Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
398 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mocht er een opname komen/gevorderd worden
Ga ik daar met al mijn macht samen met advocaat tegen in gevecht ik ben nu zo goed bezig en een opname er nu doorheen douwen zou alleen ontwrichtend werken al ga ik dit ook bespreken met Fivoor en begeleiders van bw oostpolder
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Mocht er een opname komen/gevorderd worden
Ga ik daar met al mijn macht samen met advocaat tegen in gevecht ik ben nu zo goed bezig en een opname er nu doorheen douwen zou alleen ontwrichtend werken al ga ik dit ook bespreken met Fivoor en begeleiders van bw oostpolder
Klik om te vergroten...
Heh, maar je wilde toch juist een opname? Of behandeling vanuit forensisch kader?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Mocht er een opname komen/gevorderd worden
Ga ik daar met al mijn macht samen met advocaat tegen in gevecht ik ben nu zo goed bezig en een opname er nu doorheen douwen zou alleen ontwrichtend werken al ga ik dit ook bespreken met Fivoor en begeleiders van bw oostpolder
Klik om te vergroten...
Die vlieger gaat denk ik niet op. Sommige dingen hebben nou eenmaal consequenties
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Mensen die zelf onbeschrijfelijk erge dingen hebben gedaan zeggen dat soort dingen altijd.

Wat is het bij jou, @annihilation?
Klik om te vergroten...
Snoep gejat uit de supermarkt toen ik in groep 4 zat.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Dat scheelt met een Wajong hoef ik nooit wat bij te dragen als ik daar nog niet klaar voor ben of niet wilt
Klik om te vergroten...

MR_CHIP zei:
Dat boeit me echt vrij weinig
Ik heb recht op alles wat ik krijg qua geld dusja als mensen dat niet mee eens zijn is dat pech
Ik werk aan mezelf dat is het enige wat mij boeit
Klik om te vergroten...
Klinkt als een groep waar je grote leider Geert heel veel moeite mee heeft. Niks bijdragen maar wel vinden dat je overal recht op hebt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Klinkt als een groep waar je grote leider Geert heel veel moeite mee heeft. Niks bijdragen maar wel vinden dat je overal recht op hebt.
Klik om te vergroten...
Kap met dat gezeik man offtopic
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker dagbesteding gedaan in de buitenlucht werken 1000024810.jpg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
op 21 januari bij CBT in breda geweest (centrum bijzondere tandheelkunde )
eindconclusie er is een flink renovatie nodig liefst vanwege de vele ingrepen en angst voor tandarts onder algehele narcose daarvoor hebben ze nu een machtiging ingediend om de kosten vanuit VGZ vergoed te krijgen ben benieuwd (het antwoord daarop kan tot 2 maanden duren )

best beschamend ze kon goed zien dat ik drugs gebruikte
Een ander schadelijk effect van drugsgebruik is de afbraak van tandglazuur. Veel drugs, vooral die met een hoge zuurgraad, kunnen direct het tandglazuur aantasten. Dit leidt tot verzwakking en uiteindelijk tot tanderosie

dat laatste heb ik dus ook en niet zo'n klein beetje ook
en 1 tand kan niet meer gered worden er werd gedacht aan een wortelkanaalbehandeling of in het uiterste geval een zenuwbehandeling maar maar het beste voor de tand zelf en de zenuwen die het nog wel doen daar in de buurt is de tand volledig weghalen ivm kans op infecties
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
op 21 januari bij CBT in breda geweest (centrum bijzondere tandheelkunde )
eindconclusie er is een flink renovatie nodig liefst vanwege de vele ingrepen en angst voor tandarts onder algehele narcose daarvoor hebben ze nu een machtiging ingediend om de kosten vanuit VGZ vergoed te krijgen ben benieuwd (het antwoord daarop kan tot 2 maanden duren )
Klik om te vergroten...
Oei das niet zo mooi. Wat zijn de geschatte kosten?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Oei das niet zo mooi. Wat zijn de geschatte kosten?
Klik om te vergroten...
Hen ik nog niks over gehoord eerst kijken ze of de narcose deel vergoed gaat worden
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
op 21 januari bij CBT in breda geweest (centrum bijzondere tandheelkunde )
eindconclusie er is een flink renovatie nodig liefst vanwege de vele ingrepen en angst voor tandarts onder algehele narcose daarvoor hebben ze nu een machtiging ingediend om de kosten vanuit VGZ vergoed te krijgen ben benieuwd (het antwoord daarop kan tot 2 maanden duren )

best beschamend ze kon goed zien dat ik drugs gebruikte
Een ander schadelijk effect van drugsgebruik is de afbraak van tandglazuur. Veel drugs, vooral die met een hoge zuurgraad, kunnen direct het tandglazuur aantasten. Dit leidt tot verzwakking en uiteindelijk tot tanderosie

dat laatste heb ik dus ook en niet zo'n klein beetje ook
en 1 tand kan niet meer gered worden er werd gedacht aan een wortelkanaalbehandeling of in het uiterste geval een zenuwbehandeling maar maar het beste voor de tand zelf en de zenuwen die het nog wel doen daar in de buurt is de tand volledig weghalen ivm kans op infecties
Klik om te vergroten...

