Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
419 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
hieronder een paar van mijn dosering waar ik het meeste last van had/gevaarlijk waren

Code:
20:33
around 12mg? of 2c-d
21:33 the half of it 12mg ? 2c-d
22:22 lets see what 50mg 5mapb does shall we :0
23:07 12mg of 2c-d?
07-03-2021
02:05 50mg? 2fa hope it eases things down
02:40 50mg 5mapb hope less visuals
03:33 another 50mg 5-mapb shit is to good i hope i dont get intense visuals
04:12 + 60mg 2fa this stuff is good no more 2c-d tho to much visual
11:09 another 50mg bump
11:22 10mg op 2c-d cause why not i hope visual wont be as strong as before
12:09 last drugs i have around 10mg of 2fa ?

Code:
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34


Code:
20-07-2021
180mg 3mmc
16:10

17:35
3x 180mg
22:02
last dose
3x 180mg

21-07-2021
02:20 ?
heroic dose
4x 180,mg due to decreased effect

06:10 bump 180mg ?


Code:
3mmc

16-09-2021
10:55
3x 180mg start dose


15:20
180mg boof
17:30
2x 180mg oral
1x 180mg boof
21:22
test 2x 180mg boof
17-09-2021
00:31
2x 180mg oral
02:39
2x 180mg boof
03:16
1x 180mg boof
05:26
1x 180mg boof
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je al een kliniek uitgekozen of een shortlist van klinieken gemaakt? Contact gehad met jouw begeleiders hierover?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
naja in mij hoofd neig ik naar zuid afrika puur omdat ik dan echt effe heel ver weg van alle "problemen" die ik ervaar waar ik nu woon/leef
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
gekkemanlol zei:
een voorbeeld van de absurd hoge dosering die ik doe/gebruik met flink protest vanuit mijn lichaam wat natuurlijk logisch is


13-11-2022
16:00
130mg 4fma

16:18
220mg 3cmc
16:40
100mg 5mapb
17:47
100mg 5ampb
18:39
50mg mdphp
20:01
220mg 3cmc
20:25
130mg 4fma
22:18
220mg 3cmc
22:52
75mg mdphp
14-11
00:43
50mg 2fma
01:03
75mg mdphp
03:16
50mg mdphp
04:32
50mg 2fma
Klik om te vergroten...

Holy shit. Je moet echt een bizar hoge tolerantie hebben. Ik denk dat ik op de IC zou liggen, in het meest gunstige scenario. Ik hoop dat je snel hulp kunt krijgen! Goed dat je hier van je af komt schrijven.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk idd dat ik nu pas begin in te zien dat deze heroic doseringen voor normaal gebruikende mensen veel te hoog zijn en ik dit alleen "aankan" (wat natuurlijk niet waar is, maar das de illlusie )dankzij ik dit eens per 3 a 4 weken doe en dus tolerantie opbouw
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan helaas niet anders, ikzelf kan me niet zomaar ergens aanmelden zonder dat mijn curator het ermee eens is helaas
tuurlijk wil ik eigenlijk niet bij een organisatie die mij al maanden laat wachten, maarja beter iets dan dat ik/curator met alles stopt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het zo jammer voor je kerel. Je bent ziek en verdient goede hulp.

Het is allemaal geen kritiek op jou he, ik wil je alleen duidelijk maken dat de manier waarop Antes met jou omgaat weinig goeds voorspelt. En als ik de reviews op Google mag geloven is het ook niet best.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Hmm, dat zou dan weer precies passen bij wat ik (vermoedelijk) over Antes heb gehoord.

Denk dat je het beste naar @dupont kan luisteren hier @gekkemanlol Die heeft er duidelijk een stuk meer verstand van.
Klik om te vergroten...
Ik hoorde hier voor het eerst over Antes. Te bizar voor woorden dat je een wachttijd van maanden voor je kiezen krijgt.

Wachttijd is geen investering, dat is een tikkende tijdbom.

Kies voor jezelf, actie ipv afwachten. Antes laat jou barsten, tijd dat jij je middelvinger naar ze op gaat steken en ergens naartoe gaat waar ze je helpen ipv op een lijst zetten. Dat is dikke bullshit voor verslavingszorg.

Stel je voor dat je je been breekt en dat ze je bij de eerste hulp op een lijst zetten. Dan groeit je been er weer scheef aan. Daar heb je toch niks aan en dat moet je ook nu niet accepteren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Ik hoorde hier voor het eerst over Antes. Te bizar voor woorden dat je een wachttijd van maanden voor je kiezen krijgt.

Wachttijd is geen investering, dat is een tikkende tijdbom.

Kies voor jezelf, actie ipv afwachten.
Klik om te vergroten...
Dat dus ook nog. Maar wat ik hoorde over de "hulp" zelf daar... Die was gewoon compleet afwezig als ik het zo hoorde van die twee mensen die daar hebben gezeten. Zij werden gewoon in een kamer gezet en ze mochten daar wat in een gezamenlijke ruimte zitten. En zo nu en dan een uurtje naar buiten. En er liepen daar een paar écht gekke mensen rond, dus die moesten ze de hele tijd aanhoren. Nou, daar word je ook beter van... En ze hadden helemaal niks te doen en geen professionals om mee te praten, dus gingen ze maar zitten roken. Klinkt voor mij als gewoon in de gevangenis zitten... Je tijd uitzitten.

