Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
444 weergaven
18-5-2026
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn calathea heb ik inmiddels vervangen voor n paar waterlelies
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
Klik om te vergroten...
selectief lezen ben je ook super goed in. Wanneer mensen met suggesties komen reageer je er vrijwel nooit op. Volgens mij is ruim 80/90% van de berichten positief of kritisch maar wel op een positieve manier. En die overige reacties zijn inderdaad sarcastisch of negatief. Maar laten we realistisch zijn. Tot zekere hoogte maak je het daar ook een klein beetje naar.

Eerdere berichten ook dat je het zelf in handen hebt wat je in de toekomst gaat doen negeer je vrijwel. En dan lekker negatief komen doen. Je zou ook kunnen zeggen. Ja gvd ik heb mijzelf in deze situatie gezet. Dit wil ik niet en ik ga er alles aan doen om over x maanden overgeplaatst kan worden. Maar nee jij pakt de makkelijke variant en laat je hoofd weer hangen. Want ergens echt je best voor doen komt niet voor bij jou lijkt het wel.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
miles zei:
Mijn calathea heb ik inmiddels vervangen voor n paar waterlelies
Klik om te vergroten...
Optimistisch. Ik heb een graftak op het balkon liggen!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
Klik om te vergroten...
Heel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jazz35 zei:
Heel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
Klik om te vergroten...
Niks dit is een soort dagboek aan mij of ik wat met dingen doe
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazz35 zei:
Heel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
Klik om te vergroten...
Denk dat het ook een aandachtsdingetje is. Ik bedoel als stimfappen op je kamertje en mensen oplichten de hoogtepunten uit je leven zijn…
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ulixes zei:
Denk dat het ook een aandachtsdingetje is. Ik bedoel als stimfappen op je kamertje en mensen oplichten de hoogtepunten uit je leven zijn…
Klik om te vergroten...
Nee hoor aandacht boeit me niet en zeker niet met die zielige dingetjes
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Heel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
Klik om te vergroten...
Schreeuw om aandacht
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Als je geen reacties meer wilt kun je ook gewoon een fysiek dagboek bijhouden. Dan hoef je die vreselijke goedbedoelde adviezen🤢 ook niet meer aan te horen!
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ik die niet wilt ik deel gewoon hoe het met me gaat
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij ben je beter bezig dan je denkt. Die 2-3 keer dat je even flink door de bocht bent gegaan dit laatste half jaar is jammer en pijnlijk, maar je hebt ook vele maanden relatief nuchter kunnen leven.
Kwestie van iets zoeken waar je naartoe kunt leven en dan wil je over een paar maanden/ jaren waarschijnlijk echt lekker leven met alle dramatische gebeurtenissen die erbij kunnen horen.

Succes en geef niet op!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jazz35 zei:
Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
Klik om te vergroten...
Waar het om gaat is dat als je in een gebruiksvrij zorgcomplex gebruikt je een gevaar bent voor je omgeving. Dat risico willen ze met hem niet meer nemen om de anderen te beschermen. Dus daar heeft hij zelf geen inspraak in. Als hij zelf niet wil gebruiken en dat lukt hem in een volgende opvang komt die optie vanzelf wel weer beschikbaar in de toekomst neem ik aan als hij daar zelf in de toekomst voor open staat.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Tuurlijk daarom ga ik proberen clean te blijven maar niet meer stiekem hoeven doen ( in mijn hoofd wil ik gebruiken af en toe) maar ik zou dat al een rust vinden
Klik om te vergroten...
Misschien lukt het je idd beter als die last niet meer op je schouders ligt. Denk dat de basis van jouw herstel ook wel in je trauma behandeling ligt, daarvoor zal je echt clean moeten worden en zijn een tijdje. Misschien is dat een mooie houvast en het iig daarvoor te doen. Ken er zat die na een succesvolle traumabehandeling goeie stappen hebben kunnen maken en clean zijn geworden. Je hebt ook speciale behandelingen voor mensen die een onveilige jeugd (hechting, trauma etc) hebben gehad.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
En ja ik ga het doen is keertje buiten bw om
Klik om te vergroten...
Bij je moeder of ergens anders?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Ken niet slapen vanwege spannende chill avond die ik gepland heb staan met drugs erbij
Klik om te vergroten...
MR_CHIP zei:
Nog nuchter vandaag rond 15;30 waarschijnlijk aan de 2m 3m coke en g
Klik om te vergroten...
Dus vandaag is het weer zo ver. Zou je dat wel doen?

