Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
440 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 goeie vriend gemaakt in de kliniek keek ik laatste paar weken elke dag wel serie mee en heb ik op whatsapp en ga ik op bezoek nadat hij uit de kliniek komt voor nu zo slapen ben doodop , slaap lekker DF
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
tis vrij pijnlijk alleen paracetamol 4x daags 2x paracetamol
allebei de ballen zijn gebeurt en er was een ontsteking in de linker bal zie ze niet vaak en grootste gedeelte is weg gehaald maar tis effe afwachten
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
verhuist naar klein appartement
20240906_210202.jpg20240906_210208.jpg20240906_210210.jpg20240906_210217.jpg20240906_210219.jpg20240906_210223.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben echt super trots op je dat je die 7 weken volgehouden hebt💪
Ook al hadden mensen hun twijfels of het zou lukken, je hebt het toch maar mooi geflikt om die tijd clean te blijven en vol te houden daar!😎
Jammer dat je niet terugkunt naar je eigen appartement, maar je hebt er wat knus van gemaakt.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid over een vervolgplek. Maar ga zo door Robin💪
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
verhuist naar klein appartement
Bekijk bijlage 61570Bekijk bijlage 61571Bekijk bijlage 61572Bekijk bijlage 61573Bekijk bijlage 61574Bekijk bijlage 61575
Klik om te vergroten...
Lekker knus 👍
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Multi Functioneel bureau 1000039704.jpg1000039703.jpg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
anndere bw pamijer is afgewezen pas over half jaar kan ik opnieuw proberen (te kort clean)en ik zit er nu aan te denken om toch naar gebruikers bw te gaan niet omdat ik wil gebruikenn maar ik dan aan mezelf kan werken en wonen op een locatie waar terugval geenn keiharde consequenties heeft
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
anndere bw pamijer is afgewezen pas over half jaar kan ik opnieuw proberen (te kort clean)en ik zit er nu aan te denken om toch naar gebruikers bw te gaan niet omdat ik wil gebruikenn maar ik dan aan mezelf kan werken en wonen op een locatie waar terugval geenn keiharde consequenties heeft
Klik om te vergroten...
Vraagje: waarom zou je op je huidige woonlocatie niet aan jezelf kunnen werken?

Het laatste deel laat ook nogal lijken alsof je al weet dat je terug gaat vallen, heb vertrouwen in jezelf!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Vraagje: waarom zou je op je huidige woonlocatie niet aan jezelf kunnen werken?

Het laatste deel laat ook nogal lijken alsof je al weet dat je terug gaat vallen, heb vertrouwen in jezelf!
Klik om te vergroten...
Ik moet idd uit me hoofd zetten met dat ik toch wel terugval
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
anndere bw pamijer is afgewezen pas over half jaar kan ik opnieuw proberen (te kort clean)en ik zit er nu aan te denken om toch naar gebruikers bw te gaan niet omdat ik wil gebruikenn maar ik dan aan mezelf kan werken en wonen op een locatie waar terugval geenn keiharde consequenties heeft
Klik om te vergroten...
Ga maar naar meetings. Kun je aan jezelf werken en hoef je niet voor te verhuizen. Kost niks en er zijn geen wachtlijsten. Een gebruikersplek is niet gezond voor jou.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Ga maar naar meetings. Kun je aan jezelf werken en hoef je niet voor te verhuizen. Kost niks en er zijn geen wachtlijsten. Een gebruikersplek is niet gezond voor jou.
Klik om te vergroten...
Inderdaad dat is vragen om problemen. Gaat 1 2 3 of 5 maand goed. Maar de verleiding is daar gewoon vele malen groter.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
ik merk wel dat ik er anders over denk al dan nadat ik het net had gehoord

oftewel gewoon hier en genieten van een stabieler leven dan toen met drugs , en soms psychoses
Klik om te vergroten...
Mooie realisatie. Je hoofd gaat gewoon snel naar gebruik (ik denk er dagelijks aan nog), maar daar hoef je helemaal niet naar te luisteren.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
nnet is fivoor langsgeweest en ik scoor hoog genoeg op een bepaalde vragen lijst voor ambulant traumebehandeling dit gaat zsm opgestart worden
wordt niet aan huis gedaan omdat bij jezelf thuis moet een veilige plek blijven en i.t.t antes is drugsgebruik tijdens behandeling echt een no go

ik moet alleen echt traumatische gebeurtenissen en echte trauma's zien te onderscheiden

ze pakte veel verschillende dingen en bij 1 ding schoot ik gelijk uit me stoel van emotie , en had ik daarna iets last van hartkloppingen
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
bij 1 ding schoot ik gelijk uit me stoel van emotie , en had ik daarna iets last van hartkloppingen
Klik om te vergroten...
Dan heeft ze de vinger snel op de juiste plek weten te leggen. :smirk:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben echt verbijsterd ondanks alles wat er gebeurt in heeft begeleiding gezegd dat ze gingen proberen dat er elke maandag iemand meekan mij brengen naar traumatherapie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
klleine update over zaak tegen politie



antwoord van advocaat


Geachte x
./. In bovenvermelde zaak zend ik u hierbij een kopie van de brief van het Openbaar
Ministerie gericht aan u en verzonden naar het adres X d.d.
9 september jl. waarvan wij een kopie van het OM ontvingen.
Uit de brief blijkt dat het OM niet tot strafvervolging van de agenten die u hebben
aangehouden, overgaat . Het OM is van mening dat het toegepaste geweld als
noodzakelijk kan worden aangemerkt. Het voldoet aldus het OM aan de eisen van
subsidiariteit en proportionaliteit. De politie mocht aannemen dat u aanstonds
levensbedreigend geweld tegen personen zou kunnen gebruiken dan wel dat de
politieambtenaar redelijkerwijs mocht aannemen dat er een situatie zou kunnen
ontstaan waarin hij bevoegd was een vuurwapen te gebruiken. U hield aldus het OM
met verheven hand een keukenmesje vast, toonde verward gedrag en u had kort
daarvoor personeel van de instelling waar u verbleef bedreigd. Het OM acht
eveneens het richten met een stroomstootwapen vanwege uw gedrag professioneel.
Ook het tegen u gebruikte fysieke geweld voldoet aan de criteria van proportionaliteit
en subsidiariteit. Omdat u zich verzette hebben de politieambtenaren u moeten
fixeren.

