#1
Niet echt, Psy-Fi is altijd al extreem traag geweest met reageren op dingen, als ze al reageren.Ja als ik achter de bar sta dan kan er vast wel een drankje van het huis af. Maar ik weet überhaupt niet eens of het wel door gaat. Ik heb 6 februari gemaild, of ben ik nu te ongeduldig?