#1
Hoi Fenrir. Ik ben ouderwets dus heb geen slimme telefoon en op het festival was ik dus behalve telefonisch contact een week lang van de buitenwereld afgesloten. Zodoende heb ik je berichtje niet gelezen en was meeten niet echt een optie.@verwondering @SneeuwSnuiver zijn jullie bij Solar Fields?
Ik hoop dat je het op Psy-Fi net zo naar je zin hebt gehad als ik. Wat een fantastisch festival, vanaf nu vaste prik. Dit was mijn eerste Psy-Fi maar er zullen er nog vele volgen.
Nog nooit zoveel vrijheid op een festival meegemaakt. Vrijheid om je spullen neer te leggen zonder je zorgen te maken dat ze gestolen kunnen worden, vrijheid om mee te nemen wat je wilt het festivalterrein op want er is geen controle op drugs, vrijheid om je drugs openlijk te gebruiken zonder naar een rustig plekje of een wc te hoeven, vrijheid om op blote voeten over het brandschone gras te lopen want niemand die ook maar een peuk op de vloer werpt. Beveiligingspersoneel dat er relaxt bijloopt want ze hoeven nauwelijks iets te doen want er gebeurt niets, enkel vrolijke mensen die zelden dronken en vaak trippend rondlopen en een sfeer waarin je volledig jezelf kan zijn, of je nu nuchter of heel ver heen bent.
Een onvergetelijk moment was toen ik op de vrijdag, toen het eindelijk echt mooi weer was, middenin mijn 350 mcg LSD-trip compleet van de kaart op het strand bij de mainstage mijn spullen op het strand deponeerde, mijn kleren uittrok en ik in mijn blote snikkel in het water stond te dansen en me volledig één voelde met alles en iedereen om me heen, kwetsbaar, nietig, naakt en overdonderd door een ultiem gelukzalig gevoel dat ik zelden eerder zo sterk had meegemaakt.
Hopelijk lukt het om in 2020 op Boom te zijn, maar in ieder geval ga ik geen enkele editie van Psy-Fi meer missen.
