Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
246 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
dat blijkt wel weer. gelukkig wel weer sociaal genoeg zodat ik mijn sociale plezier niet hoef in tevullen met een 'junk meet'
Klik om te vergroten...
En asociaal genoeg om, op een drugsforum, anderen te veroordelen wanneer die daar wel behoefte aan hebben.

Gelukkig hebben we de zelfkennis nog.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is er helemaal niets mis met mensen die elkaar willen ontmoeten op een festival. Ik heb ook een aantal DF leden ontmoet toen ik 2019 naar Psy-Fi ging en ik vond het superleuk om de persoon achter een aantal van onze DF profielen te zien. Is me uitstekend bevallen!

Blauweaap zei:
dat blijkt wel weer. gelukkig wel weer sociaal genoeg zodat ik mijn sociale plezier niet hoef in tevullen met een 'junk meet'
Klik om te vergroten...

Verder vind ik het echt een beetje droevig dat je als lid van een drugsforum een dergelijke meet als 'junk meet' omschrijft. Dat vind ik niet alleen als lid maar ook als mod ongepast. Bij deze dus een waarschuwing om te stoppen met dat soort denigrerende opmerkingen!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
verder vind ik het echt een beetje droevig dat je als lid van een drugsforum een dergelijke meet als 'junk meet' omschrijft. Dat vind ik niet alleen als lid maar ook als mod ongepast. Bij deze dus een waarschuwing om te stoppen met dat soort denigrerende opmerkingen!
Klik om te vergroten...
Niet om je uit de tent te lokken maar is dit geen junk forum dan ? Een groot percentage leden hier zitten vrijwel elk weekend aan de drugs of zelfs vaker. iedereen moet natuurlijk zelf weten wat je doet ieder voor zich maar junky is het zeker.

Ik ben zelf ook junk maar op een ander gebied genaamd PEDS.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Ik ben zelf ook junk maar op een ander gebied genaamd PEDS.
Klik om te vergroten...
Wat ben je aan het verbeteren dan?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Wat ben je aan het verbeteren dan?
Klik om te vergroten...
Dat ik er voor uit kom en nie ga liggen janken als iemand mij een "junk" noemt. Vind het sws dat mensen hier al gauw liggen te jaaanken als iets maar een beetje lomp uit de hoek komt.

Het zijn maar woorden. het leven gaat niet over rozen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Dat ik er voor uit kom en nie ga liggen janken als iemand mij een "junk" noemt. Vind het sws dat mensen hier al gauw liggen te jaaanken als iets maar een beetje lomp uit de hoek komt.

Het zijn maar woorden. het leven gaat niet over rozen.
Klik om te vergroten...
Wat ben je aan het verbeteren dan?
Is me nog niet duidelijk uit je antwoord.

Je loopt vooral uit de hoogte te doen over wat anderen belangrijk vinden is mijn indruk. Ik zie niet echt ergens iets dat nu beter is als eerst.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Dan moet je echt maken dat je wegkomt.
Klik om te vergroten...
Gelukkig kom jij niet naar Psy-Fi dan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Gelukkig kom jij niet naar Psy-Fi dan.
Klik om te vergroten...
Nouja zeg, vanwaar deze steek. :tilttearlaugh: Last van stemmingswisselingen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Nouja zeg, vanwaar deze steek. :tilttearlaugh: Last van stemmingswisselingen?
Klik om te vergroten...
Ja 🥲
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
dat blijkt wel weer. gelukkig wel weer sociaal genoeg zodat ik mijn sociale plezier niet hoef in tevullen met een 'junk meet'
Klik om te vergroten...
Toevallig gaan meerdere mensen van dit forum naar hetzelfde festival, dus meeten kan wel leuk zijn zoals de meeste georganiseerde meets.

Dit is echter niet georganiseerd.
We zitten allemaal gewoon op hetzelfde festival. Geen junk meet dus, maar een gezellige bende die samen genieten van een leuk festival.

Trouwens, zo kleinerend praten over gebruikers.
Heb je toevallig wat self esteem issues of is het eerder doen alsof je beter bent dan ons in volle ontkenning dat je zelf een dikke junk bent, junk?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Niet om je uit de tent te lokken maar is dit geen junk forum dan ?
Klik om te vergroten...
Nee, het is een drugs forum. En ja er zijn leden die misschien wat te vaak gebruiken of zelfs verslaafd zijn. Maar juist op dit forum hoeven ze dan niet van iemand te horen dat ze een “junk” (vrij vertaald rotzooi) zijn. Juist op dit forum willen we dat iedereen zich veilig voelt om over zijn drugsgebruik te praten. Ook als dat door sommigen als (te) veel wordt gezien.


Blauweaap zei:
Dat ik er voor uit kom en nie ga liggen janken als iemand mij een "junk" noemt.
Klik om te vergroten...
Dat het jouw niet uitmaakt maakt nog niet dat het anderen niet uitmaakt. Je kunt ook gewoon even rekening houden met je medemens of mede-lid in dit geval.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Toevallig gaan meerdere mensen van dit forum naar hetzelfde festival, dus meeten kan wel leuk zijn zoals de meeste georganiseerde meets.

Dit is echter niet georganiseerd.
We zitten allemaal gewoon op hetzelfde festival. Geen junk meet dus, maar een gezellige bende die samen genieten van een leuk festival.

