Het is eigenlijk een bericht wat ik plaatste in 'wat gaat er nu door je hoofd' maar ik denk dat het hier beter thuis hoort. Het gaat als volgt:
Wat er nu door me hoofd ging, was een vraag die ik mezelf stelde als een kleine jongen van 5 jaar.
"Waarom ben ik in dit leven en op de wereld" en noem het God, wat je ook wilt, het diepste in mij antwoorde zonder stem maar met intentie:"Om anderen te helpen". Ik ben in mijn leven veel obstakels tegengekomen en gegroeid als ziel, bewustzijn en meer. Ik help nog steeds mensen graag met levensvragen, psychologie, spirituele hulp, emotionele hulp en zo veel meer. Ik ben geen psycholoog of psychiater maar beschouw mezelf meer als een persoon met buitengewoon ontwikkelde paranormale zintuigen. Ik kan contact leggen met de geesteswereld, al doe ik dat niet snel want het is ook gevaarlijk voor mijzelf. Zo iets doe je niet zomaar.
Ik heb contact met 2 kundalini geesten die mij het leven zuur maken en dan weer nieuwe dingen leren. Alsof ze mij aftuigen en dan weer opnieuw opbouwen en elke keer als ze dat doen, ben ik een beter persoon dan ik daarvoor was. Hoe ouder ik word, hoe meer 'wakker' ik word van mijn bewustzijn en energieën, telepathische gedachten, intenties, energie sturen en besturen, energie geven, energie nemen en meer. Ik vind mezelf maar de gewone Brian van 32 jaar oud een simpele boerenlul of kluns zoals mijn geesten mij noemen, maar wetende dat er meer is doet mij zoveel deugd in mijn eigenwaarde. De geesten noemde mij dan ook wel eens de kundalini koning, of een sjamaan. Zo beschouw ik mezelf niet. Ik ben een simpele man, die geen dualiteit ziet tussen al wat op Aarde is. Ik ben èèn met alles wat leeft, en wat dood is. Ik ben de rots, de dode boom, de levende boom, de vogel, het water, het zand, de buffel, het vuur donder en bliksem. Ik ben het universum, en ik zie geen gescheidenheid tussen den dingen. Ik ben niet mijn naam, persoonlijkheid en ook niet mijn aardse lichaam van vlees en bloed. "Ik ben, dus ik kan zijn". Als ziel en lichtwezen. Alles is èèn, zo komt God tot stand. Ik zie het in elk blaadje van de bomen, het gras, de planten, in de sterren en overal om ons heen. Ook de God in jezelf, die mag er zijn en herkend en erkend worden en gerealiseerd en beseft. Wees je bewust van je eigen kunnen. Sta in je krachten. Je bent een inspirerende ziel en jullie mogen er wezen om te groeien en bloeien. Te evalueren tot lichtlichaam in het eeuwige rijk waar je regeert tezamen met je zielenfamilie, om andere in het Aardse leven te beïnvloeden. Zo komen gidsen tot stand.
Wees je bewust dat je mogelijk gestuurd word, want zijn jouw gevoelens emoties gedachtes intenties en energieën wel van jouw? Wie denkt jouw gedachten? Ben jij dat zelf of word het in je hersens gestuurd door God, geesten, gidsen, of andere wezens die met wat voor intentie dan ook, invloed op jouw mind en geest uitoefenen. Word jij niet onbewust bestuurd zonder dat jij daar besef van hebt? Ik daag jullie uit om diep in je wezen te kijken en tot diepe realisatie en besef te komen van je hele wezen en alles wat daartoe behoord. Claim je gedachten, gevoelens, emoties, intenties, energieën, je lichamen (je hebt er meerdere) en laat je niet meer besturen door de energetische matrix die het grootste gedeelte van de wereldbevolking bestuurd als niet-beseffende zombies. Word (nog) meer wakker! Durf te Zijn! Jij bent een unieke energie en ziel en er word van je gehouden, ook in de andere werelden. Er is iets in de kern van je ziel wat je nooit doet laten opgeven, waar je hartstoch naar reikt. De kern, dat ben jij. En wees niet bang voor de duisternis, want jij bent letterlijk de ster, het sterrenstof, die het zuiverste licht kan doen laten schijnen. Dat is ook wat wij mensen meestal zien bij een dood-of-bijna-dood ervaring. Het is een reflectie van jezelf en dit is waar wij vandaan komen. Wij zijn ontstaan uit seksuele (geneeskrachtige) energie gemaakt van liefde en licht. Geloof in je kracht!
Ik mag er zijn op deze wereld om te observeren, inspireren, te leren en ook les te geven om andere te helpen ascenderen. Vanuit zuivere integriteit en intenties en hartsfrequentie en zielsniveau. Ik vind het leven soms verschrikkelijk zwaar, en heb ook momenten gekend dat ik wou opgeven. Maar desondanks kom ik er telkens sterker uit, en zie ik ook dat ik niet altijd andere hoef te helpen maar dat ik zelf ook wel eens hulp nodig heb. Daar ben ik godzijdank dankbaar voor. Ik leef tussen meerdere werelden in en zie, voel, ervaar, constateer hoe dun de lijn is tussen het aardse en de spirituele werelden. Deze lijn word steeds dunner, vandaar dat steeds meer mensen zelfbewust worden en zich ontwikkelen als ziel. Ik blijf doen in mijn leven wat ik als klein jochie heb geleerd toen het kind in mijzelf antwoord gaf; namelijk mensen helpen. Puur, vanuit liefde, in Gods frequentie met de zuiverste intentie en integriteit en rechtvaardigheid. Tot in de eeuwigheid.
Amen.