Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
309 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
ik heb met fivoor te maken ik zit er al vrijwillig in (dus in die zin heb ik er al mee te maken , heb zelf op AFZ gezeten waar je het forensische al meemaakte (overal camera's)
het is nu maanden/weken/oid lang wachten op de dagvaarding die gaat komen
Klik om te vergroten...
Kan je wel mooi afkicken daar.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Flink de zweep erover lijkt me een passend plan :wink:
Klik om te vergroten...

Jazz35 zei:
Ja, ik denk ook dat dat misschien de enige passende oplossing voor @MR_CHIP op dit moment, de teugels even niet te veel in eigen hand hebben.
Klik om te vergroten...
Ben ik het beide zeker mee eens alleen het is niet iets om te willen of om op te kicken imo.

Vind het echt jammer hoe je bezig bent @MR_CHIP.

Ga toch eens wat aan je herstel doen…
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindset van een boze puber. Wil niks, kan niks, ligt altijd ergens anders aan en ben nergens verantwoordelijk voor.

Ik ontvolg deze misère.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Mindset van een boze puber. Wil niks, kan niks, ligt altijd ergens anders aan en ben nergens verantwoordelijk voor.

Ik ontvolg deze misère.
Klik om te vergroten...
Denk dat dat deels is wat verslaving en al die andere psychische problematiek doet: je remmen in je sociale en emotionele ontwikkeling. Dus inderdaad, dan ben je 27 zoals Robin, maar emotioneel gezien nog een 'boze puber' en verre van volwassen. De treurige realiteit. Denk dat de meesten van ons dat ongelofelijk frustrerend vinden. Ik snap je in ieder geval volledig!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dan ook een disharmonisch iQ profiel
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
Vanmiddag MDO gehad met Fivoor, coaches, curator en Robin. We hebben het gehad over wat zich de afgelopen tijd allemaal heeft afgespeeld en dat er een stijgende lijn zit in de frequentie en zwaarte van gebeurtenissen, waardoor Robin voor begeleiding niet meer is in te schatten. Daarom is nu het volgende afgesproken: - Begeleiding gaan vanaf nu niet meer mee met Robin in een auto. Hij regelt zelf al zijn vervoer als hij ergens heen moet. Geen uitzonderingen - Begeleiding gaat het gesprek aan met z'n tweeën. Dit kan afhangen van de situatie en de begeleiding maar in principe is dit vanaf nu de bedoeling Na het gesprek is Robin naar moeder vertrokken en kwam later op de avond weer terug. Hij heeft medicatie ingenomen.
Klik om te vergroten...
Dan heb je het flink bont gemaakt als ze al niet meer met je in de auto willen zitten en gesprekken altijd met zijn 2en willen zijn. Ga eens bij jezelf te rade wat wil je nou met je leven. Maak een plan, maak doelen en nog belangrijker: hoe past middelengebruik hierin. Hou een dagboek bij, dan wordt vanzelf duidelijk hoe je dagen zijn wanneer je niet gebruikt en wanneer je wel gebruikt. Ook de dagen voor en na gebeurtenissen. Misschien dat dat je meer inzicht geeft maar ook helpt bij de overtuiging dat gebruik niet meer kan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Je hebt het al vaker over forensische zorg gehad. Je lijkt het haast te willen en erop te kicken🫠

Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
Klik om te vergroten...
Zitten ook delinquenten en als je daar gevoelig voor bent wordt je lekker meegezogen in delictgedrag. Je wordt ook behandeld als een delquent, of je daar nou vrijwillig zit of niet. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Hahaha, good old times. Pilletjes poppen in de rij voor de rave. Jawel hoor...... 🙋‍♀️😅
Klik om te vergroten...
Hahaha deze kende ik nog niet . Geniaal 🤣
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
Ik heb dan ook een disharmonisch iQ profiel
Klik om te vergroten...
Laat die diagnose maar eens gaan en ga eens ontdekken wie je echt bent. Kom er maar achter vandaan en neem de verantwoordelijkheid voor je gedrag en je leven. Dan wordt 't iets moois.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Ga je ook nog met je persoonlijke gezondheid aan de gang? Want goed in je vel zitten werkt ook positief.
Klik om te vergroten...

🤔?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
🤔?
Klik om te vergroten...
Op dit moment boeit het me niet
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Op dit moment boeit het me niet
Klik om te vergroten...
Is er iets in het leven dat je op dit moment wél boeit, of kun je nergens enthousiasme voor opbrengen?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Op dit moment boeit het me niet
Klik om te vergroten...
waarom?

Jij wil altijd van alles maar wat je daadwerkelijk zelf per direct in positieve zin kan veranderen boeit je weer niet.
Dat vind ik dan weer jammer. Want beter in je vel zitten werkt op zoveel manier positief door in het dagelijks leven.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jazz35 zei:
Is er iets in het leven dat je op dit moment wél boeit, of kun je nergens enthousiasme voor opbrengen?
Klik om te vergroten...
Niks
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
Ergens wel goed de enige rekening die ik had buiten bewind om is opeens gesloten ( na maanden gedoe)Bekijk bijlage 63360
Klik om te vergroten...
Dat mocht tijd worden ook!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Het is immers een directe switch geweest zonder afbouwen
Klik om te vergroten...
Precies. Is het te doen?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
Niks
Klik om te vergroten...

Dieren?
Vooral poezen?

Meen me eens een topic te herinneren waar je blij werd van je poes.
En een topic dat je je druk maakte om een of andere poezenziekte?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Niks
Klik om te vergroten...
Nee snap ik wel. Je vreet ook niets uit waar je positiviteit uit kan halen.

2025 gaat chippie beter zijn best doen?

Heb je nooit hobby’s gehad? Wat zou je graag willen doen. Je kan nog zoveel aanpakken maar je moet wel ergens beginnen.

💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is mijn remslaap wel normaal lang 1000020902.jpg
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dan te bedenken dat hij wel graag slaapmedicatie wou hebben. 😂

IMG_4856.pngIMG_4863.png

deze waren wel heel slecht na mn nachtdienst. Maar 9/10x slaap ik na mn nachtdienst van 0700 tot 1030 als ik geluk heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...165166167168169...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."