#1
@Perenijsje dat is een hele trip voor jullie geweest. Wij zijn er tot het eind gebleven en waren iets voor middernacht weer thuis. Voornamelijk bij hardcore, uptempo en classics gestaan.
Locatie vind Ik persoonlijk altijd goed, zeker ‘s avonds met alle lampjes aan en het water erbij.Van podium naar podium lopen over de af en toe wiebelende brug. Geluid was idd goed en vanaf het begin van de avond zat de sfeer erg goed in. Ik heb navraag gedaan maar helaas alleen maar raketjes en geen perenijsjes..
Locatie vind Ik persoonlijk altijd goed, zeker ‘s avonds met alle lampjes aan en het water erbij.Van podium naar podium lopen over de af en toe wiebelende brug. Geluid was idd goed en vanaf het begin van de avond zat de sfeer erg goed in. Ik heb navraag gedaan maar helaas alleen maar raketjes en geen perenijsjes..