Maar nogmaals: ik weet dus niet 100% zeker dat dit Antes betrof.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik stop met hier nog over op doorgaan

ik wil heel graag dat dingen anders gaan echter bepaal ik niet als enige, als de curator nee zegt om wat voor reden dan ook , dan blijft het nee hoe moeilijk dat voor mij ook os zo werkt curatele ik ben bij wet handelingsonbekwaam
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Een personeelstekort. Dat zal de behandeling niet ten goede komen. Waarom zet je je plan voor Zuid-Afrika niet door?
Klik om te vergroten...
ik blijf mezelf niet herhalen ik kan van alles willen, ik bepaal niet
curator is pertinent tegen opname in zuid afrika en ze wil met alles wachten tot ik bij antes begonnen ben
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
ondanks dat Antes niet zo heel goed bekend staat, is het in iedergeval een beetje progressie richting het stoppen met gebruiken

vandaag gebeld met curator, voorlopige afspraak om met zijn alleen rond de tafel te zitten kon pas 15dec (al is dat nog in afwachting van coach van de woonvorm of die wel/niet kan )
bij Antes is alles eerlijk verteld onlangs door curator (mate van gebruiken(steeds vaker) dosering van drugs (steeds meer nodig hebben/nemen) en de wens voor traumatherapie (een van de onderliggende oorzaken voor gebruik ) diegene met wie ik ook de intake heb gehad in maart is telkens bij de mailwisselingen betrokken(maar die kan ook weinig eraan doen,blijkbaar hebben ze een gigantisch personeeltekort ))

hopelijk deze week of volgende week meer info vanuit Antes de curator gaat morgen bellen met Antes, met of ze al meer weten over mijn casus, mijn curator wil ook dat alles sneller gaat alleen kan zei Antes niet dwingen mij sneller te helpen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een personeelstekort. Dat zal de behandeling niet ten goede komen. Waarom zet je je plan voor Zuid-Afrika niet door?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
het lijkt me beter als ik stop met reaggeren voorlopig (en telkens waarom doe je niet dit/zus/zo/anders ) kan ik niks mee ik ben niet degene die bepaalt
ik had graag alles op een andere manier gewild echter op die manier zal het niet gebeuren, ik doe wat ik kan alleen liggen veel dingen niet binnen mijn beslissingsbereik
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik laat het hierbij je denk duidelijk te makkelijk over wat een curator wel/niet kan doen (die denkfout maakte ik ook eerst in het begin, )
en al zou ik een klacht indienen duurt alles toch weken langer en in het uiterste geval moet de klacht behandeld worden in de rechtbank en dan duurt het maanden langer

klein stukje uit de klachtenprocedure
8. De klacht wordt binnen 6 weken na indiening afgewikkeld. Indien dat niet mogelijk blijkt ontvangt de klant daarvan schriftelijk bericht.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar binnen 6 weken kan ook morgen zijn. Laat nou eens duidelijk horen dat je het er niet mee eens bent. Je wordt aan je lot overgelaten man.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Kerel, ik heb het beste met je voor. Dat Antes verhaal wordt met de dag slechter. Daar schiet je niks mee op... Laat je toch niet afschepen door iedereen die geen zin heeft om zich voor je in te spannen. Lekker makkelijk dat wachten. Onderussen wordt de kans op een terugval groter. Dien een klacht in tegen jouw curator ofzo, je hoeft dit niet klakkeloos te accepteren. Laat het weten als ik je kan helpen man, PB is altijd open voor je.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens! Ik zit dan wel WMO, maar ook hier zijn ze snel van het "ach dat heeft geen haast of dat regelt hij zelf wel"

Maak de goede keuze en laat je niet zomaar overwalsen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, piepsysteem noemden wij dat op kantoor altijd. Diep triest dat dat in de zorg ook al gebeurt.

helpen is niet: op een wachtlijst zetten en we zien wel.
helpen is: net zo lang klinieken bellen tot we er één vinden waar je op korte termijn terecht kunt.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
helpen is: net zo lang klinieken bellen tot we er één vinden waar je op korte termijn terecht kunt.
Klik om te vergroten...
Zo heb ik dat ook de laatste keer gedaan en dat werkte erg goed. Binnen 2 dagen kon ik de hulp krijgen die ik dringend nodig had.

@gekkemanlol
Het is ook maar net hoe jij je probleem inziet.
En of jij je waardevol genoeg vind om actie te ondernemen en je probleem onder ogen te komen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verdomme. Vanochtend weer gegokt net als vorige week. Waarom kan ik zoiets niet laten. Tis echt klote soms, ik zie het niet somber in op het moment, accepteren en doorgaan maar het is weer verspild geld en al de zoveelste keer dat ik in m'n verslavings mechanisme trap.

Soms echt om te janken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111112113114115...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."