Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
436 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Ik hoop dat het gaat helpen.

In ieder geval hoef je je nu minder druk te maken over interacties met de drugs die je gebruikt en je hebt nu het slaapmiddel dat je zo graag wilde.
Klik om te vergroten...
Dit is ook wel een terugkerend ritueel bij Chip.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Nu starten met
Wellbutrin in de ochtend
En kleine dosering quetiapine in de avond
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het gaat helpen.

In ieder geval hoef je je nu minder druk te maken over interacties met de drugs die je gebruikt en je hebt nu het slaapmiddel dat je zo graag wilde.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Dit is ook wel een terugkerend ritueel bij Chip.
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
OtherShore zei:
Hoe bedoel je?
Klik om te vergroten...
Dat hij graag alles naar zijn hand zet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Dat hij graag alles naar zijn hand zet.
Klik om te vergroten...
Ik wou benzo of zopiclon maar daar was die vel op tegen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Wat gek
Klik om te vergroten...
Tuurlijk niet dus bedacht die quetiapine 1000019905.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Tuurlijk niet dus bedacht die quetiapine Bekijk bijlage 63282
Klik om te vergroten...
Als je goede nachtrust wil kun je beter clean worden. Over een maand slaap je helemaal niet meer zonder medicatie.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Als je goede nachtrust wil kun je beter clean worden. Over een maand slaap je helemaal niet meer zonder medicatie.
Klik om te vergroten...
Als ik door deze combinatie van medicatie,geen gevaarlijke drugs doe vind ik het best imo
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
Als ik door deze combinatie van medicatie,geen gevaarlijke drugs doe vind ik het best imo
Klik om te vergroten...
Stel je gebruikt door deze medicatie geen drugs meer. Maar je zit dan wel je leven lang vast aan deze medicatie? Of is zoiets tijdelijk? Hoe werkt dit precies?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Stel je gebruikt door deze medicatie geen drugs meer. Maar je zit dan wel je leven lang vast aan deze medicatie? Of is zoiets tijdelijk? Hoe werkt dit precies?
Klik om te vergroten...
Dan ben ik het daar meer mee eens dan eventueel op de SEH te belanden

Heb in me jeugd ook ritalin en Concerta gehad van 4dd tot 18de alleen voelde ik me toe een zombie
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Als ik door deze combinatie van medicatie,geen gevaarlijke drugs doe vind ik het best imo
Klik om te vergroten...
Zo werkt het niet kerel. Maargoed, je ervaart het liever zelf dan dat je luistert naar iemand die het al ervaren heeft, maar zo werkte het bij mij ook totdat ik op de bodem van de put belandde. Dus ik snap 't ook wel. Ik hoop alleen dat je het veilig houdt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is er echt iemand die denkt dat na 76 pagina's met reacties, er ook echt iets gaat veranderen? Misschien Chip gewoon hier zijn "herstel-shit" laten schrijven en dan over 76 pagina's nog een keer kijken of het wat is geworden.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt het al vaker over forensische zorg gehad. Je lijkt het haast te willen en erop te kicken🫠

Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga je ook nog met je persoonlijke gezondheid aan de gang? Want goed in je vel zitten werkt ook positief.
Klik om te vergroten...

??

want dit heb je zelf 100% in de hand en zou je gisteren nog mee kunnen beginnen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
Klik om te vergroten...
ik heb met fivoor te maken ik zit er al vrijwillig in (dus in die zin heb ik er al mee te maken , heb zelf op AFZ gezeten waar je het forensische al meemaakte (overal camera's)
het is nu maanden/weken/oid lang wachten op de dagvaarding die gaat komen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Je hebt het al vaker over forensische zorg gehad. Je lijkt het haast te willen en erop te kicken🫠

Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
Klik om te vergroten...
Flink de zweep erover lijkt me een passend plan :wink:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Flink de zweep erover lijkt me een passend plan :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, ik denk ook dat dat misschien de enige passende oplossing voor @MR_CHIP op dit moment, de teugels even niet te veel in eigen hand hebben.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
ik heb met fivoor te maken ik zit er al vrijwillig in (dus in die zin heb ik er al mee te maken , heb zelf op AFZ gezeten waar je het forensische al meemaakte (overal camera's)
het is nu maanden/weken/oid lang wachten op de dagvaarding die gaat komen
Klik om te vergroten...
Kan je wel mooi afkicken daar.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Flink de zweep erover lijkt me een passend plan :wink:
Klik om te vergroten...

Jazz35 zei:
Ja, ik denk ook dat dat misschien de enige passende oplossing voor @MR_CHIP op dit moment, de teugels even niet te veel in eigen hand hebben.
Klik om te vergroten...
Ben ik het beide zeker mee eens alleen het is niet iets om te willen of om op te kicken imo.

Vind het echt jammer hoe je bezig bent @MR_CHIP.

Ga toch eens wat aan je herstel doen…
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindset van een boze puber. Wil niks, kan niks, ligt altijd ergens anders aan en ben nergens verantwoordelijk voor.

Ik ontvolg deze misère.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...103104105106107...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."