#1
?Hoe vind je zelf dat het gaat?
Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
?Hoe vind je zelf dat het gaat?
Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
Dat dus raakt me welJeetje Robin wat heb je het weer bont gemaakt.
Ik had echt bewondering voor je toen je clean was maar je gaat nu wederom echt weer grenzen over.
Maar goed, iedereen bepaald zelf hoe die zijn of haar leven invult maar ik denk dat jij diep vanbinnen dit heel anders zou willen.
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden zeWat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afzMogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Hoe vind je zelf dat het gaat?
Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
het wegsturen was om het stelen van medicatie@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
het wegsturen was om het stelen van medicatie
Daar zal Chip toch zelf wat voor moeten doen. Hulp bij zijn verslaving is zinloos als hij zelf niet wil stoppen. Traumabehandeling is niet effectief in gebruik. De enige die uit deze cirkel kan stappen is Chip zelf. Maar die maakt er een potje van en vergooit elke kans die hij krijgt.Oke. Maar had je ook aangegeven dat je suïcidaal was aan je begeleiding? Wel heftig dat je die gevoelens hebt. Maar dat maakt niet goed wat je gedaan hebt natuurlijk. Het wordt echt tijd dat je eens goede hulp krijgt voor je trauma's en psychische problemen en verslaving in plaats van 7 weken in een detox zitten zonder programma en therapie en dan weer terug in je oude situatie komen.
Als hij ooit een keer verantwoordelijk neemt en volwassen wordt dan lukt hem dat misschien.Daar zal Chip toch zelf wat voor moeten doen. Hulp bij zijn verslaving is zinloos als hij zelf niet wil stoppen. Traumabehandeling is niet effectief in gebruik. De enige die uit deze cirkel kan stappen is Chip zelf. Maar die maakt er een potje van en vergooit elke kans die hij krijgt.
Welterusten!Jep
Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon
Allemaal tegelijk
Geef de drugs maar de schuld...Kut drugs in een boze bui tv van moeder gesloopt curator gemaild met of er iets kan qua verzekering Bekijk bijlage 63118
Als je blijft gebruiken zal er nog veel meer kapot gaan dan een TV.Kut drugs in een boze bui tv van moeder gesloopt curator gemaild met of er iets kan qua verzekering Bekijk bijlage 63118
Jij moet zorgen dat jij de drugs in de hand hebt niet andersom.Geef de drugs maar de schuld...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."