Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
412 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Fietsen?
Klik om te vergroten...
Dat end trek ik niet heb bijna geen conditie
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...
Dat doe je zelf immers al. Karma is gonna be a bitch.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Dat doe je zelf immers al. Karma is gonna be a bitch.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al meegemaakt ja vallen en weer opstaan
En de man vroeg hoe kom je aan het geld voor drugs?
Heb ik eerlijk gezegd dat ik mensen oplichte
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...

Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
Klik om te vergroten...
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
En tis al bekend dat het een politierechter gaat worden( de zwaarste straf dan is 1 jaar gevangenis )en gelet op de diagnoses die ik heb , de behandeling die loopt verwacht ik dat ze daarin iets gaan doen/verplichten
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
Klik om te vergroten...

Ligt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Ligt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
Klik om te vergroten...
Het was een verkapte schreeuw om hulp ik stak me vader toen en er was een wond van 3cm doorsnee
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".

Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
BelowTheFlow zei:
Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".

Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
Klik om te vergroten...
Wat denk jij dan? 😌
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Wat denk jij dan? 😌
Klik om te vergroten...
Compleet gestoord om op die manier een kreet van hulp te doen
Politie en iedereen om me heen zei dat dat niet de juiste manier is
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Compleet gestoord om op die manier een kreet van hulp te doen
Politie en iedereen om me heen zei dat dat niet de juiste manier is
Klik om te vergroten...
En heb je nadien wel gulp gekregen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
En heb je nadien wel gulp gekregen?
Klik om te vergroten...
De hulp waar ik om vroeg nog niet
( Fivoor denk dat er nu wel een forensische zorgtitel gaat komen) Maar goed ik ben nu 2maanden clean mede dankzij medicatie heb ik het idee grote steun bij de "strijd" ( wat het niet echt meer is ) tis gewoon een andere mindset hanteren in het leven
Al zegt Fivoor zodra je minimaal 3 maanden clean ben kan er weer gekeken worden naar emdr
En de woonvorm is niet meer actief bezig met pushen richting gebruikers bw
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
opgenomen wilde worden in de forensische GGZ?
Klik om te vergroten...
geen idee of een politierechter dat kan opleggen voor nu is het idd afwachten
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een PB bericht (2 inmiddels) aan TS gestuurd.

Maar in andere woorden: Ik ben blij voor de vader, maar uiteindelijk was het voor TS (misschien) beter geweest als de schade erger was.

Bizar, en pijnlijk, om het zo hard te moeten verwoorden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoezo pijnlijk de waarheid is hard het leven is hard maar goed hoe vaak en keihard ik op me bek hoe meer ik er van leer

Ik waardeer jullie eerlijkheid nu in het verleden en in de toekomst
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Het was een verkapte schreeuw om hulp ik stak me vader toen en er was een wond van 3cm doorsnee
Klik om te vergroten...
Interessant dat je zelf denkt dat je niet hard gestraft wordt.
Dit is voor mij een zeer ernstig feit.

Zo’n verkapte schreeuw om hulp lees ik vaker, ik ben geen deskundige.
Hoe je het hier opschrijft vind ik soms wel makkelijk, alsof de ernst je zelf ontgaat. Het had heel anders af kunnen lopen…
Maar dat is misschien ook waarom je hulp en bescherming nodig hebt.
Dat je dit deelt is heel wat.

Wat je er precies van hebt geleerd weet ik niet.
Ben benieuwd naar de kans op herhaling.
De waarheid is hard, zeker.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een politierechter geeft al aan dat het niet ultiem zwaar zal zijn

Ik zie de ernst er echt wel van in dat ik dat niet geheel laat merken door hoe ik alles omschrijf
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Fivoor denk dat er nu wel een forensische zorgtitel gaat komen)
Klik om te vergroten...

Dat was ook je doel toch: dat je opgenomen wilde worden in de forensische GGZ?

Voor nu gewoon afwachten.
Goed dat je hulp vraagt voor je problematiek. Maar dit was inderdaad niet de juiste manier.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu ik toch op het harde pad zit ....
MR_CHIP zei:
Ik waardeer jullie eerlijkheid nu in het verleden en in de toekomst
Klik om te vergroten...
In brandweer termen: "Dit is nat houden, tegen beter weten in." Het pand gaat verloren met deze strategie.

Verplichte opname met serieuze aanpak. Excuses TS, maar dit is wat ik denk.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
geen idee of een politierechter dat kan opleggen voor nu is het idd afwachten
Klik om te vergroten...
@Kordie vraagt: wil je opgenomen worden?
Wat is je antwoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...115116117118119...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."