Het OM geeft aan dat u zich over deze beslissing kunt beklagen bij het gerechtshof
in Arnhem.
Ik stel voor dat u het even laat bezinken. Ik zie uw reactie daarna tegmoet.
Vertrouwend u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,


ik heb tegen de advocaat gezegd dat ik hier tegen in beroep/beklag wil gaan
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
klleine update over zaak tegen politie



antwoord van advocaat


Geachte x
./. In bovenvermelde zaak zend ik u hierbij een kopie van de brief van het Openbaar
Ministerie gericht aan u en verzonden naar het adres X d.d.
9 september jl. waarvan wij een kopie van het OM ontvingen.
Uit de brief blijkt dat het OM niet tot strafvervolging van de agenten die u hebben
aangehouden, overgaat . Het OM is van mening dat het toegepaste geweld als
noodzakelijk kan worden aangemerkt. Het voldoet aldus het OM aan de eisen van
subsidiariteit en proportionaliteit. De politie mocht aannemen dat u aanstonds
levensbedreigend geweld tegen personen zou kunnen gebruiken dan wel dat de
politieambtenaar redelijkerwijs mocht aannemen dat er een situatie zou kunnen
ontstaan waarin hij bevoegd was een vuurwapen te gebruiken. U hield aldus het OM
met verheven hand een keukenmesje vast, toonde verward gedrag en u had kort
daarvoor personeel van de instelling waar u verbleef bedreigd. Het OM acht
eveneens het richten met een stroomstootwapen vanwege uw gedrag professioneel.
Ook het tegen u gebruikte fysieke geweld voldoet aan de criteria van proportionaliteit
en subsidiariteit. Omdat u zich verzette hebben de politieambtenaren u moeten
fixeren.

Het OM geeft aan dat u zich over deze beslissing kunt beklagen bij het gerechtshof
in Arnhem.
Ik stel voor dat u het even laat bezinken. Ik zie uw reactie daarna tegmoet.
Vertrouwend u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,


ik heb tegen de advocaat gezegd dat ik hier tegen in beroep/beklag wil gaan
Klik om te vergroten...
Als ik jou was zou ik me lekker richten op herstel en dit laten gaan. Kost alleen maar energie en waarschijnlijk krijg je hetzelfde antwoord.

Zorg dat je nooit meer in een dergelijke situatie belandt en dan hoeft er ook nooit meer een agent geweld tegen je te gebruiken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Als ik jou was zou ik me lekker richten op herstel en dit laten gaan. Kost alleen maar energie en waarschijnlijk krijg je hetzelfde antwoord.

Zorg dat je nooit meer in een dergelijke situatie belandt en dan hoeft er ook nooit meer een agent geweld tegen je te gebruiken.
Klik om te vergroten...
ik laat dit niet gaan dit is echt een principe kwestie geworden voor mij met de tijd dat die politie lekker overal mee weg komt
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
klleine update over zaak tegen politie



antwoord van advocaat


Geachte x
./. In bovenvermelde zaak zend ik u hierbij een kopie van de brief van het Openbaar
Ministerie gericht aan u en verzonden naar het adres X d.d.
9 september jl. waarvan wij een kopie van het OM ontvingen.
Uit de brief blijkt dat het OM niet tot strafvervolging van de agenten die u hebben
aangehouden, overgaat . Het OM is van mening dat het toegepaste geweld als
noodzakelijk kan worden aangemerkt. Het voldoet aldus het OM aan de eisen van
subsidiariteit en proportionaliteit. De politie mocht aannemen dat u aanstonds
levensbedreigend geweld tegen personen zou kunnen gebruiken dan wel dat de
politieambtenaar redelijkerwijs mocht aannemen dat er een situatie zou kunnen
ontstaan waarin hij bevoegd was een vuurwapen te gebruiken. U hield aldus het OM
met verheven hand een keukenmesje vast, toonde verward gedrag en u had kort
daarvoor personeel van de instelling waar u verbleef bedreigd. Het OM acht
eveneens het richten met een stroomstootwapen vanwege uw gedrag professioneel.
Ook het tegen u gebruikte fysieke geweld voldoet aan de criteria van proportionaliteit
en subsidiariteit. Omdat u zich verzette hebben de politieambtenaren u moeten
fixeren.

Het OM geeft aan dat u zich over deze beslissing kunt beklagen bij het gerechtshof
in Arnhem.
Ik stel voor dat u het even laat bezinken. Ik zie uw reactie daarna tegmoet.
Vertrouwend u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,


ik heb tegen de advocaat gezegd dat ik hier tegen in beroep/beklag wil gaan
Klik om te vergroten...
Kerel meen je dit nou?

Waar betaal jij die advocaat van trouwens?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
ik laat dit niet gaan dit is echt een principe kwestie geworden voor mij met de tijd dat die politie lekker overal mee weg komt
Klik om te vergroten...
Gast jij stond met een mes in je hand te dreigen. In sommige landen had je een taser op je flikker gehad of erger een kogel.

Een principe kwestie? Lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...102103104105106...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."