#1
Misschien Wasteland Summerfest...
Intents heb ik sowieso in de pocket.Intents op zaterdag (als het goed is)
Nee helaas verder nog niets! Vrienden zijn geen echte festivalgangers meer dus ik ben al blij met eentjeIntents heb ik sowieso in de pocket.
Daarnaast ook nog Harmony of Hardcore, Decibel, Dreamvillage.
Jij nog andere feesten op de planning buiten Intents?
Aah dat is wel zonde dan. Maar gelukkig ben je op zulke feesten nooit alleen! (*Lekker cliché😅 maar is zeker wel)Nee helaas verder nog niets! Vrienden zijn geen echte festivalgangers meer dus ik ben al blij met eentje. En hadden nog kaartjes van twee jaar geleden haha
Aaah leuk! Mini meet op Intents 😜ik ga ook naar intents (en harmony) 🥳 @BraboF @HappyMind
GA je mij vrijwillig gratis drank geven als ik daar ben?De vrijwilligers van psyfi hebben nog niet terug gemaild Bekijk bijlage 38481
Ga jij mij dan vrijwillig een blowjob geven?GA je mij vrijwillig gratis drank geven als ik daar ben?
Nee!Ga jij mij dan vrijwillig een blowjob geven?
Ja als ik achter de bar sta dan kan er vast wel een drankje van het huis af. Maar ik weet überhaupt niet eens of het wel door gaat. Ik heb 6 februari gemaild, of ben ik nu te ongeduldig?
Uiteraard krijg je een drankje, en dat zonder dat je daarvoor iets terug moet geven.GA je mij gratis drank geven als ik daar ben?
Ik wacht nog ongeduldig wat langer danNee!
Ja je bent te ongeduldig. Heb nog geen uitleg gezien ook niet over hoe ze het gaan doen met mensen die met voorrang een kaartje mochten kopen, die in 2020 hun kaartje gedoneerd hebben.
Omdat het allemaal geouwehoer is en dat weten ze wel. Tenminste, ik weet niet hoe bij met de andere overmatige kwijlers is.Uiteraard krijg je een drankje, en dat zonder dat je daarvoor iets terug moet geven.
Dat jullie dames nog niet helemaal leip worden van al die jagende mannen hier. 😂
OT: hoop dat Psy-fi door kan gaan!
Go jij! Mannen zijn ook stom, jij bent een uitzondering op de regel uiteraard.Uiteraard krijg je een drankje, en dat zonder dat je daarvoor iets terug moet geven.
Dat jullie dames nog niet helemaal leip worden van al die jagende mannen hier. 😂
OT: hoop dat Psy-fi door kan gaan!
Het gaat wel door hoor. Heb je dat bericht gelezen op hun fb-pagina.Omdat het allemaal geouwehoer is en dat weten ze wel. Tenminste, ik weet niet hoe bij met de andere overmatige kwijlers is.
Als ik na zo’n tijd nog niks gehoord heb ga ik overdenken en dingen invullen en eigen conclusies trekken. Ik haat dat, maar het gebeurd gewoon. En nu zit ik op het punt dat ik denk dat het niet door gaat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."