Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
386 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Hoe vind je zelf dat het gaat?

Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
Klik om te vergroten...
?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Jeetje Robin wat heb je het weer bont gemaakt.

Ik had echt bewondering voor je toen je clean was maar je gaat nu wederom echt weer grenzen over.

Maar goed, iedereen bepaald zelf hoe die zijn of haar leven invult maar ik denk dat jij diep vanbinnen dit heel anders zou willen.
Klik om te vergroten...
Dat dus raakt me wel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...

En waarom is Pameijer beter volgens hen?
Meer controle? Na je diefstal van medicatie?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Klik om te vergroten...
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Klik om te vergroten...

Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze Herbs Mang zei:
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
Klik om te vergroten...
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Klik om te vergroten...
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afz
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Hoe vind je zelf dat het gaat?

Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
Klik om te vergroten...

@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
Klik om te vergroten...
het wegsturen was om het stelen van medicatie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
het wegsturen was om het stelen van medicatie
Klik om te vergroten...

Oke. Maar had je ook aangegeven dat je suïcidaal was aan je begeleiding? Wel heftig dat je die gevoelens hebt. Maar dat maakt niet goed wat je gedaan hebt natuurlijk. Het wordt echt tijd dat je eens goede hulp krijgt voor je trauma's en psychische problemen en verslaving in plaats van 7 weken in een detox zitten zonder programma en therapie en dan weer terug in je oude situatie komen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
MyLittlePonyPack zei:
Oke. Maar had je ook aangegeven dat je suïcidaal was aan je begeleiding? Wel heftig dat je die gevoelens hebt. Maar dat maakt niet goed wat je gedaan hebt natuurlijk. Het wordt echt tijd dat je eens goede hulp krijgt voor je trauma's en psychische problemen en verslaving in plaats van 7 weken in een detox zitten zonder programma en therapie en dan weer terug in je oude situatie komen.
Klik om te vergroten...
Daar zal Chip toch zelf wat voor moeten doen. Hulp bij zijn verslaving is zinloos als hij zelf niet wil stoppen. Traumabehandeling is niet effectief in gebruik. De enige die uit deze cirkel kan stappen is Chip zelf. Maar die maakt er een potje van en vergooit elke kans die hij krijgt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
En bij moeders toen ik weg moest ook nog gebruikt 20ml ghb in paar uur tijd en halve gram coke

En de weg naar een gebruikers bw is niet meer af te wenden
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Daar zal Chip toch zelf wat voor moeten doen. Hulp bij zijn verslaving is zinloos als hij zelf niet wil stoppen. Traumabehandeling is niet effectief in gebruik. De enige die uit deze cirkel kan stappen is Chip zelf. Maar die maakt er een potje van en vergooit elke kans die hij krijgt.
Klik om te vergroten...
Als hij ooit een keer verantwoordelijk neemt en volwassen wordt dan lukt hem dat misschien.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
Jep

Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon

Allemaal tegelijk
Klik om te vergroten...
Welterusten!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Kut drugs in een boze bui tv van moeder gesloopt curator gemaild met of er iets kan qua verzekering Bekijk bijlage 63118
Klik om te vergroten...
Geef de drugs maar de schuld...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
Kut drugs in een boze bui tv van moeder gesloopt curator gemaild met of er iets kan qua verzekering Bekijk bijlage 63118
Klik om te vergroten...
Als je blijft gebruiken zal er nog veel meer kapot gaan dan een TV.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
XMR zei:
Geef de drugs maar de schuld...
Klik om te vergroten...
Jij moet zorgen dat jij de drugs in de hand hebt niet andersom.

Uit welke geniale qoute komt deze docu. 😌

Als ik die kijk krijg ik gewoon zin in een feestje met drugs erbij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...129130131132133...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."