Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeel je inzicht!

Deel je inzicht!

735 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nasch zei:
Hmm, dat is het ook niet helemaal. Het is echt iets dat zich vanbinnen afspeelt. Ik voel mezelf ook naar binnen keren tijdens het contact.

Verschillen tussen ons komen het meest naar voren als ik bijvoorbeeld gestresst of onzeker ben. Hoe druk ik me ook maak, het gidsende gevoel houdt altijd een constante kalmte aan. Doordat die reacties op eenzelfde situatie zo van elkaar verschillen, voelt het op zulke momenten sterk aan of er twee energieën door mijn lichaam stromen
Klik om te vergroten...
Nu ik dit zo neergeschreven heb, denk ik dat het toch echt is. Alleen is mijn sociale cirkel zo belachelijk klein dat ik niet zomaar durf uit te gaan van mijn eigen bevindingen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nasch zei:
Hmm, dat is het ook niet helemaal. Het is echt iets dat zich vanbinnen afspeelt. Ik voel mezelf ook naar binnen keren tijdens het contact.

Verschillen tussen ons komen het meest naar voren als ik bijvoorbeeld gestresst of onzeker ben. Hoe druk ik me ook maak, het gidsende gevoel houdt altijd een constante kalmte aan. Doordat die reacties op eenzelfde situatie zo van elkaar verschillen, voelt het op zulke momenten sterk aan of er twee energieën door mijn lichaam stromen
Klik om te vergroten...
Je hebt ook gelijk, het is ook iets van binnen en het is ook niet echt een gedachte, het is dieper dan dat.

In het oosten noemen ze het wel de 'guru'. Het is een misvatting dat "een" guru een wijs oud mannetje is ergens op een berg of in een bos. Dat is slechts een uiterlijke manifestatie van de guru. De guru is de hogere zelf en tegelijk de functie om jezelf terug te leiden naar die hogere zelf (jezelf). Als je jezelf als een persoon ziet, lijkt de guru/hogere zelf een soort gids, maar het is in werkelijkheid de stilte áchter gedachten en daarmee jezelf. Maar dit is een bijzondere stilte: een wetende, lucide, voelende, liefdevolle, wijze, intelligente stilte. Oftewel: jezelf. Het is die hogere zelf die je terugleidt naar zichzelf, weg van het geloof de persoon te zijn.

Maar wat @Ikbeneenfiets zei: angst kan op momenten in de weg staan van de hogere zelf te volgen. Dit is ook een struikelblok voor mij.

Nasch zei:
Nu ik dit zo neergeschreven heb, denk ik dat het toch echt is. Alleen is mijn sociale cirkel zo belachelijk klein dat ik niet zomaar durf uit te gaan van mijn eigen bevindingen
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen, vertrouw het. Het is je eigen hart/intuïtie.
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Maar het is toch jij die het gevoel/de intuïtie heeft? Maar je ziet het dus toch als wat anders dan jezelf. Maar waarom? Het is jouw intuïtie. Het komt vanuit jezelf.
Klik om te vergroten...
Laat me even de ruimte om om te schakelen hahaha. Tot nu was ik er altijd van overtuigd dat het los van mezelf stond. Een docent heeft me eens verteld dat je je of prettig óf niet prettig in je hoofd voelt, dat je slechts één gevoel kon toelaten. Die uitspraak komt nu ook weer even de kop opzetten. Tja, dat zijn toch kleine details die in mijn afwegingen worden meegenomen.

Mindless zei:
Daar moet ik het oneens zijn. Je bent dé hóógste ziel. Maar goed, dat zijn we allemaal dus dat maakt ons niet speciaal. In mijn ogen zijn wij geen mensen, we zijn de ziel/essentie/God/whatever je het wilt noemen, die tijdelijk een menselijke ervaring heeft.
Klik om te vergroten...
Stiekem, heel stiekem wist ik dat vanbinnen al wel, maar ik zie het als een levensles; eerst werken aan de mentaliteit om met die krachtige eigenschappen om te kunnen gaan zonder dat er narcistische gedachten bij komen kijken. Naar eigen inschatting ben ik er nog niet helemaal.

Mindless zei:
Maar goed, daar alleen kan ik al pagina's over doorlullen en heb ik ook al vaak gedaan hier, dus laten we daar niet te ver in doorgaan. :wink:
Klik om te vergroten...
Ah, vandaar je naametiketje "zweefkees" 🤣
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Je hebt ook gelijk, het is ook iets van binnen en het is ook niet echt een gedachte, het is dieper dan dat.

In het oosten noemen ze het wel de 'guru'. Het is een misvatting dat "een" guru een wijs oud mannetje is ergens op een berg of in een bos. Dat is slechts een uiterlijke manifestatie van de guru. De guru is de hogere zelf en tegelijk de functie om jezelf terug te leiden naar die hogere zelf (jezelf). Als je jezelf als een persoon ziet, lijkt de guru/hogere zelf een soort gids, maar het is in werkelijkheid de stilte áchter gedachten en daarmee jezelf. Maar dit is een bijzondere stilte: een wetende, lucide, voelende, liefdevolle, wijze, intelligente stilte. Oftewel: jezelf. Het is die hogere zelf die je terugleidt naar zichzelf, weg van het geloof de persoon te zijn.

