#1
1 goeie vriend gemaakt in de kliniek keek ik laatste paar weken elke dag wel serie mee en heb ik op whatsapp en ga ik op bezoek nadat hij uit de kliniek komt voor nu zo slapen ben doodop , slaap lekker DF
Lekker knus 👍
Vraagje: waarom zou je op je huidige woonlocatie niet aan jezelf kunnen werken?anndere bw pamijer is afgewezen pas over half jaar kan ik opnieuw proberen (te kort clean)en ik zit er nu aan te denken om toch naar gebruikers bw te gaan niet omdat ik wil gebruikenn maar ik dan aan mezelf kan werken en wonen op een locatie waar terugval geenn keiharde consequenties heeft
Ik moet idd uit me hoofd zetten met dat ik toch wel terugvalVraagje: waarom zou je op je huidige woonlocatie niet aan jezelf kunnen werken?
Het laatste deel laat ook nogal lijken alsof je al weet dat je terug gaat vallen, heb vertrouwen in jezelf!
Ga maar naar meetings. Kun je aan jezelf werken en hoef je niet voor te verhuizen. Kost niks en er zijn geen wachtlijsten. Een gebruikersplek is niet gezond voor jou.anndere bw pamijer is afgewezen pas over half jaar kan ik opnieuw proberen (te kort clean)en ik zit er nu aan te denken om toch naar gebruikers bw te gaan niet omdat ik wil gebruikenn maar ik dan aan mezelf kan werken en wonen op een locatie waar terugval geenn keiharde consequenties heeft
Inderdaad dat is vragen om problemen. Gaat 1 2 3 of 5 maand goed. Maar de verleiding is daar gewoon vele malen groter.Ga maar naar meetings. Kun je aan jezelf werken en hoef je niet voor te verhuizen. Kost niks en er zijn geen wachtlijsten. Een gebruikersplek is niet gezond voor jou.
Mooie realisatie. Je hoofd gaat gewoon snel naar gebruik (ik denk er dagelijks aan nog), maar daar hoef je helemaal niet naar te luisteren.ik merk wel dat ik er anders over denk al dan nadat ik het net had gehoord
oftewel gewoon hier en genieten van een stabieler leven dan toen met drugs , en soms psychoses
Dan heeft ze de vinger snel op de juiste plek weten te leggen.bij 1 ding schoot ik gelijk uit me stoel van emotie , en had ik daarna iets last van hartkloppingen
Als ik jou was zou ik me lekker richten op herstel en dit laten gaan. Kost alleen maar energie en waarschijnlijk krijg je hetzelfde antwoord.klleine update over zaak tegen politie
antwoord van advocaat
Geachte x
./. In bovenvermelde zaak zend ik u hierbij een kopie van de brief van het Openbaar
Ministerie gericht aan u en verzonden naar het adres X d.d.
9 september jl. waarvan wij een kopie van het OM ontvingen.
Uit de brief blijkt dat het OM niet tot strafvervolging van de agenten die u hebben
aangehouden, overgaat . Het OM is van mening dat het toegepaste geweld als
noodzakelijk kan worden aangemerkt. Het voldoet aldus het OM aan de eisen van
subsidiariteit en proportionaliteit. De politie mocht aannemen dat u aanstonds
levensbedreigend geweld tegen personen zou kunnen gebruiken dan wel dat de
politieambtenaar redelijkerwijs mocht aannemen dat er een situatie zou kunnen
ontstaan waarin hij bevoegd was een vuurwapen te gebruiken. U hield aldus het OM
met verheven hand een keukenmesje vast, toonde verward gedrag en u had kort
daarvoor personeel van de instelling waar u verbleef bedreigd. Het OM acht
eveneens het richten met een stroomstootwapen vanwege uw gedrag professioneel.
Ook het tegen u gebruikte fysieke geweld voldoet aan de criteria van proportionaliteit
en subsidiariteit. Omdat u zich verzette hebben de politieambtenaren u moeten
fixeren.
Het OM geeft aan dat u zich over deze beslissing kunt beklagen bij het gerechtshof
in Arnhem.
Ik stel voor dat u het even laat bezinken. Ik zie uw reactie daarna tegmoet.
Vertrouwend u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
ik heb tegen de advocaat gezegd dat ik hier tegen in beroep/beklag wil gaan
ik laat dit niet gaan dit is echt een principe kwestie geworden voor mij met de tijd dat die politie lekker overal mee weg komtAls ik jou was zou ik me lekker richten op herstel en dit laten gaan. Kost alleen maar energie en waarschijnlijk krijg je hetzelfde antwoord.
Zorg dat je nooit meer in een dergelijke situatie belandt en dan hoeft er ook nooit meer een agent geweld tegen je te gebruiken.
Kerel meen je dit nou?klleine update over zaak tegen politie
antwoord van advocaat
Geachte x
./. In bovenvermelde zaak zend ik u hierbij een kopie van de brief van het Openbaar
Ministerie gericht aan u en verzonden naar het adres X d.d.
9 september jl. waarvan wij een kopie van het OM ontvingen.
Uit de brief blijkt dat het OM niet tot strafvervolging van de agenten die u hebben
aangehouden, overgaat . Het OM is van mening dat het toegepaste geweld als
noodzakelijk kan worden aangemerkt. Het voldoet aldus het OM aan de eisen van
subsidiariteit en proportionaliteit. De politie mocht aannemen dat u aanstonds
levensbedreigend geweld tegen personen zou kunnen gebruiken dan wel dat de
politieambtenaar redelijkerwijs mocht aannemen dat er een situatie zou kunnen
ontstaan waarin hij bevoegd was een vuurwapen te gebruiken. U hield aldus het OM
met verheven hand een keukenmesje vast, toonde verward gedrag en u had kort
daarvoor personeel van de instelling waar u verbleef bedreigd. Het OM acht
eveneens het richten met een stroomstootwapen vanwege uw gedrag professioneel.
Ook het tegen u gebruikte fysieke geweld voldoet aan de criteria van proportionaliteit
en subsidiariteit. Omdat u zich verzette hebben de politieambtenaren u moeten
fixeren.
Het OM geeft aan dat u zich over deze beslissing kunt beklagen bij het gerechtshof
in Arnhem.
Ik stel voor dat u het even laat bezinken. Ik zie uw reactie daarna tegmoet.
Vertrouwend u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
ik heb tegen de advocaat gezegd dat ik hier tegen in beroep/beklag wil gaan
Gast jij stond met een mes in je hand te dreigen. In sommige landen had je een taser op je flikker gehad of erger een kogel.ik laat dit niet gaan dit is echt een principe kwestie geworden voor mij met de tijd dat die politie lekker overal mee weg komt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."