#1
ja hoor weer dagje clean en om 21:15 mee doen met groepsactiviteit , boksen 😅
lolAltijd een mooie instelling om je eigen leven te verbeteren 😂
Mooi man. Doe maar alsof de boksbal je dealer is 🤗.haha tis met een boksbal en 2 andere personen niet heel grootschalig maar toch effe appartement uit dingen doen
ik gebruik toch al best vaakGa je dan toch weer gebruiken als het gedoogd wordt?
ik gebruik toch al best vaak
minimaal 1x tot soms wel 3x in de week kan mij het boeie
Altijd een mooie instelling om je eigen leven te verbeteren 😂kan mij het boeie
dat klopt wel.jaDat is niet mals. Sterkte kerel. Hoe werkt dat nu voor je? Ik meen mij te herinneren dat je de vorige keren echt diep teleurgesteld uit de terugvallen kwam. Het lijkt alsof je er nu anders mee om gaat.
Dadelijk weet iedereen waar je woont. (Gaat wonen)als ze echt gaan focussen op een andere bw
dan heb ik aangegeven ik graag wel in de buurt blijf van familie
weten ze dat niet allang ? heb gezegd al op welke bw ik nu woonDadelijk weet iedereen waar je woont. (Gaat wonen)
Oke maakt mij niet uit maar aangezien dit een openbaar forum is zou ik daar toch voorzichtig mee zijn.weten ze dat niet allang ? heb gezegd al op welke bw ik nu woon
Je wilt er wel of geen reactie op?zoals gezegd dagboek, hoef er dus geen reactie op als je die niet wilt geven
Heb je al met iemand in jou omgeving gesproken over wat je hier uit?ach ik hoop dat vandaag de dag is dat me lichaam het opgeeft , al weken lang om de paar dagen stimulanten dan moet toch ooit een hart stilstand komen
ja me moeder zei in een ruzie maak jezelf gerust van kant boeit me nietJe wilt er wel of geen reactie op?
Het gaat er niet om wat ik wil. Maar wat jij wil en waar jij behoefte aan hebt.
Jezelf uiten denk ik dan... Dus verbinding?
Besef wel dat je hier niet altijd gaat krijgen waar je behoefte aan hebt. Dat het soms misschien wel extra triggers kan mee brengen als iemand b.v minder aardig reageert.
Heb je al met iemand in jou omgeving gesproken over wat je hier uit?
Heeft ze dat weer gezegd? ( tijdje terug zei je zoiets)ja me moeder zei in een ruzie maak jezelf gerust van kant boeit me niet
en nee geen reacties
Lees dit nog eventjes terug.nog steeds clean
wordt elke dag een beetje makkelijker al is het nog wel een gedachten omdat me hersenen gewend zijn als ik die tegenkom die veel emoties omhoog halen om dan gelijk naar de drugs te grijpen
nu ga ik daar nuchter mee om wat al een wonder is en ook wel eng maar we redden het wel
best veel info gehad van verschillende klinieken met eventueel dan een optie in zuid-afrika
@LucidLucy thanks doet me goed dat jullie mij zoveel handvaten/informatie geven
Zou je dit nog willen?? Naar zuid Afrika? Of naar een meeting.. Daar vind je vast een hoop gelijkgestemden.naja in mij hoofd neig ik naar zuid afrika puur omdat ik dan echt effe heel ver weg van alle "problemen" die ik ervaar waar ik nu woon/leef
Mooi! Ik vind het leuk om te horen hoe het met je gaat en wilde nog even zeggen dat ik het knap vind hoe je het oppakt. Met deze houding kom je ver.
Hier lees ik nog sprankjes hoopMag je echt wel trots op zijn hoor. Er komen hier zat berichten langs van mensen die om advies vragen maar als ze een antwoord krijgen dat ze niet willen horen in zelfmedelijken schieten of in de verdediging, zich gaan verzetten, etc. Jij stelt vragen en neemt vervolgens het advies ter harte. Dikke duim omhoog, super belangrijke houding voor een succesvol herstel.