Maar wat @Ikbeneenfiets zei: angst kan op momenten in de weg staan van de hogere zelf te volgen. Dit is ook een struikelblok voor mij.
Klik om te vergroten...
Ennn.. we gaan de diepte in 😉

Het gevoel is inderdaad niet voor niets aanwezig en het heeft altijd gevoeld of het veel verder ontwikkeld is dan ikzelf. Daar komt het gidsende waarschijnlijk vandaan. Ik heb me verscheidene keren afgevraagd of we niet ergens in de verre verte gelijken zijn. Afgezien van de verschillen waar ik me bewust van ben, zijn onze levensvisies gelijk en zie ik het gevoel als een voorbeeld dat ik wil volgen.

Ergens houd ik mezelf ook klein. Ik ben immers maar een mens en geen hogere ziel of iets dergelijks. We zijn allemaal gelijk, waardoor het fout voelt mezelf te ver (als dat mogelijk is) te ontwikkelen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nasch zei:
Ennn.. we gaan de diepte in 😉

Het gevoel is inderdaad niet voor niets aanwezig en het heeft altijd gevoeld of het veel verder ontwikkeld is dan ikzelf. Daar komt het gidsende waarschijnlijk vandaan. Ik heb me verscheidene keren afgevraagd of we niet ergens in de verre verte gelijken zijn. Afgezien van de verschillen waar ik me bewust van ben, zijn onze levensvisies gelijk en zie ik het gevoel als een voorbeeld dat ik wil volgen.
Klik om te vergroten...
Maar het is toch jij die het gevoel/de intuïtie heeft? Maar je ziet het dus toch als wat anders dan jezelf. Maar waarom? Het is jouw intuïtie. Het komt vanuit jezelf. Jij weet het, misschien zonder te weten hoe, maar je weet het.

Nasch zei:
Ergens houd ik mezelf ook klein. Ik ben immers maar een mens en geen hogere ziel of iets dergelijks. We zijn allemaal gelijk, waardoor het fout voelt mezelf te ver (als dat mogelijk is) te ontwikkelen.
Klik om te vergroten...
Daar moet ik het oneens zijn. Je bent dé hóógste ziel. Maar goed, dat zijn we allemaal dus dat maakt ons niet speciaal. In mijn ogen zijn wij geen mensen, we zijn de ziel/essentie/God/whatever je het wilt noemen, die tijdelijk een menselijke ervaring heeft. Maar goed, daar alleen kan ik al pagina's over doorlullen en heb ik ook al vaak gedaan hier, dus laten we daar niet te ver in doorgaan. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nasch zei:
Mindless zijn is moeilijk 🤔
Klik om te vergroten...
Tell me about it...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nasch zei:
We zijn allemaal gelijk, waardoor het fout voelt mezelf te ver (als dat mogelijk is) te ontwikkelen.
Klik om te vergroten...
We zijn denk ik ook allemaal gelijk op een absoluut niveau, maar ik ben van mening dat je je persoonlijke ontwikkeling op het relatieve niveau niet tegen moet houden. Uiteraard zijn er verschillen tussen personen op relatief vlak. Laat je eigen ontwikkeling niet stilstaan uit angst dat je je dan "te ver" zou gaan ontwikkelen ten opzichte van anderen. Anderen zijn er denk ik ook bij gebaat dat jij je 'beste versie' wordt. Als je groei op een natuurlijke wijze gaat, zal dit harmonisch zijn met de groei van anderen.

Nasch zei:
Laat me even de ruimte om om te schakelen hahaha. Tot nu was ik er altijd van overtuigd dat het los van mezelf stond. Een docent heeft me eens verteld dat je je of prettig óf niet prettig in je hoofd voelt, dat je slechts één gevoel kon toelaten. Die uitspraak komt nu ook weer even de kop opzetten. Tja, dat zijn toch kleine details die in mijn afwegingen worden meegenomen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het ook juist iets is van het 'je eigen' maken. Het zijn alreeds jouw intuïties (jij hebt ze), maar het voelt misschien niet alsof ze van 'jou' komen, omdat jij jezelf definieert als de persoonlijkheid gevormd door de maatschappij, beginnende bij de opvoeding van je ouders. Door er meer aandacht aan te geven leer je (in mijn ervaring) ook dat: hee, dit zijn dingen die ík weet. Ik weet niet hoe ik ze weet, maar ik doorzie ze, ze zijn mijn eigen.

Nasch zei:
Stiekem, heel stiekem wist ik dat vanbinnen al wel, maar ik zie het als een levensles; eerst werken aan de mentaliteit om met die krachtige eigenschappen om te kunnen gaan zonder dat er narcistische gedachten bij komen kijken. Naar eigen inschatting ben ik er nog niet helemaal.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt zeer wijs :) Het is altijd belangrijk om alert te blijven op het ego, die dit soort dingen exclusief voor zichzelf wil claimen en zich verheven wil voelen. Helaas heb ik daar ook ervaring mee, maar zelfs daar leer je weer van (hopelijk).

