#1
Geen idee niet van mijKan het zijn dat die dat soort dingen vaker lezen?
Geen idee niet van mijKan het zijn dat die dat soort dingen vaker lezen?
ik denk zelf dat je het antwoord goed weet (maar je wilt het horen vanuit mij , zodat ik ze ook weet )Wat ga je aanpakken dan?
Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.binnenkort eindelijk een keer eens rust van DF met een ban van 1 maand lang tijd om aan mezelf te werken hoe om te gaan met bepaalde aspecten van het leven en wat het met zich mee brengt
ik heb alleen maar frustratie aan dit forum ik leg alles wel bij hulpverleners neer die behandelen me toch anders dan hier (meer gericht , op mij diagnoses en hoe ik benaderd moet worden)Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Nu wil ik het niet bagatelliseren maar dit is zo’n 10 jaar terug gebeurd. Wat boeit het nu nog?heel veel vragen gehad
wat is er gebeurd die dag
wat dacht je die dag
waarom deed je het
wat zou je anders kunne doen
echt nog veel meer dan ik hier neerzet nu weer afwachten wat ik verder te horen ga krijgen tzt
Waar de ? Heb jij het over dit gaat over incident met vader en deze gesprekken bepalen de strafeisNu wil ik het niet bagatelliseren maar dit is zo’n 10 jaar terug gebeurd. Wat boeit het nu nog?
Over je strafblad post. Maar goed we waren alweer bij een andere zaak. 😂Waar de ? Heb jij het over dit gaat over incident met vader en deze gesprekken bepalen de strafeis
Ze gaan opzoek naar het juiste traject voor je, geduld is een schone zaak voor je het weet is er een besluit. Geloof me het lijkt lang maar voor je het weet wet je 't.vind het wel lastig al het wachten
had gevraagd aan NIFP of ze een behandeltermijn aan konden geven
De psychiater levert het rapport van het gesprek in bij het OM.
En vandaar uit bepaald de OvJ of hieruit een rapportage volgt.
En mocht dan zo zijn, dan krijg je automatisch bericht.
Ik heb gevraagd om een kopie van het rapport ( dit vind ik altijd wel interessant)Ze gaan opzoek naar het juiste traject voor je, geduld is een schone zaak voor je het weet is er een besluit. Geloof me het lijkt lang maar voor je het weet wet je 't.
Dat denk ik ook niet.Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Dat doe je zelf immers al. Karma is gonna be a bitch.Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."