#1
Wie gaat er 29 december naar Liquicity in Eindhoven?
Ik heb NFTs gekocht. Daardoor maak ik gegarandeerd elk jaar kans op op tickets.Uhhh? Hoe heb jij dat voor Tommorowland geflikt dan?
Oei, dat gaat mij boven hoed…..van die materie snap ik niets dus dat wordt in januari gewoon inloggen en aanschuiven in de wachtrij….Ik heb NFTs gekocht.
Je kan je nu al preregisteren.Oei, dat gaat mij boven hoed…..van die materie snap ik niets dus dat wordt in januari gewoon inloggen en aanschuiven in de wachtrij….
Oei. This didn’t age well.Bekijk bijlage 55919
Voor alles, behalve Awakenings, heb ik al tickets.
Ik ben best excited voor 2024
Nationaliteit en woonplaats kunnen toch gewoon verschillen. Dat bestaat toch gewoon als legitieme situatie?Oei. This didn’t age well.
W1 is zojuist geannuleerd omdat nationaliteit en woonplaats niet overeenkomen.
Het is wat het is.
Niet als het een eis is dat je nationaliteit en woonplaats overeenkomen om kans te maken op top20 sales.Nationaliteit en woonplaats kunnen toch gewoon verschillen. Dat bestaat toch gewoon als legitieme situatie?
Ik ben ook van plan te gaan! 2 jaar geleden geweest en was fantastisch🤩 als je wilt mag je mee of miss fijn idee dat als je alleen gaat je nog altijd ergens kan aansluiten😄In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Leuk!! Was het een beetje te betalen?Zoef zoef en weg waren de early birds tickets voor het Intents Festival, maar goed we gaan tochHeb er zin in !!
tja wat is te betalen, EUR 342,- voor 4 zaterdag kaartjes. Veel geld maar ja wel een leuk feestje.Leuk!! Was het een beetje te betalen?
Zo! Daar zijn de prijzen dus ook wel flink opgehoogd. Ik ga einde van deze maand een kaartje scoren voor Harmony of Hardcore.tja wat is te betalen, EUR 342,- voor 4 zaterdag kaartjes. Veel geld maar ja wel een leuk feestje.
Next in line Dominator en Decibel![]()
Ik zie je berichtje nu pas. Wat een lief aanbod, ik ga het in mijn achterhoofd houden!Ik ben ook van plan te gaan! 2 jaar geleden geweest en was fantastisch🤩 als je wilt mag je mee of miss fijn idee dat als je alleen gaat je nog altijd ergens kan aansluiten😄
Zoef zoef weg? Nu heb ik wel een vippertje voor de zondag maar denk er nu aan om toch eens te kijken of ik er nog een kan scoren voor de zaterdag want dat lijkt me dan een Intensere dag dan de zondag... Maar als ik zoef zoef zo goed begrijp zal dan dan niet lukken denk ik.....Zoef zoef en weg waren de early birds tickets voor het Intents Festival, maar goed we gaan tochHeb er zin in !!
tja dat inderdaad de vraag of dat nog mogelijk is. Anders net voor aanvangsweekend even kijken op ticketswap. Er zullen dan nog wel wat kaartjes vrijkomen. Zondag zal het wat rustiger zijn iig.Zoef zoef weg? Nu heb ik wel een vippertje voor de zondag maar denk er nu aan om toch eens te kijken of ik er nog een kan scoren voor de zaterdag want dat lijkt me dan een Intensere dag dan de zondag... Maar als ik zoef zoef zo goed begrijp zal dan dan niet lukken denk ik.....
Zaterdag 3 februari wil ik Verknipt in Zaandam bezoeken OF free your mind in Amsterdam. Ik denk wel Verknipt vooral al omdat het overdag is, heerlijk.
Free your mind is ook overdag dus dan zal ik daar ook heen gaan!Zaterdag 3 februari wil ik Verknipt in Zaandam bezoeken OF free your mind in Amsterdam. Ik denk wel Verknipt vooral al omdat het overdag is, heerlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."