#1
sorryBen ik de enige die benieuwd is hoe dit is afgelopen bij de hap?
ik had het alleen op de DF telegram gedeeld blijkbaar niet hier
alle vitale functies in orde het is echt het lichaam en vooral de lever nieren maag e.d die moeten herstellen
sorryBen ik de enige die benieuwd is hoe dit is afgelopen bij de hap?
de link die ik heb gedeeld geeft genoeg weer dat ze meer doen dan alleen dat maar goedHet gaat pas werken als je alles op alles zet. En dat zie ik bij jou niet. Ook lees ik dat Fivoor een klinische Detox is. Daar ga je het absoluut niet mee redden als dat je enige behandeling wordt.
Als je die behandeling gaat volgen zul je een aantal meetings in de week moeten bezoeken.de link die ik heb gedeeld geeft genoeg weer dat ze meer doen dan alleen dat maar goed
Verslavingszorg FPA Utrechtβ
Verslavingsproblematiek en dubbele diagnoses zijn een groot en ingewikkeld probleem waar lang en intensief aan gewerkt moet worden. Vanwege de complexiteit ervan hebben wij in de FPA Utrecht een breed aanbod van verslavingszorg, waarbij ervaringsdeskundigen samenwerken met alle disciplines binnen de instelling.
Het 12 Stappen Minnesota Modelβ
Binnen de FPA Utrecht werken we met het 12 Stappen Minnesota Model, een basisgroep en individuele ondersteuning. Wij kiezen voor het 12 Stappen Model, omdat het aansluit op het verslavingszorgaanbod buiten de kliniek en zijn werking heeft bewezen in de hulp aan miljoenen verslaafden wereldwijd. Het model is aangepast op het verblijf in onze FPA. In de bijeenkomsten bespreken we onderwerpen uit het NA-werkboek (het boek van Narcotics Anonymous dat gebruikt wordt in het 12 Stappen-programma). Ook behandelen we vragen en vieren we samen βcleantijdβ. Een ervaringsdeskundige begeleidt de groep samen met een behandelaar.
dat weet ik maar dan is het binnen dezelfde gebouw/afdeling maar goed heel gedoe want het is een FPAAls je die behandeling gaat volgen zul je een aantal meetings in de week moeten bezoeken.
Ook na je behandeling gozer.dat weet ik maar dan is het binnen dezelfde gebouw/afdeling maar goed heel gedoe want het is een FPA
geloof me de motivatie is er zeker wel ik ben alle lichamelijke en psychische klachten ook zat
Zijn motivatie was zijn dip zoals bij de velen ( incl mezelf).Toch weer gaan gebruiken?
Wat is er met de motivatie gebeurd om in de actie te blijven?
Zijn motivatie was zijn dip zoals bij de velen ( incl mezelf).
Dip is voorbij, kater is weg- we willen weer dansen .
π dan ga ik met mezelf ff kletsen, ook leuk.Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor π
Zelfs leuker ππ dan ga ik met mezelf ff kletsen, ook leuk.
de versie die ik wou postenJammer kerel. Twentse heroine. Zo noemen ze het niet voor niets hier. Troep en link spul qua OD risico.
De filosofie heeft mij geredJa, dat boek precies. Hij zelf is wel gestorven aan longkanker en waarschijnlijk rookte die weer. En zelf ben ik ook wel opnieuw gaan roken, maar de gedachtegangen hebben me ook zeker deze keer geholpen met het vinden van een mooier pad.
Sorry hoor maar nu breekt mβn klomp.basiccly , en het feit dat spul bij moeders ligt helpt blijkbaar niet goed genoeg en het daar weg gooien vind ik zonde (heeft best wat gekost)
maarja wat minder vaak bij moeders op bezoek gaan zou helpen misschien
48 pagina's pure tijdverspilling voor iedereen hier.48 paginaβs met berichten later en nog doe je βt op je eigen manier.
een of ander klagend volk forum mensen wat mij echt 0.0 iets doet
Vrijwilligerswerk is ook werk. Daar is helemaal niets mis mee.al die mensen die klagen over dat ik niks doe
long live de mensen die wel zien dat ik dingen doe medebewoners begeleiders ouders etc niet een of ander klagend volk forum mensen wat mij echt 0.0 iets doet
dat het allemaal niet hier te zien is niet goed is volgens jullie standaarden etc........
ennne @annihilation ik doe het enige werk wat ik mag doen genaamd vrijwilligerswerk (notabene bij de zorginstelling waar ik woon) , echt werk kan en mag ik nooit doen
long live wajong en 100% afgekeurd zijn door uwv als je dat eenmaal hebt , dan kom je daar niet vanaf, al zou ik dat ook niet willenn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."