Deed jij poeder in water en dan zo weg drinken? Gezien tandglazuur afbrokkeling.

Zal een flink kostenplaatje worden. VGZ zal de keuze in dit soort situaties maken met de financiele bril op denk ik; is alles trekken en een kunstgebit goedkoper of renovatie van het gebit.

Afwachten voor je.
Versnellen kun je het toch niet
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Hen ik nog niks over gehoord eerst kijken ze of de narcose deel vergoed gaat worden
Klik om te vergroten...
Narcose kost zo’n 450€ voor een uur volgens Google. Maar ik denk dat narcose het goedkoopste is van de behandeling.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Deed jij poeder in water en dan zo weg drinken? Gezien tandglazuur afbrokkeling
Klik om te vergroten...
dat heb ik in de begin periode van 2021 wel gedaan heel vaak toen met 3mmc in siroop hup wegdrinken toen later ontdekten in dat capsules beter werkte
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
6 december 2024 gestart met de bupropion 150mg elke dag
6 januari 2025 opgehoogd naar 300mg elke dag
voel me wel stabiel maar af en toe wat zombie achtig kan dit nog te maken hebben met mijn brein die herstelt van de drugs misbruik , aangezien ik sinds nov 2021 nooit langer dan 3 maanden clean ben geweest
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
WOOOOOW
HET WORDT VERGOED
1000025214.jpg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Machtiging aangevraagd bij vgz tot vergoeding taxi kosten
En ik ga toch weer terug naar de quetiapine al dat malen en vaak wakker zijn heb ik liever dat ik iets waziger ben dan kapot moe
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
kleine update

mijn vader heeft ondanks dat ik vroeg om het niet te doen (dankzij een eventueel PJ onderzoek kan er gekeken worden naar passende behandelmogelijkheden)


heeft hij toch deze mail geschreven naar IPS rotterdam (informatiepunt slachtoffers)

Onderwerp: Afzien van rechtszaak/vervolging
Klik om te vergroten...
Betreft parket nummer XXXX

Op aanraden van een van uw collega’s stuur ik u hierbij en verzoek om af te zien van de rechtszaak/vervolging (via mail) van mijn zoon betreffen boven staande zaaknummer

Ik heb dit reeds diverse malen gemeld aan slachtofferhulp (uw collega zei dat die meldingen niet waren door gekomen)

ik vraag dit ook omdat mijn zoon autisme heeft en waarschijnlijk in een psychose zat op dat moment op dit moment gaat het geestelijk veel beter met hem en ik zou niet graag zien dat het bergafwaarts gaat met hem Ik zelf hem al vanaf 2 dagen na het incident contact met hem Wat ik het allerbelangrijkste vindt is dat hij de juiste hulp krijg

Kleine rede welke er ook nog is om voor mij persoonlijk om af te zien van een rechtszaak is dat ik mindervalide ben en heel moeilijk naar de rechtbank kan komen

Wil dus geen vervolging en geen financiële schadevergoeding
Klik om te vergroten...
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stel je had dit bij een onbekende op straat gedaan? Die is niet zo meelevend. Sterker nog. Als je hoort dat iemand dus autisme en wat andere problemen heeft. En gewoon jarenlang drugs heeft kunnen gebruiken. ( misschien mocht dit wel niet. Maar feit is je deed het toch en je begeleiders wisten dit!) Zou je die mensen aan kunnen aanklagen?

Nu loopt het dus met een sisser af maar dit had ook totaal verkeerd kunnen aflopen. En dan bedoel ik het niet voor jou maar een ander willekeurig iemand. Volgens mij is het een mooi zooitje ongeregeld bij die instanties in Nederland. Want het is natuurlijk wachten totdat het een keer echt fout gaat. Verbieden en handhaven van regels zou wel wat meer op gehamerd mogen worden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit mailtje zegt niks je
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Stel je had dit bij een onbekende op straat gedaan? Die is niet zo meelevend. Sterker nog. Als je hoort dat iemand dus autisme en wat andere problemen heeft. En gewoon jarenlang drugs heeft kunnen gebruiken. ( misschien mocht dit wel niet. Maar feit is je deed het toch en je begeleiders wisten dit!) Zou je die mensen aan kunnen aanklagen?

Nu loopt het dus met een sisser af maar dit had ook totaal verkeerd kunnen aflopen. En dan bedoel ik het niet voor jou maar een ander willekeurig iemand. Volgens mij is het een mooi zooitje ongeregeld bij die instanties in Nederland. Want het is natuurlijk wachten totdat het een keer echt fout gaat. Verbieden en handhaven van regels zou wel wat meer op gehamerd mogen worden.
Klik om te vergroten...
Een recent voorbeeld hiervan is de Erasmus schutter. Achteraf altijd weer hetzelfde:

“ hoe heeft het systeem toch zo kunnen falen? “

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...123124125126127...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."