#1
Pfoah wat was Harmony of Hardcore vet! Alleen jammer van het matige geluid op vrijwel elke stage.
Volgende Dominatooooooorr!![]()
Ja hier ook een mooie dag gehad op HOH🔥
Alleen geluid kon idd wel beter, vooral 's middags bij de early stond het echt zacht🙈
's Avonds was het gelukkig wel beter👍
Dominator zijn wij vorig jaar voor het eerst geweest maar gaan we niet (meer) heen. Waarschijnlijk wel naar Ground Zero en nog maar ff kijken waar we tussendoor nog een keer heen kunnen dan👍

zin in!