Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
267 weergaven
18-5-2026
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Perenijsje dat is een hele trip voor jullie geweest. Wij zijn er tot het eind gebleven en waren iets voor middernacht weer thuis. Voornamelijk bij hardcore, uptempo en classics gestaan.

Locatie vind Ik persoonlijk altijd goed, zeker ‘s avonds met alle lampjes aan en het water erbij.Van podium naar podium lopen over de af en toe wiebelende brug. Geluid was idd goed en vanaf het begin van de avond zat de sfeer erg goed in. Ik heb navraag gedaan maar helaas alleen maar raketjes en geen perenijsjes..
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
jeroen79 zei:
@Perenijsje dat is een hele trip voor jullie geweest. Wij zijn er tot het eind gebleven en waren iets voor middernacht weer thuis. Voornamelijk bij hardcore, uptempo en classics gestaan.

Locatie vind Ik persoonlijk altijd goed, zeker ‘s avonds met alle lampjes aan en het water erbij.Van podium naar podium lopen over de af en toe wiebelende brug. Geluid was idd goed en vanaf het begin van de avond zat de sfeer erg goed in. Ik heb navraag gedaan maar helaas alleen maar raketjes en geen perenijsjes..
Klik om te vergroten...

Ja dat was idd mooi toen het donker werd. Wij zijn de brug niet over geweest🙈 De planken voor het podium waren al wankel haha
En ja ik heb ook een raketjes gehad en het nagevraagd, maar dat was logistiek allemaal weer lastiger om dan verschillende ijsjes te doen😓
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
(Deze keer wel) helpen met optreden op Wasteland Summerfest.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@jeroen79 @Perenijsje
Ik heb gelezen dat er mensen traangas hadden gegooid bij bepaalde stages?
Nog iets van gemerkt toevallig?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
S10 met @ljuv als openluchtconcert. Meestal begint m'n interesse bij ongeveer rond de 180 BPM 😂 Ik Ben benieuwd!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
S10 met @ljuv als openluchtconcert. Meestal begint m'n interesse bij ongeveer rond de 180 BPM 😂 Ik Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Hahaha ja we moeten nog oefenen!!!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelato43 zei:
@jeroen79 @Perenijsje
Ik heb gelezen dat er mensen traangas hadden gegooid bij bepaalde stages?
Nog iets van gemerkt toevallig?
Klik om te vergroten...

Nee gelukkig niet. En nadat dat gebeurd is hebben ze de beveiliging wel flink op geschroefd meteen. Vorig jaar ook niet zelf meegemaakt maar toen hadden ze ook op ik geloof Harmony in een tent tijdens SpitNoise traangas gespoten en mensen beroofd van hun kettingen. Echt bizar. Net zoals dat er wel eens haren afgeknipt worden van vrouwen. Die missen dan opeens een hele pluk haar aan de achterkant. Ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen🙄

Ik ben zelf wel eens een keer beroofd op Ground Zero 2019 van al mijn belangrijke spullen, zoals mijn nieuwe telefoon paspoort pinpas ov-kaart en kaartje voor pendelbus terug. Ik had toen nog geen heuptasje maar een schoudertasje en die hebben ze ongemerkt opengemaakt en alles eruit gehaald 😳

Ik heb toen van wildvreemde gabbers geld gekregen voor een taxi naar huis. Gelukkig was het in de buurt, maar alsnog €40.
Maar dat was echt een domper op het feest, want het is rond 5:30 's nachts gebeurd terwijl het feest tot 7 uur duurt.
En ik was alleen erheen, dus helemaal in paniek en terug om te zoeken en denken of ik het niet zelf verloren was etcetera. En mijn telefoon was nog helemaal nieuw, mijn nieuwe abonnement was nog niet eens ingegaan. En een enorm geregel daarna natuurlijk 😩
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelato43 zei:
@jeroen79 @Perenijsje
Ik heb gelezen dat er mensen traangas hadden gegooid bij bepaalde stages?
Nog iets van gemerkt toevallig?
Klik om te vergroten...
Blijkbaar is dit 2x voortgekomen. Een keer bij Paul Elstak en ik dacht ook bij Uptempo stage.. ik was toen ergens anders dus gelukkig verder niets van meegekregen
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
S10 met @ljuv als openluchtconcert. Meestal begint m'n interesse bij ongeveer rond de 180 BPM 😂 Ik Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Met voor programma en na programma kom je wel uit op 180 slaap minuten… anders moet @ljuv maar heel de tijd tegen je lopen kwebbelen.. veel plezier iig
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Nee gelukkig niet. En nadat dat gebeurd is hebben ze de beveiliging wel flink op geschroefd meteen. Vorig jaar ook niet zelf meegemaakt maar toen hadden ze ook op ik geloof Harmony in een tent tijdens SpitNoise traangas gespoten en mensen beroofd van hun kettingen. Echt bizar. Net zoals dat er wel eens haren afgeknipt worden van vrouwen. Die missen dan opeens een hele pluk haar aan de achterkant. Ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen🙄

Ik ben zelf wel eens een keer beroofd op Ground Zero 2019 van al mijn belangrijke spullen, zoals mijn nieuwe telefoon paspoort pinpas ov-kaart en kaartje voor pendelbus terug. Ik had toen nog geen heuptasje maar een schoudertasje en die hebben ze ongemerkt opengemaakt en alles eruit gehaald 😳

