Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
415 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
gekkemanlol zei:
wat ook mee speelt is dat ik bij yulius beschermd wonen woon
mocht ik een langdurige opname aangaan is het in beginsel zo dat ik mijn woonplek kwijtraak
Klik om te vergroten...
Heb je overlegd? Je bent gewoon ziek en moet een behandeling ondergaan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
tuurlijk heb ik overlegd ik overleg zoveel mogelijk met zorginstelling en curator en fact team
en die zeggen dat het in ieder geval wachten is totdat Antes begonnen is , aangezien er voor opnames ook wachtlijsten zijn, en hun eerst Antes aan willen gaan
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
gekkemanlol zei:
wat ook mee speelt is dat ik bij yulius beschermd wonen woon
mocht ik een langdurige opname aangaan is het in beginsel zo dat ik mijn woonplek kwijtraak
Klik om te vergroten...
Heb je een Wmo- of Wlz indicatie? Daar zijn afspraken over gemaakt binnen de indicaties en de termijn dat je afwezig mag zijn voor bv opname. Misschien kan je dit navragen aan je begeleider? Er is vaak meer mogelijk dan gedacht wordt, als het vooraf maar overlegd wordt met degene die je indicatie verstrekt heeft. Want als er akkoord is of je blijft sowieso binnen de termijn van afwezigheid, dan raak je je woonplek niet kwijt. Dat is in ieder geval hoe ik de indicaties ken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een wlz indicatie voor onbepaalde tijd(hoeft ook niet verlengd te worden, wat scheelt de halfjaarlijkse wmo gesprekken die ik eerst had )

maar zal het nog uitvoerig bespreken met wat er nu wel/niet handig is/mogelijk is

voor een eventuele opname zal een curator toestemming moeten geven in ieder geval
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
gekkemanlol zei:
ik heb een wlz indicatie voor onbepaalde tijd(hoeft ook niet verlengd te worden, wat scheelt de halfjaarlijkse wmo gesprekken die ik eerst had )

maar zal het nog uitvoerig bespreken met wat er nu wel/niet handig is/mogelijk is

voor een eventuele opname zal een curator toestemming moeten geven in ieder geval
Klik om te vergroten...
Weet je begeleider van je verslavingsproblematiek? Want in mijn ogen is "wachten tot Antes plek heeft" niet urgent genoeg. Een wachtlijst voor opname is vaak wel sneller en heel belangrijk, ook gezien je gezondheid.

Zou even vragen naar de afwezigheidstermijn binnen de Wlz. Ik gun het je om sneller hulp te krijgen en niet verder down the rabbit hole te gaan qua verslaving.

Veel sterkte en succes!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gozer, als je jouw verslaving niet aanpakt kan straks jouw woonruimte sowieso naar een ander want als je zo doorgaat overleef je het niet. Je bent al op de SEH beland erdoor. Wat moet er nog gebeuren wil jij de ernst in gaan zien? Hou op met wachten en regel een kliniek.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
tuurlijk weten ze dat
alleen willen de tijd dat ik nu vanaf maart heb zitten wachten op Antes niet teniet laten gaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
@robinjoo1 welkom terug. Herstel is een groeiproces. Het gaat met vallen en opstaan. Hoort er allemaal bij. Ben je al naar een meeting geweest?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fucking klote man!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op verzoek van ts topic al dan niet tijdelijk gesloten.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
💪
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lees het topic af en toe mee, maar wat knap van je! Wat heb je al goede stappen gezet🥰

Zelf heb ik een probleem met 3mmc maar ben er ook hard mee aan het werk. Het is ontzettend zwaar maar het gaat je veel brengen!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zat er vaak zat tegen aan / tijdelijk in
gelukkig herstelt het zich tot nu toe telkens wel maar er kan een moment komen dat het anders loopt
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#14
gekkemanlol zei:
hieronder een paar van mijn dosering waar ik het meeste last van had/gevaarlijk waren

Code:
20:33
around 12mg? of 2c-d
21:33 the half of it 12mg ? 2c-d
22:22 lets see what 50mg 5mapb does shall we :0
23:07 12mg of 2c-d?
07-03-2021
02:05 50mg? 2fa hope it eases things down
02:40 50mg 5mapb hope less visuals
03:33 another 50mg 5-mapb shit is to good i hope i dont get intense visuals
04:12 + 60mg 2fa this stuff is good no more 2c-d tho to much visual
11:09 another 50mg bump
11:22 10mg op 2c-d cause why not i hope visual wont be as strong as before
12:09 last drugs i have around 10mg of 2fa ?

