#1
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Het feit gaat om poging tot zware mishandelingWat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
Clean zijn lukte je al eerder prima. Tot het niet meer gaat en alle remmen weer los gaan. Ik hoop voor je eigen bestwil dat ze niet in je manipulatieve gedrag en wispelturigheid trappen.Dat wou ik idd maar het clean zijn lukt prima en ik zou niet willen dat mijn kans op Pameijer door dit verknalt wordt
Behandeling vanuit forensisch kader ben ik nog steeds voor , echter geen opname meer met hoe alles nu loopt
En snap dat dingen consequenties hebben maar hoop dat er ook gekeken wordt naar mijn toekomst
Ach tijd zal laten zien dat het nu wel lukt door interne motivatie
Als die gevolgen zouden kunnen betekenen dat mijn toekomst in duigen ligt en Pameijer van de baan is dan ga ik er vol tegen in
Dat is idd een niet gebruikers bw ( je moet voor plaatsing op wachtlijst 6 maanden clean zijn, dat is mijn motivatie om clean te blijven, ook als ik daar ooit misschien woon)Wat kan Pameijer je in de toekomst bieden? Is dat beschermd wonen voor niet verslaafden en niet geweldadige?
Nou volgens mij heb jij wel wat meer akkefietjes gehad dan enkel dit ene incidentjeDat is idd een niet gebruikers bw ( je moet voor plaatsing op wachtlijst 6 maanden clean zijn, dat is mijn motivatie om clean te blijven, ook als ik daar ooit misschien woon)
En 1 incident maakt je niet gelijk gewelddadig I.m.o
Ja 1x bedreiging onder invloed van drugs ( waar ik niks van heb gehoord)(en in mijn justitiële documentatie staat alles op sepot )In hoeverre heb je nu aan je toekomst gebouwd dan?
Nou volgens mij heb jij wel wat meer akkefietjes gehad dan enkel dit ene incidentje
Clean blijven en wandelen lukt ook aardig goed in de gevangenis 😋.Ja 1x bedreiging onder invloed van drugs ( waar ik niks van heb gehoord)(en in mijn justitiële documentatie staat alles op sepot )
Ik bouw aan mijn toekomst door clean te blijven elke dag te lopen dat soort dingen
De toekomst van een oplichter, geweldpleger, leugenaar met psychotische trekjes.Als die gevolgen zouden kunnen betekenen dat mijn toekomst in duigen ligt en Pameijer van de baan is dan ga ik er vol tegen in
Mocht een al dan niet gedwonge opname plaatsing bij Pameijer niet in de weg staan ( wat begeleiding denkt) dan ga ik het gewoon aan
Nergens zo veel drugs als in de nor, hoor. Daar kun je echt alles krijgen. Heb ik me laten vertellenClean blijven en wandelen lukt ook aardig goed in de gevangenis 😋.
heb net gesproken met begeleiding en die zeggen pak de passende hulp aan die je nu echt wel gaat krijgenHet verhaal lezende (vraag me af of je dat allemaal moet delen op een openbaar forum, maar dat is je eigen keuze) lijkt het dat je afgelopen jaren dingen doet om onder de aandacht te blijven. Een verkapte hulpvraag: begedreigen, drugsgebruik, contact opnemen met politie etc.
Heb je moeite om te verwoorden wat je eigenlijk wilt zeggen?
Dan kun je daar mogelijk wel hulp bij krijgen.
Ik denk dat .het belangrijkste punt is wat ik terug zie keren is de schade die je bij anderen aanricht. Je hebt het vooral over jezelf, en dat je schade aanricht bij jezelf prima alleen misschien zou je eens kunnen kijken hoe je die schade allereerst kan beperken tot jezelf en de de bodemloze put aan maatschappelijke en zorgkosten 😉Hoezo pijnlijk de waarheid is hard het leven is hard maar goed hoe vaak en keihard ik op me bek hoe meer ik er van leer
Ik waardeer jullie eerlijkheid nu in het verleden en in de toekomst
Krijg jij geen zorgtoeslag?Maatschappelijke en zorgkosten kan me echt aan me reet roesten ik betaal zorgverzekeraar en heb dus recht op die vergoeding van kosten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."