Ik vind 2-mmc en 3-mmc en coke ook een beetje overdreven. Ik vraag me af wat dat toevoegt.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
Het is eigenlijk beter om helemaal geen uppers te combineren met SSRIs vanwege het risico op het serotonine syndroom. Het lijkt me eerlijk gezegd uitgesloten dat @MR_CHIP geen uppers gaat gebruiken 😅

Nou is het risico op het serotonine syndroom niet per se heel groot, dus wellicht loopt het toch goed af.
Klik om te vergroten...
Niet alle uppers releasen serotonine. Speed en coke kan prima zonder problemen te geven. Blijft wel water naar de zee dragen maar dat terzijde.

Met xtc is het risico zeker wel groot, heb het zelf een keer ervaren toen ik niet wist dat de combi problemen kon geven. Ook zonder de combi heb ik er wel eens tegenaan gezeten. Hele zware migraine en sahara temperatuur.
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze Herbs Mang zei:
Niet alle uppers releasen serotonine. Speed en coke kan prima zonder problemen te geven. Blijft wel water naar de zee dragen maar dat terzijde.
Klik om te vergroten...
Had zelf hier ook onderzoek naar gedaan en meerdere bronnen geven aan wanneer je in behandeling bent van een SSRI, dat Cocaine en Amfetamine in hogere dosering ook risicovol is. Ik denk dat die threshold met Cocaine sneller getriggered wordt ivm compulsieve herdosering en de korte werking ervan dan amfetamine.

Test het a.u.b. niet uit 🫡
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wauzeling zei:
Had zelf hier ook onderzoek naar gedaan en meerdere bronnen geven aan wanneer je in behandeling bent van een SSRI, dat Cocaine en Amfetamine in hogere dosering ook risicovol is. Ik denk dat die threshold met Cocaine sneller getriggered wordt ivm compulsieve herdosering en de korte werking ervan dan amfetamine.

Test het a.u.b. niet uit 🫡
Klik om te vergroten...
Dat klopt wel, maar dan kan je eigenlijk alle drugs en zelfs lsd niet nemen. Naast dat het de depressie vaak verergert is dan inderdaad alle drugs risicovol maar de mate en hoeveelheid is dan wel van belang.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze Herbs Mang zei:
Niet alle uppers releasen serotonine.
Klik om te vergroten...
Alle stimulantia kunnen in combinatie met een SSRI het serotonine syndroom veroorzaken, ook als ze niet direct op serotonine werken, zoals @Wauzeling al aangeeft. Zelfs met ADHD medicatie moet je in hogere doseringen oppassen in combinatie met een SSRI.

Overigens werken speed en coke allebei wel op serotonine. Speed maar een klein beetje, maar coke vrij sterk (coke is een SNDRI).

Ze Herbs Mang zei:
de mate en hoeveelheid is dan wel van belang
Klik om te vergroten...
Dit klopt natuurlijk als een bus.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Alle stimulantia kunnen in combinatie met een SSRI het serotonine syndroom veroorzaken, ook als ze niet direct op serotonine werken, zoals @Wauzeling al aangeeft. Zelfs met ADHD medicatie moet je in hogere doseringen oppassen in combinatie met een SSRI.

Overigens werken speed en coke allebei wel op serotonine. Speed maar een klein beetje, maar coke vrij sterk (coke is een SNDRI).


Dit klopt natuurlijk als een bus.
Klik om te vergroten...
Als je bus klopt moet ie naar de garage🤣
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze Herbs Mang zei:
Als je bus klopt moet ie naar de garage🤣
Klik om te vergroten...
Hoor wie klopt daar kind’ren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...100101102103104...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."