#1
Nee 🤷🏻♀️Gebruik je benzo's of andere medicatie?
Nee 🤷🏻♀️Gebruik je benzo's of andere medicatie?
Neem je het in op lege maag? Probeer de groene kratom eensAlle keren kratom dus niks gemerkt.
De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.
De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.
De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.
Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€
alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.
Schurft was er niets bijJa ongeveer 3 uur na het avondeten. We hebben van alles keren kratom dus zo goed als niks gemerkt. Ik had 1 keer dat ik wakkerder werd maar wel chill ( ik was moe, maar nadat ik het nam niet meer, wel heel licht een roes)
Een andere keer had ik niks anders dan overal jeuk, maar geen effect.
voor de rest van de keren geen effect gehad. 50 gram kratom weggegooid geld.
Beste is 4-6 uur niet gegeten hebben en kratom van goeie kwaliteit kopen!Ja ongeveer 3 uur na het avondeten. We hebben van alles keren kratom dus zo goed als niks gemerkt. Ik had 1 keer dat ik wakkerder werd maar wel chill ( ik was moe, maar nadat ik het nam niet meer, wel heel licht een roes)
Een andere keer had ik niks anders dan overal jeuk, maar geen effect.
voor de rest van de keren geen effect gehad. 50 gram kratom weggegooid geld.
Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.Beste is 4-6 uur niet gegeten hebben en kratom van goeie kwaliteit kopen!
En dan de groene kopen
Ja heel vreemd idd, zou het ook verder niet weten dan🤷♂️Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.
Ik hoef het niet meer te proberen, ik leg me er maar gewoon bij neer dat het niet goed werkt bij mij (of ons). Zou nog wel een goede ervaring willen maar dit geklooi vind ik ook zo zonde.
Zijn er anderegebruikers die ook last hebben van een droge huid door kratom?
Ik denk dat ik een pauze ga inlassen omdat ik 15gr per dag te veel vind om als bladtmateriaal in te nemen
Maar ik heb een opium verslaving gehad en kratom heeft die sure as hell overgenomen dus ik weet niet hoe ik dat ga handelen
Heb wel eens op een ander forum zoiets gelezen. Ik weet niet of het waar is. Mogen niet speculeren. Google het eens misschien kom je ook op dat forum uit.Ik heb nu kratom die overduidelijk met een opoide is bewerkt, gisteren dacht ik dit al
Nam vanmiddag me green borneo van kratopia kreeg een normale kratom high
Uurtje gelede halve dosis green bali genomen en ik lag al te knikkerbollen voor me diazepam ingewerkt was
Oogjes zijn ook kleiner als normaal bij kratom
Heb ook direct een craving naar morfine!
Ik denk dat ie met odsmt bewerkt is, heb het uit een smartshop... denken jullie dat dit kan?
Ja, gewoon cetirizine oid idd. Werkt primaHebben er mensen ervaring met een normaal antihistaminicum met kratom combineren tegen de jeuk? Bijv desloratadine?
Meestal kan je er een maatschep bij bestellen, zou dat doen.Dag allen, ik wil zometeen Kratom gaan kopen en gebruiken. Helaas heb ik geen weegschaal en ook niet de mogelijkheid een aan te schaffen. Stel ik doe één theelepel, zou dat ongeveer 2 gram zijn? Heb zeer veel last van mijn rug a.t.m

Aan de foto heb ik zeker iets! Dankjewel. Ik haal voor de volgende keer een maatschep.Meestal kan je er een maatschep bij bestellen, zou dat doen.
Bekijk bijlage 42028
4 gestapelde €2 = iets minder dan 2.5g. Weet niet of je daar wat aan hebt
Dag allen, ik wil zometeen Kratom gaan kopen en gebruiken. Helaas heb ik geen weegschaal en ook niet de mogelijkheid een aan te schaffen. Stel ik doe één theelepel, zou dat ongeveer 2 gram zijn? Heb zeer veel last van mijn rug a.t.m
zeer vies spul zeg. Ik heb de rode versie, werd mij aangeraden. Hoort dit zo klonterig te zijn?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."