Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
432 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...

Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
Klik om te vergroten...
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
En tis al bekend dat het een politierechter gaat worden( de zwaarste straf dan is 1 jaar gevangenis )en gelet op de diagnoses die ik heb , de behandeling die loopt verwacht ik dat ze daarin iets gaan doen/verplichten
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
Klik om te vergroten...

Ligt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Dat wou ik idd maar het clean zijn lukt prima en ik zou niet willen dat mijn kans op Pameijer door dit verknalt wordt
Behandeling vanuit forensisch kader ben ik nog steeds voor , echter geen opname meer met hoe alles nu loopt

En snap dat dingen consequenties hebben maar hoop dat er ook gekeken wordt naar mijn toekomst
Klik om te vergroten...
Clean zijn lukte je al eerder prima. Tot het niet meer gaat en alle remmen weer los gaan. Ik hoop voor je eigen bestwil dat ze niet in je manipulatieve gedrag en wispelturigheid trappen.

Je zult het werk zowel qua middelengebruik als qua trauma zelf moeten gaan, je kunt het één niet met het ander blijven verklaren zoals het je uit komt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach tijd zal laten zien dat het nu wel lukt door interne motivatie
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het verhaal lezende (vraag me af of je dat allemaal moet delen op een openbaar forum, maar dat is je eigen keuze) lijkt het dat je afgelopen jaren dingen doet om onder de aandacht te blijven. Een verkapte hulpvraag: begedreigen, drugsgebruik, contact opnemen met politie etc.

Heb je moeite om te verwoorden wat je eigenlijk wilt zeggen?
Dan kun je daar mogelijk wel hulp bij krijgen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Ach tijd zal laten zien dat het nu wel lukt door interne motivatie
Klik om te vergroten...

Goed dat je gemotiveerd bent.
Dat is een belangrijke stap vind ik.
Als je later weer eens een pad van modder tegen komt zal blijken of je de beste schoenen hebt uitgekozen.

En voor de rest moet je er gewoon mee dealen. Je hebt poging tot een zware mishandeling op je naam op je vader.
Als daar een straf uit rolt moet je ook zo fair zijn en de gevolgen accepteren.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
Als die gevolgen zouden kunnen betekenen dat mijn toekomst in duigen ligt en Pameijer van de baan is dan ga ik er vol tegen in
Klik om te vergroten...

Wat kan Pameijer je in de toekomst bieden? Is dat beschermd wonen voor niet verslaafden en niet geweldadige?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Wat kan Pameijer je in de toekomst bieden? Is dat beschermd wonen voor niet verslaafden en niet geweldadige?
Klik om te vergroten...
Dat is idd een niet gebruikers bw ( je moet voor plaatsing op wachtlijst 6 maanden clean zijn, dat is mijn motivatie om clean te blijven, ook als ik daar ooit misschien woon)
En 1 incident maakt je niet gelijk gewelddadig I.m.o
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
In hoeverre heb je nu aan je toekomst gebouwd dan?
MR_CHIP zei:
Dat is idd een niet gebruikers bw ( je moet voor plaatsing op wachtlijst 6 maanden clean zijn, dat is mijn motivatie om clean te blijven, ook als ik daar ooit misschien woon)
En 1 incident maakt je niet gelijk gewelddadig I.m.o
Klik om te vergroten...
Nou volgens mij heb jij wel wat meer akkefietjes gehad dan enkel dit ene incidentje
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
In hoeverre heb je nu aan je toekomst gebouwd dan?

Nou volgens mij heb jij wel wat meer akkefietjes gehad dan enkel dit ene incidentje
Klik om te vergroten...
Ja 1x bedreiging onder invloed van drugs ( waar ik niks van heb gehoord)(en in mijn justitiële documentatie staat alles op sepot )

Ik bouw aan mijn toekomst door clean te blijven elke dag te lopen dat soort dingen
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Ja 1x bedreiging onder invloed van drugs ( waar ik niks van heb gehoord)(en in mijn justitiële documentatie staat alles op sepot )

Ik bouw aan mijn toekomst door clean te blijven elke dag te lopen dat soort dingen
Klik om te vergroten...
Clean blijven en wandelen lukt ook aardig goed in de gevangenis 😋.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Als die gevolgen zouden kunnen betekenen dat mijn toekomst in duigen ligt en Pameijer van de baan is dan ga ik er vol tegen in
Mocht een al dan niet gedwonge opname plaatsing bij Pameijer niet in de weg staan ( wat begeleiding denkt) dan ga ik het gewoon aan
Klik om te vergroten...
De toekomst van een oplichter, geweldpleger, leugenaar met psychotische trekjes.

Een reality check zou goed voor je zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
annihilation zei:
Clean blijven en wandelen lukt ook aardig goed in de gevangenis 😋.
Klik om te vergroten...
Nergens zo veel drugs als in de nor, hoor. Daar kun je echt alles krijgen. Heb ik me laten vertellen :)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ook Fivoor zegt dat ik me niet druk hoeft te maken om een opname hooguit een forensische zorgtitel maar dan nog steeds dezelfde behandeling uit fivoor
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Het verhaal lezende (vraag me af of je dat allemaal moet delen op een openbaar forum, maar dat is je eigen keuze) lijkt het dat je afgelopen jaren dingen doet om onder de aandacht te blijven. Een verkapte hulpvraag: begedreigen, drugsgebruik, contact opnemen met politie etc.

Heb je moeite om te verwoorden wat je eigenlijk wilt zeggen?
Dan kun je daar mogelijk wel hulp bij krijgen.
Klik om te vergroten...
heb net gesproken met begeleiding en die zeggen pak de passende hulp aan die je nu echt wel gaat krijgen
in de brief staat nergens dat ze een gedwonge opname willen ze adviseren een PJ onderzoek om behandelijkmogelijkheden te vinden
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
nu bijna officieel 2 maanden en 1 week clean and more to come
elke dag weer wat robuuster en merk ik aan kleine dingen dat de medicatie echt begin te werken
6 dec 2024 begonnen met bupropion 150mg elke dag tot 6 jan 2025 verhoging naar 300mg per dag
en nu eindelijk begin ik echt dingen te voelen die beter georganiseerd aanvoelen in mijn brein minder chaos minder moodswing (ik heb nog wel emoties waar een ssri me afvlakten in de mate waarin het niet leuk is , merk ik met deze beter om kunnen gaan met emoties en voelen ze echter aan )
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Hoezo pijnlijk de waarheid is hard het leven is hard maar goed hoe vaak en keihard ik op me bek hoe meer ik er van leer

Ik waardeer jullie eerlijkheid nu in het verleden en in de toekomst
Klik om te vergroten...
Ik denk dat .het belangrijkste punt is wat ik terug zie keren is de schade die je bij anderen aanricht. Je hebt het vooral over jezelf, en dat je schade aanricht bij jezelf prima alleen misschien zou je eens kunnen kijken hoe je die schade allereerst kan beperken tot jezelf en de de bodemloze put aan maatschappelijke en zorgkosten 😉
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maatschappelijke en zorgkosten kan me echt aan me reet roesten ik betaal zorgverzekeraar en heb dus recht op die vergoeding van kosten
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Maatschappelijke en zorgkosten kan me echt aan me reet roesten ik betaal zorgverzekeraar en heb dus recht op die vergoeding van kosten
Klik om te vergroten...
Krijg jij geen zorgtoeslag?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...105106107108109...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."