#1
Mijn calathea heb ik inmiddels vervangen voor n paar waterlelies
selectief lezen ben je ook super goed in. Wanneer mensen met suggesties komen reageer je er vrijwel nooit op. Volgens mij is ruim 80/90% van de berichten positief of kritisch maar wel op een positieve manier. En die overige reacties zijn inderdaad sarcastisch of negatief. Maar laten we realistisch zijn. Tot zekere hoogte maak je het daar ook een klein beetje naar.Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
Optimistisch. Ik heb een graftak op het balkon liggen!Mijn calathea heb ik inmiddels vervangen voor n paar waterlelies
Heel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
Niks dit is een soort dagboek aan mij of ik wat met dingen doeHeel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
Denk dat het ook een aandachtsdingetje is. Ik bedoel als stimfappen op je kamertje en mensen oplichten de hoogtepunten uit je leven zijn…Heel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
Nee hoor aandacht boeit me niet en zeker niet met die zielige dingetjesDenk dat het ook een aandachtsdingetje is. Ik bedoel als stimfappen op je kamertje en mensen oplichten de hoogtepunten uit je leven zijn…
Schreeuw om aandachtHeel eerlijk hè, wat verwacht of hoop je dan eigenlijk nog van een topic als dit?
Wie zegt dat ik die niet wilt ik deel gewoon hoe het met me gaatAls je geen reacties meer wilt kun je ook gewoon een fysiek dagboek bijhouden. Dan hoef je die vreselijke goedbedoelde adviezen🤢 ook niet meer aan te horen!
Waar het om gaat is dat als je in een gebruiksvrij zorgcomplex gebruikt je een gevaar bent voor je omgeving. Dat risico willen ze met hem niet meer nemen om de anderen te beschermen. Dus daar heeft hij zelf geen inspraak in. Als hij zelf niet wil gebruiken en dat lukt hem in een volgende opvang komt die optie vanzelf wel weer beschikbaar in de toekomst neem ik aan als hij daar zelf in de toekomst voor open staat.Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
Misschien lukt het je idd beter als die last niet meer op je schouders ligt. Denk dat de basis van jouw herstel ook wel in je trauma behandeling ligt, daarvoor zal je echt clean moeten worden en zijn een tijdje. Misschien is dat een mooie houvast en het iig daarvoor te doen. Ken er zat die na een succesvolle traumabehandeling goeie stappen hebben kunnen maken en clean zijn geworden. Je hebt ook speciale behandelingen voor mensen die een onveilige jeugd (hechting, trauma etc) hebben gehad.Tuurlijk daarom ga ik proberen clean te blijven maar niet meer stiekem hoeven doen ( in mijn hoofd wil ik gebruiken af en toe) maar ik zou dat al een rust vinden
Bij je moeder of ergens anders?En ja ik ga het doen is keertje buiten bw om
Ken niet slapen vanwege spannende chill avond die ik gepland heb staan met drugs erbij
Dus vandaag is het weer zo ver. Zou je dat wel doen?Nog nuchter vandaag rond 15;30 waarschijnlijk aan de 2m 3m coke en g
Niet alle uppers releasen serotonine. Speed en coke kan prima zonder problemen te geven. Blijft wel water naar de zee dragen maar dat terzijde.Het is eigenlijk beter om helemaal geen uppers te combineren met SSRIs vanwege het risico op het serotonine syndroom. Het lijkt me eerlijk gezegd uitgesloten dat @MR_CHIP geen uppers gaat gebruiken 😅
Nou is het risico op het serotonine syndroom niet per se heel groot, dus wellicht loopt het toch goed af.
Had zelf hier ook onderzoek naar gedaan en meerdere bronnen geven aan wanneer je in behandeling bent van een SSRI, dat Cocaine en Amfetamine in hogere dosering ook risicovol is. Ik denk dat die threshold met Cocaine sneller getriggered wordt ivm compulsieve herdosering en de korte werking ervan dan amfetamine.Niet alle uppers releasen serotonine. Speed en coke kan prima zonder problemen te geven. Blijft wel water naar de zee dragen maar dat terzijde.
Dat klopt wel, maar dan kan je eigenlijk alle drugs en zelfs lsd niet nemen. Naast dat het de depressie vaak verergert is dan inderdaad alle drugs risicovol maar de mate en hoeveelheid is dan wel van belang.Had zelf hier ook onderzoek naar gedaan en meerdere bronnen geven aan wanneer je in behandeling bent van een SSRI, dat Cocaine en Amfetamine in hogere dosering ook risicovol is. Ik denk dat die threshold met Cocaine sneller getriggered wordt ivm compulsieve herdosering en de korte werking ervan dan amfetamine.
Test het a.u.b. niet uit 🫡
Alle stimulantia kunnen in combinatie met een SSRI het serotonine syndroom veroorzaken, ook als ze niet direct op serotonine werken, zoals @Wauzeling al aangeeft. Zelfs met ADHD medicatie moet je in hogere doseringen oppassen in combinatie met een SSRI.Niet alle uppers releasen serotonine.
Dit klopt natuurlijk als een bus.de mate en hoeveelheid is dan wel van belang
Als je bus klopt moet ie naar de garage🤣Alle stimulantia kunnen in combinatie met een SSRI het serotonine syndroom veroorzaken, ook als ze niet direct op serotonine werken, zoals @Wauzeling al aangeeft. Zelfs met ADHD medicatie moet je in hogere doseringen oppassen in combinatie met een SSRI.
Overigens werken speed en coke allebei wel op serotonine. Speed maar een klein beetje, maar coke vrij sterk (coke is een SNDRI).
Dit klopt natuurlijk als een bus.
Hoor wie klopt daar kind’ren?Als je bus klopt moet ie naar de garage🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."