Code:
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34


Code:
20-07-2021
180mg 3mmc
16:10

17:35
3x 180mg
22:02
last dose
3x 180mg

21-07-2021
02:20 ?
heroic dose
4x 180,mg due to decreased effect

06:10 bump 180mg ?


Code:
3mmc

16-09-2021
10:55
3x 180mg start dose


15:20
180mg boof
17:30
2x 180mg oral
1x 180mg boof
21:22
test 2x 180mg boof
17-09-2021
00:31
2x 180mg oral
02:39
2x 180mg boof
03:16
1x 180mg boof
05:26
1x 180mg boof
Klik om te vergroten...
Hierover kunnen anderen nu tegen je gaan vertellen dat dit echt levensgevaarlijk is etc etc... Je laat het misschien zien zodat de mensen hier kunnen zien en bevestigen hoe buiten proportioneel dit is... Maar kijk er zelf eens even met heel je hart en gevoel naar en laat het echt even goed binnendringen. 🙏🏻

Ik hoop echt dat je de goede adviezen hier ten harte neemt en nu doorpakt met je inzetten voor herstel.

Succes!! 🍀
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
gekkemanlol zei:
naja in mij hoofd neig ik naar zuid afrika puur omdat ik dan echt effe heel ver weg van alle "problemen" die ik ervaar waar ik nu woon/leef
Klik om te vergroten...
Een “reset” kan heel goed werken. Wist je al dat de kliniek vergoed wordt maar dat het vliegticket voor eigen rekening komt?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Een “reset” kan heel goed werken. Wist je al dat de kliniek vergoed wordt maar dat het vliegticket voor eigen rekening komt?
Klik om te vergroten...
dat had LucidLucy al tegen me gezegd idd
opzich is dat geen probleem
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
AlwaysTrying zei:
Hierover kunnen anderen nu tegen je gaan vertellen dat dit echt levensgevaarlijk is etc etc... Je laat het misschien zien zodat de mensen hier kunnen zien en bevestigen hoe buiten proportioneel dit is... Maar kijk er zelf eens even met heel je hart en gevoel naar en laat het echt even goed binnendringen. 🙏🏻

Ik hoop echt dat je de goede adviezen hier ten harte neemt en nu doorpakt met je inzetten voor herstel.

Succes!! 🍀
Klik om te vergroten...
het was bijv niet bedoeld om stoer te doen , maar idd om te horen te krijgen dat dit echt niet gezond is
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
AlwaysTrying zei:
Hierover kunnen anderen nu tegen je gaan vertellen dat dit echt levensgevaarlijk is etc etc... Je laat het misschien zien zodat de mensen hier kunnen zien en bevestigen hoe buiten proportioneel dit is... Maar kijk er zelf eens even met heel je hart en gevoel naar en laat het echt even goed binnendringen. 🙏🏻

Ik hoop echt dat je de goede adviezen hier ten harte neemt en nu doorpakt met je inzetten voor herstel.

Succes!! 🍀
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens.

Kreeg inderdaad niet de indruk dat het hier om stoer doen gaat, en ik besef trouwens ook dat het voor TS een open deur en misschien niet perse heel constructief is om meerdere keren van ons te horen hoe buitenproportioneel deze doseringen zijn. Toch is het belangrijk dat het benadrukt wordt, voor iemand zelf, maar daarnaast ook voor naïeve lezers van dit forum (lang niet iedereen heeft een account/is actief lid, ik weet niet wat de huidige statistieken zijn maar eerdere cijfers hebben laten zien dat er veel passieve bezoekers zijn). Daarom dat we liever te vaak dan niet vaak genoeg zeggen dat dit soort hoeveelheden letterlijk levensgevaarlijk zijn zonder de enorme tolerantie die TS blijkbaar heeft.

Alle goeds gewenst voor @gekkemanlol. :pinkflower:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
het lastige is dan moet mijn curator daar wel voor open staan, hopelijk hoor ik snel wat van haar
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zal dit topic idd nu met regelmaat update met alle ontwikkelingen rondom mijn verslaving, denk dat erover praten ook wel helpt om niet te willen gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...114115116117118...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."