#1
Dat wou ik idd maar het clean zijn lukt prima en ik zou niet willen dat mijn kans op Pameijer door dit verknalt wordtHeh, maar je wilde toch juist een opname? Of behandeling vanuit forensisch kader?
Behandeling vanuit forensisch kader ben ik nog steeds voor , echter geen opname meer met hoe alles nu loopt
En snap dat dingen consequenties hebben maar hoop dat er ook gekeken wordt naar mijn toekomst