Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs zelf een 40er geworden. Toen ik twintiger was heb ik veel geëxperimenteerd. Voornamelijk veel xtc en mdma genomen, maar ook andere middellen. Daarna heb ik jarenlang misschien een of twee keer per jaar iets gedaan. De laatste tijd gebruik ik weer meer. Vooral de setting is anders: waar ik vroeger drugs nam om uit te gaan, doe ik het nu liever thuis met mijn partner. Ik merk dat ik meer recuperatietijd nodig heb dan vroeger. Het is ook moeilijker om om te gaan met de cravings."
"Hallo, Hallo, Ik nam gisteren in totaal 1 gr APB eerste dosis rond 10u ochtend, laatste rond 2u snachts. Ik had een leuke nacht, maar heb uiterard niet geslapen. Ik nam al 3 bars FANAX. Maar dat doet niet veel. Ik heb nog 2 x 2,5 gram Bromazolam liggen. Tips?"
"Die ene gram verdeelde ik over 12u. Na 3 bars fanax en 5gr bruzolam sukkelde ik eindelijk in slaap rond 2u s nachts Rond 15 stond ik op, maar was vooral duizelig. Nog 2u geslapen en nu helemaal happy de peppie. 6 APB neem ik meestal per 180 a 300 mg. --"
"Graag wil ik de research chemical 3cmc eens uit proberen. Heeft er iemand al enige ervaring mee? Ik ben 3mmc gewoon en hoor dat dit 'beter' is. Desondanks blijf ik nieuwsgierig. Welke dosis is aan te raden en wat zijn de effecten?"
"Dank allemaal! Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc? Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort. Groetjes!"
"Oinkbeest zei: Dank allemaal! Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc? Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort. Groetjes! Klik om te vergroten... Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen."
"HappyMind zei: Wellicht komt het onderwerp feestjes of festivals ter sprake? Dan duurt het in mijn ogen vaak niet lang voordat het over gebruik gaat. Of het ligt aan het soort festivals waar ik graag naartoe ga... en de connectie die dan gelegd wordt met drugs. Maar als de ander veroordelend is over je gebruik, is dat dan iemand waar je überhaupt mee zou willen daten? En je hoeft ook niet meteen je hele waslijst op te noemen van hetgeen je ooit gebruikt hebt als je merkt dat bij de ander weerstand ontstaat. Dan zou ik bv rustig beginnen met "ik gebruik wel eens harddrugs ja" en op basis daarvan kijken of je er meer over kan delen. Klik om te vergroten... In de periode 2000-2005 ging ik (bijna) wekelijks naar raves. Ik nam vooral MDMA, soms ook LSD of paddo's. Ik had een mooie batch MDMA Kristal (200 gram) en deelde die graag uit... Al is het liefde in pilvorm, ik heb er nooit een date aan over gehouden. Zelfs geen telefoonnummer uitgewisseld. (Social media bestond nog niet.) Waarschijnlijk was ik teveel bekken aan het trekken. Ik wil maar zeggen...Een 'lief' ga je er niet vinden. (Tenzij je redelijk nuchter kunt blijven natuurlijk)"
"In mijn ervaring ben je er best eerlijk over. Of ze staat er voor open... en dan kunnen jullie het misschien wel delen.. Of ze is er (faliekant) tegen, en dan heb je de keus om er volledig mee te stoppen, of erover te liegen. In het laatste geval stap je in een toxische of relatie, tenzij je heeel erg goed kan liegen. (maar hoe duurzaam is dat?)"
"KevinHenni zei: Oke nou ik wou net zeggen. Ik heb eigenlijk nog niet heel veel verschillende drugs of stims geprobeerd maar bij xtc lijkt t haast vanzelf al te gaan bij de comeup😅 Klik om te vergroten... Op mdma is klaarkomen dan weer lastig vind ik. Dat lijkt beter te zijn met 3mmc. 3mmc + blauwe pil = happy girlfriend"
"CuriousExplorer zei: Of iemand hebben die extreem lekker pijpt. Werkt nog beter. Klik om te vergroten... Hard zuigen dan?"