Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
420 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Kan het zijn dat die dat soort dingen vaker lezen?
Klik om te vergroten...
Geen idee niet van mij
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
binnenkort eindelijk een keer eens rust van DF met een ban van 1 maand lang tijd om aan mezelf te werken hoe om te gaan met bepaalde aspecten van het leven en wat het met zich mee brengt
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ga je aanpakken dan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Wat ga je aanpakken dan?
Klik om te vergroten...
ik denk zelf dat je het antwoord goed weet (maar je wilt het horen vanuit mij , zodat ik ze ook weet )


hoe om te gaan met zucht
leer beter communiceren met andere en dan vooral hulpverleners toelaten in je leven
kaf niet iedereen van je af die ook al lijkt het voor jou niet zo , het beste met je voor hebben en man the fuck up (ik ben 27 en ja met sommige dingen reageer ik als een puber deels eigen schuld , deels door de diagnose's / disharmonisch iq profiel )


p.s


mail gestuurd naar veiligheids huis


geen idee of ik nog inhoudelijke vragen mag stellen (liefst per mail beantwoorden dan kan ik het teruglezen )

ik weet dat de aanmelding door justitie is gedaan inmiddels echter ben ik vergeten welke organisatie van justitie die heeft gedaan had een speciale naam
en wanneer vind het overleg plaats waarin mijn casus wordt beoordeeld en wordt goed/afgekeurd (enig welk tijdsbestek ik kan verwachten bij dit gehele traject


ik kijk uit naar jullie antwoorden
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
binnenkort eindelijk een keer eens rust van DF met een ban van 1 maand lang tijd om aan mezelf te werken hoe om te gaan met bepaalde aspecten van het leven en wat het met zich mee brengt
Klik om te vergroten...
Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Klik om te vergroten...
ik heb alleen maar frustratie aan dit forum ik leg alles wel bij hulpverleners neer die behandelen me toch anders dan hier (meer gericht , op mij diagnoses en hoe ik benaderd moet worden)
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Klik om te vergroten...
Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
heel veel vragen gehad

wat is er gebeurd die dag

wat dacht je die dag
waarom deed je het
wat zou je anders kunne doen


echt nog veel meer dan ik hier neerzet nu weer afwachten wat ik verder te horen ga krijgen tzt
Klik om te vergroten...
Nu wil ik het niet bagatelliseren maar dit is zo’n 10 jaar terug gebeurd. Wat boeit het nu nog?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Nu wil ik het niet bagatelliseren maar dit is zo’n 10 jaar terug gebeurd. Wat boeit het nu nog?
Klik om te vergroten...
Waar de ? Heb jij het over dit gaat over incident met vader en deze gesprekken bepalen de strafeis
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Antwoord van OM

Het NIFP rapport is nog niet af. Voor vragen hierover kunt u zich wenden tot uw advocaat. Hij/zij krijgt automatisch bericht zodra het NIFP rapport er is.

,
En eerder zei me advocaat dit
Wanneer er rapporten in uw dossier worden toegevoegd, kan ik die downloaden.



#wachten
#geengeduld
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Waar de ? Heb jij het over dit gaat over incident met vader en deze gesprekken bepalen de strafeis
Klik om te vergroten...
Over je strafblad post. Maar goed we waren alweer bij een andere zaak. 😂
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ooh
En wat boeit het nu nog .. misschien kijken rechters/OvJ zover terug


meer vragen die hij stelde


gebruikt u nu medicatie
welke diagnoses heeft u en door wie zijn die gesteld en wanneer
heeft u wel eens last van stemmen in uw hoofd in het algemeen , daarop geantwoord dat ik in totaal 3 psychoses heb gehad door drugmisbruik toen vroeg die of ik nuchter was tijdens het plegen van het strafbaar feit en ik dus niet handelde uit een psychose , ik heb gezegd dat ik toen nuchter was

bent u bereid mee te werken aan eventuele volgende onderzoeken ?
ja tuurlijk
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik de hele tijd denken dat ik een gesprek had met iemand van reclassering
nee op locatie van reclassering maar met iemand werkzaam bij
Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
vind het wel lastig al het wachten
had gevraagd aan NIFP of ze een behandeltermijn aan konden geven
De psychiater levert het rapport van het gesprek in bij het OM.

En vandaar uit bepaald de OvJ of hieruit een rapportage volgt.

En mocht dan zo zijn, dan krijg je automatisch bericht.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
vind het wel lastig al het wachten
had gevraagd aan NIFP of ze een behandeltermijn aan konden geven
De psychiater levert het rapport van het gesprek in bij het OM.

En vandaar uit bepaald de OvJ of hieruit een rapportage volgt.

En mocht dan zo zijn, dan krijg je automatisch bericht.
Klik om te vergroten...
Ze gaan opzoek naar het juiste traject voor je, geduld is een schone zaak voor je het weet is er een besluit. Geloof me het lijkt lang maar voor je het weet wet je 't.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
DonkeyGonz zei:
Ze gaan opzoek naar het juiste traject voor je, geduld is een schone zaak voor je het weet is er een besluit. Geloof me het lijkt lang maar voor je het weet wet je 't.
Klik om te vergroten...
Ik heb gevraagd om een kopie van het rapport ( dit vind ik altijd wel interessant)

Reactie NIFP
Dit gaat via het Openbaar Ministerie. Je zult e.e.a. vernemen van de Reclassering.

Toen deze mail gestuurd naar openbaar ministerie

er loopt een strafzaak tegen mijn waarbij ik gedagvaard gaat worden nu heb ik onlangs afgelopen maandag een gesprek gehad met een psychiater vanuit NIFP op locatie van reclassering

gelet op wat ik hier lees https://www.nifp.nl/documenten/vrag...b-een-vraag-over-het-opvragen-van-een-rapport

zou ik bij deze middels deze mail schriftelijk mijn rapport willen aanvragen


ik heb geen parketnummer nog
maar hopelijk kunt u met mijn gegevens de zaak en daarmee het rapport opzoeken

toen ik het NIFP mailde kreeg ik dit als antwoord ,
Dit gaat via het Openbaar Ministerie. Je zult e.e.a. vernemen van de Reclassering.
vandaar deze mail naar jullie,


Nu afwachten op antwoord
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie z'n billen brandt..
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook niet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mocht er nieuws zij deel ik dat uiteraard
Nu bijna 2 maanden clean laatste week op naar maand 3 and more to come
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...
Dat doe je zelf immers al. Karma is gonna be a bitch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...112113114115116...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."