Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
416 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Heh, maar je wilde toch juist een opname? Of behandeling vanuit forensisch kader?
Klik om te vergroten...
Dat wou ik idd maar het clean zijn lukt prima en ik zou niet willen dat mijn kans op Pameijer door dit verknalt wordt
Behandeling vanuit forensisch kader ben ik nog steeds voor , echter geen opname meer met hoe alles nu loopt

En snap dat dingen consequenties hebben maar hoop dat er ook gekeken wordt naar mijn toekomst
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een paar maanden (?) geleden Chip :) Welkom terug
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom terug, al was je op 14 maart 2025 voor 1 jaar geband? Tijd gaat wel heel snel zeg😅
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Nou
Hier zijn. We dan snel berichtje

Morgen naar advocaat
A.s maandag zitting over het feit van november vorig jaar

En ohja zit nog op bw Oostpolder
Ik moest 6 maanden clean zijn om op de wachtlijst te mogen maakte uitglijders bij 5 maanden en een paar weken

Ik schrijf later meer met de tijd
Klik om te vergroten...
Goed dat je er weer bent. Jammer dat je de zes maanden niet hebt gered. Dacht je, shit zometeen kan het helemaal niet met dus nu nog maar een keer ofzo?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha Chip,

Zoals @MyLittlePonyPack hierboven al aanhaalt had je een van van een jaar. Er is iets mis gegaan waardoor je account nu alweer vrijgegeven was, maar we moeten hier één lijn in trekken.

Ik ban je daarom opnieuw voor een half jaar, tot maart 2026.
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Ha Chip,

Zoals @MyLittlePonyPack hierboven al aanhaalt had je een van van een jaar. Er is iets mis gegaan waardoor je account nu alweer vrijgegeven was, maar we moeten hier één lijn in trekken.

Ik ban je daarom opnieuw voor een half jaar, tot maart 2026.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha. Sorry vind ik wel funny
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
OunbuRaL zei:
Hahahahaha. Sorry vind ik wel funny
Klik om te vergroten...
Hoi doei
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij krijgt gewoon meer tijd om het uit te leggen later.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aaaah nou ik vind het jammer hoor, dat Chippie er meteen weer uitgeknikkerd is. Begrijpelijk, want: zeggen wat je doet en doen wat je zegt, maar ik was wel benieuwd eigenlijk. Succes met alles, Chippie! ♥️
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Auto rijbewijs gehaald ♥️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas zei:
Auto rijbewijs gehaald ♥️
Klik om te vergroten...

Bas is Chip?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Bas is Chip?
Klik om te vergroten...
Of Bas is de weg kwijt. ZET JE NAVIGATIE AAN VRIEND!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Of Bas is de weg kwijt. ZET JE NAVIGATIE AAN VRIEND!
Klik om te vergroten...
Wel MONO rijden he!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Bas is Chip?
Klik om te vergroten...
Ik dat geval zou ik ervoor willen pleiten om bij elke maatschappelijke mijlpaal, zoals het ordentelijk halen van een rijbewijs, een week van z’n ban-straf af te halen. Positive inquiry, misschien is het verkorten van je straf op drugsforum dan wel precies de benodigde incentive om mensen weer op het rechte pad te krijgen :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damius zei:
Ik dat geval zou ik ervoor willen pleiten om bij elke maatschappelijke mijlpaal, zoals het ordentelijk halen van een rijbewijs, een week van z’n ban-straf af te halen. Positive inquiry, misschien is het verkorten van je straf op drugsforum dan wel precies de benodigde incentive om mensen weer op het rechte pad te krijgen :wink:
Klik om te vergroten...
Je kan zo D66-rechter worden.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
FerdFatoehaus zei:
Je kan zo D66-rechter worden.
Klik om te vergroten...
Petje af, ik stem inderdaad d66 straks. Rechter gaat mij wat te ver. Ik zie het in ieder geval wel als compliment; voormalig minister van justitie & veiligheid, tevens buschauffeur, die dit talent in mij ziet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Damius zei:
Petje af, ik stem inderdaad d66 straks. Rechter gaat mij wat te ver. Ik zie het in ieder geval wel als compliment; voormalig minister van justitie & veiligheid, tevens buschauffeur, die dit talent in mij ziet.
Klik om te vergroten...
Dit was niet als compliment bedoeld. Figuren als Chip moet je niet zo snel tegemoet willen komen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Bas is Chip?
Klik om te vergroten...
Wie wat is Chip?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bas zei:
Wie wat is Chip?
Klik om te vergroten...

Je postte dat van je rijbewijs in dit topic oftewel het dagboek van @MR_CHIP die een ban van een jaar heeft. Heb je gewoon in verkeerde topic gepost van de week denk ik.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bas zei:
Wie wat is Chip?
Klik om te vergroten...
Lees anders even de vorige 84 pagina's van dit topic waar jij in hebt gepost.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...113114115116117...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."