#1
Het is ook niet "zomaar". Het is om te voorkomen dat jij weer compleet verrot op de SEH komt te liggen met gevaar voor eigen leven. Dan stel ik ernstige vragen bij die zorgplicht en wat die inhoudt, want door jou maar steeds onderdak te bieden houden ze wel jouw verslaving in stand. Maar okay ik ben geen expert in zorgrecht en het was maar gewoon boerenverstandzomaar op straat zetten kunnen ze niet
ze hebben als zorginstelling een zorgplicht en ik heb een wlz indicatie uitgegeven door het ciz
hun woorden,
aangaande het verhaal van die rc baan , dat was allemaal gelogen dat had ik hier al neergezet dacht ik
Maar we kunnen toch wel creatief worden? Lever je PIN-pas pas in, deïnstalleer de app van je bank. Lever desnoods maar je hele telefoon in en bel via de begeleiding. Laat al je post screenen door de begeleiding door je post door te sturen naar hun kantoor via PostNL. Ga in plaats van hier je plannen om te gebruiken te posten maar je begeleiding informeren. Er zijn toch zat dingen te bedenken?