Ik heb toen van wildvreemde gabbers geld gekregen voor een taxi naar huis. Gelukkig was het in de buurt, maar alsnog €40.
Maar dat was echt een domper op het feest, want het is rond 5:30 's nachts gebeurd terwijl het feest tot 7 uur duurt.
En ik was alleen erheen, dus helemaal in paniek en terug om te zoeken en denken of ik het niet zelf verloren was etcetera. En mijn telefoon was nog helemaal nieuw, mijn nieuwe abonnement was nog niet eens ingegaan. En een enorm geregel daarna natuurlijk 😩
Klik om te vergroten...
Ah mooi, maar ik moet zeggen dat ik vorig jaar mijn hele vriendengroep gewoon door kon lopen bij de security, niet eens gefouilleerd op supersized. Weet niet hoe het dit jaar was, maar dit soort dingen horen gewoon niet te gebeuren. Ik kan het ook echt niet begrijpen.

Wel heel aardig van de mensen die je hebben geholpen op Ground zero!

Dit jaar MoH was ik op t einde mijn telefoon verloren, mijn maat heeft me 20x gebeld tot uiteindelijk de security mijn telefoon opnam. Met veel geluk heb ik hem toen terug gekregen. Was wel ff schrikken hoor! Al helemaal als je het echt kwijtraakt zoals wat er bij jou gebeurd is.
J
Johnsen99Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gaat iemand nog techno feest pakken met Pinksteren? Zit aan Basis Utrecht of Bloodmoon te denken
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelato43 zei:
Ah mooi, maar ik moet zeggen dat ik vorig jaar mijn hele vriendengroep gewoon door kon lopen bij de security, niet eens gefouilleerd op supersized. Weet niet hoe het dit jaar was, maar dit soort dingen horen gewoon niet te gebeuren. Ik kan het ook echt niet begrijpen.

Wel heel aardig van de mensen die je hebben geholpen op Ground zero!

Dit jaar MoH was ik op t einde mijn telefoon verloren, mijn maat heeft me 20x gebeld tot uiteindelijk de security mijn telefoon opnam. Met veel geluk heb ik hem toen terug gekregen. Was wel ff schrikken hoor! Al helemaal als je het echt kwijtraakt zoals wat er bij jou gebeurd is.
Klik om te vergroten...

Er werd nou ook amper gefouilleerd inderdaad. Ze keken alleen in mijn heuptasje en in mijn cappuchon.
Zeker aardig van hun, gabberfamilie zorgt voor elkaar als het moet hè❤️

Nou die paniek kan ik me inderdaad ook heel goed voorstellen want dat heb ik vorig jaar dus nog op een ander festival gehad. Toen had ik mijn kluisje al leeg gehaald en hield ik een andere vrouw even met haar kluisje vinden. En had ik blijkbaar mijn telefoon gewoon even neergelegd en toen vergeten. Mijn vriend en maatje waren al doorgelopen naar de uitgang, wat ik niet wist. Dus ik echt helemaal in paniek omdat het dus al eerder was gebeurd en ik ook niet wist waar mijn vriend was.

Gelukkig vond mijn vriend het al raar dat ik niet achter hem aan kwam en had hij mij meteen gebeld. Toen nam een vrouw op die zei dat ze hem gevonden had en dat ze onderweg was naar de security. Maar toen heeft ze hem gewoon naar mijn vriend bij de uitgang gebracht. En is hij teruggelopen naar de kluisjes. Dus eind goed al goed, en gelukkig zijn gabbers vooral eerlijk. Maar helaas ook een slechte ervaring meegemaakt dus. Fijn dat jij hem uiteindelijk ook terug gekregen hebt.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johnsen99 zei:
Gaat iemand nog techno feest pakken met Pinksteren? Zit aan Basis Utrecht of Bloodmoon te denken
Klik om te vergroten...
Speedy J draait een 4 hrs set in Perron Rdam
J
Johnsen99Lid
01-01-2024, 00:00
#14
DjYella zei:
Speedy J draait een 4 hrs set in Perron Rdam
Klik om te vergroten...
Nog niet eerder van gehoord maar klinkt wel vet! Moet even kijken, want mijn vrienden vinden het te langzaam. Misschien ga ik wel weer alleen. Sta je open voor een meet?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Johnsen99 zei:
Nog niet eerder van gehoord maar klinkt wel vet! Moet even kijken, want mijn vrienden vinden het te langzaam. Misschien ga ik wel weer alleen. Sta je open voor een meet?
Klik om te vergroten...
Te langzaam??? Speedy draai echt wel lekker stevig, geen hard techno maar echte techno.
Hij is de Rotterdamse Godfather van Techno... al meer dan 25 jaar.
Ik weet nog niet of ik ga, maar als ik ga kan dat zeker.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Johnsen99 zei:
Nog niet eerder van gehoord maar klinkt wel vet! Moet even kijken, want mijn vrienden vinden het te langzaam. Misschien ga ik wel weer alleen. Sta je open voor een meet?
Klik om te vergroten...

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
909 festival, maatje kan er niet heen en bood me zn tickets aan, dus dit wordt het eerste feestje van t seizoen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rammstein 16 juni in Nimma?! 🫨😵

IMG_0081.gif
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag kaartjes gekocht voor Wilde Weide!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat ik straks maar door ga naar t bevrijdingsfestival Zwolle!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."