#1
Vandaag heb ik een kaartje gekocht voor Reggae Sundance in Eindhoven!
Wilde eigenlijk ook nog naar Reggae Geel maar dan ben ik wss op vakantie.
Rastaplas lijkt me ook heel leuk, nog nooit geweest!
Nog meer reggae-lovers hier??
Wilde eigenlijk ook nog naar Reggae Geel maar dan ben ik wss op vakantie.
Rastaplas lijkt me ook heel leuk, nog nooit geweest!
Nog meer reggae-lovers hier??
