#1
Gisteren tickets gekocht voor awakenings ADE zaterdag overdag en zondag overdag. Vorig jaar al naar Joris Voorn op zaterdag geweest, dus ik denk dat we die weer wegdoen en voor de Amelie Lens versie gaan op zondag ![:hearteyes:]()
Ga je niet naar paradigm?Zaterdag naar Reggae Sundance! 😍 Nuchter, want ik ben de bob!
Jazeker!^ Ruigoord?
Dit jaar zitten we in Antwerpen. In 2009 naar Amsterdam verhuisd en sindsdien nog maat één keer naar Ruigoord geweest.Jazeker!
Het is zo'n toffe plek met best een bijzondere geschiedenis.. Dit is wel een toffe docu over Ruigoord.Dit jaar zitten we in Antwerpen. In 2009 naar Amsterdam verhuisd en sindsdien nog maat één keer naar Ruigoord geweest.
Volgens mij bedoelde ik deze:Het is zo'n toffe plek met best een bijzondere geschiedenis.. Dit is wel een toffe docu over Ruigoord.
Na de ruzie met de man waar ik mee naar Amsterdam gekomen was, woonde ik bij een man die het videodeel van de Melkweg (toenmalig kraakpand) had opgebouwd en met Ramses Shaffy en Liesbeth List had getourd en op de foto is geweest met John Lennon en Yoko Ono. Hij kende heel veel hippies, maar heeft me aan bijna geen één voorgesteld (wel weer aan andere beroemdheden). Hij had het ook over Ruigoord, maar bij hem wist je nooit of het nu gisteren was of vijftig jaar geleden.Het is zo'n toffe plek met best een bijzondere geschiedenis.. Dit is wel een toffe docu over Ruigoord.
Hahaha.. mooi verhaal. Zelf ook een oude hippie zeker?Na de ruzie met de man waar ik mee naar Amsterdam gekomen was, woonde ik bij een man die het videodeel van de Melkweg (toenmalig kraakpand) had opgebouwd en met Ramses Shaffy en Liesbeth List had getourd en op de foto is geweest met John Lennon en Yoko Ono. Hij kende heel veel hippies, maar heeft me aan bijna geen één voorgesteld (wel weer aan andere beroemdheden). Hij had het ook over Ruigoord, maar bij hem wist je nooit of het nu gisteren was of vijftig jaar geleden.
Haha ik bedoelde ook die man en niet jij. Klinkt als een kleurrijk figuur ja!^ Nee, ik was nog niet eens half zijn leeftijd toen ik hem ontmoette. Hij was trouwens een 'beatnik' op school, en is als toneel- en operaregisseur altijd open geweest over zijn homoseksualiteit, in een tijd dat dit heel moeilijk lag. Hij vertelde me dat de Seksuele Revolutie in eerste instantie fel tegen homoseksualiteit was geweest, en dat in feite de hele LGBT-emancipatie een soort na-komertje was van die beweging. Die man had een autobiografie moeten schrijven.
Nee, is daar reggae? Ik ben waar de reggae is 😍🎉Ga je niet naar paradigm?
Niet dat ik weet haha. Ik wil heel graag naar een reggae festival maar weet niet zo goed wat leuk is. Weet jij een kleinschalig, gezellig festival?Nee, is daar reggae? Ik ben waar de reggae is 😍🎉
Ja, Reggae Sundance morgen in Eindhoven! Kom mee met ons!Niet dat ik weet haha. Ik wil heel graag naar een reggae festival maar weet niet zo goed wat leuk is. Weet jij een kleinschalig, gezellig festival?



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."