen naar afspraken gaan lukt me niet dus nu gaat met bijna alles buiten de deur moeders meeJe bent toch nog vrij?
Waarom kan jij niet alleen naar afspraken toe dan?Ik ben vrij om te gaan ja maar alleen naar afspraken gaan lukt me niet dus nu gaat met bijna alles buiten de deur moeders mee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."