#1
Het wordt je onderganggezien alle ontwikkelingen (toch hier gebruiken etc)is er besloten om mij aan te melden voor gebruikers bw's
Geef het nog een kans man. Pak die meetings en doe je best.
Het wordt je onderganggezien alle ontwikkelingen (toch hier gebruiken etc)is er besloten om mij aan te melden voor gebruikers bw's
Volkomen terecht. Zou zonde zijn dat jij een plek inneemt voor iemand die wel echt wil stoppen. Genoeg kansen gehad nu. Bewijs het eerst maar eens tussen de gebruikersgroep dat jij niet zo bent.gezien alle ontwikkelingen (toch hier gebruiken etc)is er besloten om mij aan te melden voor gebruikers bw's
Hey is al besloten en tevens op mijn eigen verzoekHet wordt je ondergang
Geef het nog een kans man. Pak die meetings en doe je best.
Dat gaat nog wel even duren, toch?Dhr benoemde dat hij hoopte snel te gaan verhuizen ivm dat de druk toeneemt om te gaan gebruiken.
Agent met tazer, pepperspray, knuppel of pistool:Lijkt me een kwestie waarin jij heel zwak staat. Ik sluit me aan bij de rest hier. Ga aan je herstel werken en laat dit gaan. Het is vragen om problemen om je hierin vast te bijten. Veel te veel kans op boosheid en frustratie en dus veel te veel kans op een reden om te gebruiken. Fuck-it mode of slachtofferrol is om de hoek bij deze strijd.
Ga eens na wat jouw reactie zou zijn geweest als iemand met een getrokken mes op je af was gekomen.
Geen idee hoe de wachtlijsten zijnDat gaat nog wel even duren, toch?
Respect hoor dat je je voorgenomen hebt te wachten met gebruiken tot je op de plek zit waar het mag.Kleine update
Dhr was bij alle gezamenlijke momenten. Dhr heeft gesport beneden. Dhr benoemde dat hij hoopte snel te gaan verhuizen ivm dat de druk toeneemt om te gaan gebruiken. Maar hij heeft gezegd dit niet te doen totdat hij verhuisd is. Dhr is in de avond mee gegaan naar het BW cafe en heeft leuk meegedaan met een spel. Vond het spannend maar toch gedaan.
Goed dat je dit benoemt, hij zit niet zomaar in deze situatie.Het zou fijn zijn als men er (weer) eens rekening mee houdt dat er bij TS sprake is van meerdere beperkingen/diagnoses waardoor dingen extra gecompliceerd zijn.
Een WLZ indicatie krijg je niet zomaar. En ja, het is fijn dat het in NL dan goed geregeld is qua zorg, maar nee, je kunt niet verwachten dat iemand die in die zorg zit daar dagelijks op zijn knietjes voor dankt.
Ik snap de frustratie dat het Chip nog niet lukt om uit de vicieuze cirkel van niet uit zijn verslaving kunnen komen door oa trauma en niet in behandeling kunnen door zijn verslaving. Ik zou hem ook het liefst een enorme schop onder zijn kont geven.
Zelfbeschikkingsrecht en de focus op het behouden van eigen regie zijn uiteindelijk simpelweg niet altijd in het voordeel van de cliënt en dat zien we denk ik ook hier.
Houd reacties graag respectvol. Kan je dat niet, dan is het ook een heel prima optie om gewoon je waffel dicht te houden en je handjes uit de buurt van je toetsenbord.
Respect hoor dat je je voorgenomen hebt te wachten met gebruiken tot je op de plek zit waar het mag.
Dat soort opnames liggen niet voor het oprapen. Dan moet zijn gebruik eerst veel verder uit de hand lopen ben ik bang. En tja, de wil is er ook niet.Is een gesloten klinische opname voor verslaving voor langere tijd niet iets voor je?
Het zou fijn zijn als men er (weer) eens rekening mee houdt dat er bij TS sprake is van meerdere beperkingen/diagnoses waardoor dingen extra gecompliceerd zijn.
Een WLZ indicatie krijg je niet zomaar. En ja, het is fijn dat het in NL dan goed geregeld is qua zorg, maar nee, je kunt niet verwachten dat iemand die in die zorg zit daar dagelijks op zijn knietjes voor dankt.
Ik snap de frustratie dat het Chip nog niet lukt om uit de vicieuze cirkel van niet uit zijn verslaving kunnen komen door oa trauma en niet in behandeling kunnen door zijn verslaving. Ik zou hem ook het liefst een enorme schop onder zijn kont geven.
Zelfbeschikkingsrecht en de focus op het behouden van eigen regie zijn uiteindelijk simpelweg niet altijd in het voordeel van de cliënt en dat zien we denk ik ook hier.
Houd reacties graag respectvol. Kan je dat niet, dan is het ook een heel prima optie om gewoon je waffel dicht te houden en je handjes uit de buurt van je toetsenbord.
Eten moeten ze zelf kopen van hun uitkering en ze betalen huur. Verder: ja 😅Begrijp ik het nu goed dat er opvangplekken voor mensen bestaan die daar de rest van hun leven onderdak en eten krijgen en vrij kunnen gebruiken maar toch vrij in- en uit kunnen lopen? Ook nog een uitkering ontvangen en daar drugs van kunnen kopen alleen maar omdat ze een bepaalde indicatie hebben?
Alleen gedestilleerd of regenwater. En ook niet te koud of te warm. Ook willen ze niet teveel, maar ook niet te weinig. En de luchtvochtigheid moet ook tegen de 80% zijn.Ik denk dat ik ook maar even een calathea ga kopen om water te geven en te controleren op trips...
Ik hoop wel dat die dingen een beetje van water houden...
Alleen gedestilleerd of regenwater. En ook niet te koud of te warm. Ook willen ze niet teveel, maar ook niet te weinig. En de luchtvochtigheid moet ook tegen de 80% zijn.
Ik denk dat je aan je 7 kinderen nog minder gedoe hebt dan met een calathea.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."