Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
294 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fenrir zei:
@verwondering @SneeuwSnuiver zijn jullie bij Solar Fields?
Klik om te vergroten...
Hoi Fenrir. Ik ben ouderwets dus heb geen slimme telefoon en op het festival was ik dus behalve telefonisch contact een week lang van de buitenwereld afgesloten. Zodoende heb ik je berichtje niet gelezen en was meeten niet echt een optie.

Ik hoop dat je het op Psy-Fi net zo naar je zin hebt gehad als ik. Wat een fantastisch festival, vanaf nu vaste prik. Dit was mijn eerste Psy-Fi maar er zullen er nog vele volgen.

Nog nooit zoveel vrijheid op een festival meegemaakt. Vrijheid om je spullen neer te leggen zonder je zorgen te maken dat ze gestolen kunnen worden, vrijheid om mee te nemen wat je wilt het festivalterrein op want er is geen controle op drugs, vrijheid om je drugs openlijk te gebruiken zonder naar een rustig plekje of een wc te hoeven, vrijheid om op blote voeten over het brandschone gras te lopen want niemand die ook maar een peuk op de vloer werpt. Beveiligingspersoneel dat er relaxt bijloopt want ze hoeven nauwelijks iets te doen want er gebeurt niets, enkel vrolijke mensen die zelden dronken en vaak trippend rondlopen en een sfeer waarin je volledig jezelf kan zijn, of je nu nuchter of heel ver heen bent.

Een onvergetelijk moment was toen ik op de vrijdag, toen het eindelijk echt mooi weer was, middenin mijn 350 mcg LSD-trip compleet van de kaart op het strand bij de mainstage mijn spullen op het strand deponeerde, mijn kleren uittrok en ik in mijn blote snikkel in het water stond te dansen en me volledig één voelde met alles en iedereen om me heen, kwetsbaar, nietig, naakt en overdonderd door een ultiem gelukzalig gevoel dat ik zelden eerder zo sterk had meegemaakt.

Hopelijk lukt het om in 2020 op Boom te zijn, maar in ieder geval ga ik geen enkele editie van Psy-Fi meer missen.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Back to the 90's :cheerpompom:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snakepit 2018
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Memento zei:
Ik kon helaas niet @Roze olifant

Ben groot fan! Vorig jaar zelfs in de stromende regen geweest
Klik om te vergroten...

Echt een magisch festival. :hearteyes: Ik ben nog in nageniet-modus. Ik wist niet eerder van het bestaan van Into the Woods, en ik begrijp niet waarom! Locatie top, maximale aandacht voor aankleding, sfeer lekker trippy en maf, gevarieerd relaxt publiek. En het weer was prachtig! Jammer dat je er niet bij was. Volgend jaar? :)
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Echt een magisch festival. :hearteyes: Ik ben nog in nageniet-modus. Ik wist niet eerder van het bestaan van Into the Woods, en ik begrijp niet waarom! Locatie top, maximale aandacht voor aankleding, sfeer lekker trippy en maf, gevarieerd relaxt publiek. En het weer was prachtig! Jammer dat je er niet bij was. Volgend jaar? :)
Klik om te vergroten...
ik wil er zeker volgend jaar weer heen! ja gaaf hê die locatie, zeker wanneer het een beetje donker wordt en alle lichtjes nog beter zichtbaar zijn. Ik vind het tot nu toe het fijnste festival waar ik geweest ben in Nederland:)
o
okiamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn er nog mensen die naar Supremacy gaan?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat wordt grammen rammen die dag!
Met @MDMAZING & @Gabbertje :redheart:

A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#8
niet echt een festival gewoon een avondje techno bij mij in de buurt :blush:http://www.azijnfabriek.nl/programma/monotoon-recordings-presents-static-xl
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#9
13 oktober: Vroeger Was Alles Beter :hearteyes:

Beste hardstyle classics feest!

B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
WHAT THE ACUTALLY FUCK
Dit is wel echt baas lol

73% ftw :snowflake:

C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
We are Electric indoor!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bas zei:
Dat wordt grammen rammen die dag!
Met @MDMAZING & @Gabbertje :redheart:

Klik om te vergroten...
Ja man, grammetje ket naar binnen sws.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morgen Psygathering XXL in Antwerpen. Wordt weer zegeltjes plakken. :)

M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanavond syndicate, helemaal nuchter proberen. Volgende weekend dr peacock in concert. Voor die tijd even grammetje of 2/3 keta regelen, en maar aan de keta bij dr peacock. Lekker vaag zijn. :tongueout:
T
TweeChocoladeBiertjesLid
01-01-2024, 00:00
#15
A State of Trance en Awakenings staan bij mij op de planning :)
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ticket voor Psy-Fi 2019 is in the pocket. :tongueout::hearteyes::innocent::rainbow:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.

Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.

Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
Klik om te vergroten...

Erg leuk! Vijf dagen muziek trouwens, negen dagen camping (twee dagen tevoren en twee dagen na afloop ook). Mijn lijstje van dit jaar:
Augustus 2018 (Psy-Fi)
17 aug niets
18 aug truffels + beetje speed
19 aug speed
20 aug niets
21 aug LSD
22 aug speed
23 aug 2C-B
24 aug vertrek

Hier en daar ook wat lachgas en wiet gebruikt.
(Normaliter zou MDMA ook meedoen maar ik had een maand eerder op WAE al gerolld.)
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.

Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
Klik om te vergroten...
Nu zijn er nog 2nd Phase tickets, 20 euro goedkoper dan de normale tickets. Dus sla je slag. :wink:

Het zijn trouwens zelfs 5 dagen, niet 3.

Dit jaar had ik één dag een kleine dosis 2C-B-fly gebruikt, één dag LSD, één dag helemaal niks, één dag een combi van XTC en 4-HO-MET, en één dag alcohol. Volgend jaar zal het waarschijnlijk wel een beetje vergelijkbaar worden. Of misschien een DOx-je proberen, lijkt me ook heel interessant op Psy-Fi. :blushing:

@Fenrir: volgens mij heb je de datums niet helemaal correct staan, het begon dit jaar op 13 augustus. :wink:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik baal zo dat het deze keer pas na de zomervakantie valt, kinderen kan ik dan dus niet uit logeren laten gaan. :(

Dit jaar alleen in het weekend geweest. Misschien deze editie ook weer dan.
Jaar ervoor is het zoiets geworden:
wo alleen wat jointjes
do candyflip
vr keta
za 2CB
zo niets (savonds naar huis).
Dat beviel prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6465666768...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."