Trouwens, zo kleinerend praten over gebruikers.
Heb je toevallig wat self esteem issues of is het eerder doen alsof je beter bent dan ons in volle ontkenning dat je zelf een dikke junk bent, junk?
Klik om te vergroten...
ik praat niet kleinerend of gebruikers. maar een gebruiker is niet iemand die elk weekend of elke dag zijn neus vol douwt dan ben je gewoon een junky.

Jij hoeft sws niet te praten over ontkenning want jij bent een van de die de kroon spant hier. dus als er iemand in ontkenning is ben jij dat zelf.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Toevallig gaan meerdere mensen van dit forum naar hetzelfde festival, dus meeten kan wel leuk zijn zoals de meeste georganiseerde meets.

Dit is echter niet georganiseerd.
We zitten allemaal gewoon op hetzelfde festival. Geen junk meet dus, maar een gezellige bende die samen genieten van een leuk festival.

Trouwens, zo kleinerend praten over gebruikers.
Heb je toevallig wat self esteem issues of is het eerder doen alsof je beter bent dan ons in volle ontkenning dat je zelf een dikke junk bent, junk?
Klik om te vergroten...
Kwaad niet met kwaad vergelden Snuffelaar
Dat is een cumulatieve diaree
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
ik praat niet kleinerend of gebruikers. maar een gebruiker is niet iemand die elk weekend of elke dag zijn neus vol douwt dan ben je gewoon een junky.

Jij hoeft sws niet te praten over ontkenning want jij bent een van de die de kroon spant hier. dus als er iemand in ontkenning is ben jij dat zelf.
Klik om te vergroten...
Ik ben nog steeds benieuwd wat je probeert te verbeteren
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
ik praat niet kleinerend of gebruikers. maar een gebruiker is niet iemand die elk weekend of elke dag zijn neus vol douwt dan ben je gewoon een junky.

Jij hoeft sws niet te praten over ontkenning want jij bent een van de die de kroon spant hier. dus als er iemand in ontkenning is ben jij dat zelf.
Klik om te vergroten...
Empathie is lastig maar je komt er wel. Je kunt het leren.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Empathie is lastig maar je komt er wel. Je kunt het leren.
Klik om te vergroten...
Tot je 5de. Sla er de boeken maar op na
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casaan zei:
Tot je 5de. Sla er de boeken maar op na
Klik om te vergroten...
Dat is wel grappig want op die leeftijd was ik de grootste asshole op de planeet. Serieus. Ik heb mijn moeder toen een keer midden in de stad keihard uitgescholden voor hoer. Eigenlijk kwam het bij mij pas rond mijn achtste. Maar ik had dan ook een vrij pittige jeugd.

Maar we dwalen af, laten we weer gaan praten over de festivals waar ik te schijterig ben om heen te gaan :tilttearlaugh:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauweaap zei:
ik praat niet kleinerend of gebruikers. maar een gebruiker is niet iemand die elk weekend of elke dag zijn neus vol douwt dan ben je gewoon een junky.

Jij hoeft sws niet te praten over ontkenning want jij bent een van de die de kroon spant hier. dus als er iemand in ontkenning is ben jij dat zelf.
Klik om te vergroten...
Ik ontken niks joh.
Ik ben gewoon een junkie die naar een gezellige bijeenkomst gaat op een leuk festival.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Denk dat die ongemakkelijkheid opzich wel meevalt. Ik ben er zelf nooit geweest. Maar Psy-Fi is wrs. het meest vrije/open-minded festival dat we in ons land hebben.
Klik om te vergroten...

Ik ben niet op alle festivals in Nederland geweest, dus zo goed weet ik het nou ook niet. Maar psyfi was wel echt een verbazingwekkende bak open-minded-heid. Ik dacht dat de hippie cultuur iets van de jaren 70 was, maar die bestaat gewoon nog steeds. Alleen de muziek is veranderd lol

M'n onderste kaak lag op de grond zo ongeveer dat ik mensen haringen de grond in zag slaan met een bijl van een meter. En een circelzaag mee hadden om een houten hokje te bouwen om daar gratis koffie en pannenkoeken uit te delen.

Moet je eens op Lowlands ofzo proberen. Met zulk gereedschap naar binnen wandelen. 😂

Oh man wat heb ik genoten daar.

Roze Olifant zei:
Of misschien moet ik zoiets aantrekken lol: 😂

Bekijk bijlage 40811
Klik om te vergroten...

Lol, kan best hoor.

Ik zou er zo graag weer heen gaan. Maar clean blijven op zo'n langdurig festival met zoveel drugs. Dat is wel een kunst zeg.

Maar ik zou zo graag daar verkleed als de sprookjessprokkelaar uit de Efteling heen gaan. Een beetje rond zwalken in het keta bos en random koekie vage mensen een sprookje vertellen die ik dan aflees uit een takje dat zij hebben gevonden.

Dat lijkt me echt prachtig! 😂
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zaterdag naar Thuishaven. Ben wel benieuwd zet mijn verwachtingen niet zo hoog. Michel de Hey draait 10uur en hoop dus op wat ouder publiek. Normaal gesproken best wel een studentenfeestje daar heb ik gehoord (?).

Edit: eerste keer Thuishaven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."