Ja kerel, ik weet hoe kut het is. Maar het is wel waar. Want jij en ik zijn net zo verslaafd, en jij doet precies wat ik ook deed toen ik mezelf niet de moeite waard vond. Ik probeer je al een tijdje wakker te schudden maar ‘t lukt nog niet echt. Maar je komt er wel. Als jij jouw Rock Bottom bereikt ga je inzien dat je alles wat je maar kan aan moet grijpen om clean te worden. Je bent gewoon nog niet diep genoeg gegaan, kom nog wel. Denk nog maar eens rustig, zonder je aangevallen te voelen, na hoe lang jij na het bestellen op je Pyro’s hebt gewacht, zeëen van tijd om op de rem te trappen. Ik deed het ook nooit. Zat ik op een meeting of bij de verslavingspsycholoog me op te winden dat het te lang duurde allemaal omdat ik naar m’n dealer wilde. Terwijl de hulp om het niet te doen op 1,5m afstand zat.
Ik hoop dat je dit ooit nog eens terug leest als het weer goed met je gaat.
btw effe een kleine overwinning
vandaag naar moeder geweest
ik had nog een pakje met drugs liggen bij het postnl punt op de terug weg (waarvan ik weet dat ik het geld terugkrijg als ik het niet ophaal )
mijn verslaafde ik probeerde met de fiets toch naar huis (brr koud buiten) met alle macht mijn lichaam over te nemen noem ik het dan maar om daarna toe te fietsen ipv woonvorm, gelukkig heeft de overname niet plaatsgevonden en ben ik zonder drugs thuisgekomen
kleine yay x)
ik heb vrij slecht geslapen maar wonder boven wonder heeft de verslaafde ik niet gewonnen gisteren dus nog steeds clean
ik had de hele tijd zo iets van ik kan wel stoppen met deze drugs en tegenslagen zonder dat spul beter verwerken
zeker na dat slechte nieuws van gisteren had ik de meeste moeite toen ook met zoveel mogelijk mensen gesproken fact , begeleiders ouders en dat allemaal bij elkaar gaf met de motivatie van ik heb die stomme drugs niet nodig in het leven
Goed bezig! Trots op je!🙌🏻
Toch knap hoe je er mee omgaat kerel.
Hoe zit het eigenlijk met je cleantijd? En met meeting bezoeken?
Ik hoop zo dat je voordat je van plan bent om wat te gaan nemen aan de reacties van de mensen hierboven denkt, dus ook aan mij.
Dat je denkt: fuck die bende, ik ben zo sterk dat ik het niet neem. En daar ben ik trots op dat ik dat kan en dat ga ik posten op df.
Je bent zoveel sterker dan je denkt. Je kunt dat bewijzen door het niet te doen.
Bewijs het aan jezelf.
Hoop zo dat het je lukt man 👍
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Kennelijk wil je nog veel dieper gaan dan dit.
Denk dat bij iedereen alle alarmbellen wel af gaan.
Hier niet janken dan als er wat gebeurt , je hebt genoeg tips, adviezen en vooral heel veel medeleven gekregen.
Jij maakt de keuze, niemand anders.
Dat is je eigen keuze, ik ben bang dat je mijn berichten als aanval hebt gevoeld maar dat is niet de bedoeling. Ik heb je topic van begin af aan gevolgd en je gesupport. En ik vind het heel verdrietig voor je dat het zo loopt maar ik denk dat je kritisch na jezelf moet kijken en je moet afvragen wat wil ik hierin? Want het lijkt alsof je vermijd en je de verslaving laat spreken.
Succes en ik hoop dat je eruit gaat komen!🥰
laten we zeggen dat het inmiddels weer wat beter gaat
ik ben echt klaar met drugs
wat afgelopen weekend is gebeurd (tldr : waan idee door teveel drugs dat moeder werd verkracht en daarom met een mes zwaaiend door heel het appartementen complex waar me moeder woont en ik toen verbleef hebben meerdere mensen 112 gebeld ben ik uiteindelijk meegegaan met de crisisdienst en ben ik er heilig van overtuigd dat dit de rock bottom was die ik nodig had )
echt ik ben klaar met die onzin nu weer leuke normale dingen doen met moeders en haar vriend (die ik vals beschuldige van verkrachting wat uitgepraat is met zowel hem als met politie )
Dat is nogal wat! Ik hoop echt dat je nu standvastig blijft aan je ommekeer. Maar daar wil ik je wel het voordeel van de twijfel voor geven.
Pas je een beetje op jezelf? Als je al breinschokken ervaart en je blijft in dit soort doseringen door gebruiken, dan kan je rockbottom pijnlijk en langdurig zijn.
Maar misschien heb je dat ook wel nodig om tot erkenning te komen dat je moet veranderen.
Take care..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."