Nasch zei:
Ah, vandaar je naametiketje "zweefkees" 🤣
Klik om te vergroten...
Yep :tearsofjoy:
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
We zijn denk ik ook allemaal gelijk op een absoluut niveau, maar ik ben van mening dat je je persoonlijke ontwikkeling op het relatieve niveau niet tegen moet houden. Uiteraard zijn er verschillen tussen personen op relatief vlak. Laat je eigen ontwikkeling niet stilstaan uit angst dat je je dan "te ver" zou gaan ontwikkelen ten opzichte van anderen. Anderen zijn er denk ik ook bij gebaat dat jij je 'beste versie' wordt. Als je groei op een natuurlijke wijze gaat, zal dit harmonisch zijn met de groei van anderen.
Klik om te vergroten...
Ik moet zeggen dat hier ook wel een stukje sociale angst bij komt kijken. Het is voor mij vaak moeilijk om aansluiting te vinden, dus probeer ik -al dan niet krampachtig- mijn persoonlijkheid zo toegankelijk mogelijk te houden om eenzaamheid te voorkomen. Ik vind het een fijne bezigheid mijn eigen identiteit te ontwikkelen, maar ik merk dat ik delen achter houd om niet veroordeeld te worden. Voor nu ben ik daar oké mee. Dit zal zich vast vanzelf oplossen eenmaal mijn sociale kring wat uitgebreid is.

Mindless zei:
Ik denk dat het ook juist iets is van het 'je eigen' maken. Het zijn alreeds jouw intuïties (jij hebt ze), maar het voelt misschien niet alsof ze van 'jou' komen, omdat jij jezelf definieert als de persoonlijkheid gevormd door de maatschappij, beginnende bij de opvoeding van je ouders. Door er meer aandacht aan te geven leer je (in mijn ervaring) ook dat: hee, dit zijn dingen die ík weet. Ik weet niet hoe ik ze weet, maar ik doorzie ze, ze zijn mijn eigen.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk. Ik til er misschien te zwaar aan. De manier waarop het contact met mijn onderbewustzijn/hogere zelf nu gaat, verloopt heel soepel en er is eigenlijk geen verandering nodig. Ik had waarschijnlijk gewoon even een momentje nodig om het feit te plaatsen dat ik mijn eigen gids ben, hoe anders het gevoel ook op me overkomt.

Mindless zei:
Dat klinkt zeer wijs :) Het is altijd belangrijk om alert te blijven op het ego, die dit soort dingen exclusief voor zichzelf wil claimen en zich verheven wil voelen. Helaas heb ik daar ook ervaring mee, maar zelfs daar leer je weer van (hopelijk).
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor het compliment! Ja, zeker is het van belang die grens te bewaken. Zolang als ik me kan herinneren voel ik me "anders" en ik merk dat anderen dit ook oppakken. Wanneer je een eigenschap hebt die anderen kennelijk niet hebben en het een belangrijk onderdeel is van wie je bent, kan het erg makkelijk zijn je speciaal te gaan voelen. Ik sta bijvoorbeeld erg bewust in het leven. Ik merk dat ik ervoor gestraft word wanneer ik doorsla, omdat het dan simpelweg tegen mijn morale ingaat en dat is eigenlijk alleen maar goed 🙂

Mindless zei:
Yep :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hahahah héérlijk!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nasch zei:
Ik moet zeggen dat hier ook wel een stukje sociale angst bij komt kijken. Het is voor mij vaak moeilijk om aansluiting te vinden, dus probeer ik -al dan niet krampachtig- mijn persoonlijkheid zo toegankelijk mogelijk te houden om eenzaamheid te voorkomen. Ik vind het een fijne bezigheid mijn eigen identiteit te ontwikkelen, maar ik merk dat ik delen achter houd om niet veroordeeld te worden. Voor nu ben ik daar oké mee. Dit zal zich vast vanzelf oplossen eenmaal mijn sociale kring wat uitgebreid is.
Klik om te vergroten...
Ik moet even denken aan dit plaatje die @De Nachtzuster laatst postte:

IMG_20210606_165648_005.jpg

Nasch zei:
Je hebt gelijk. Ik til er misschien te zwaar aan. De manier waarop het contact met mijn onderbewustzijn/hogere zelf nu gaat, verloopt heel soepel en er is eigenlijk geen verandering nodig. Ik had waarschijnlijk gewoon even een momentje nodig om het feit te plaatsen dat ik mijn eigen gids ben, hoe anders het gevoel ook op me overkomt.
Klik om te vergroten...
Fijn dat dit zo soepel gaat!

Nasch zei:
Dankjewel voor het compliment! Ja, zeker is het van belang die grens te bewaken. Zolang als ik me kan herinneren voel ik me "anders" en ik merk dat anderen dit ook oppakken. Wanneer je een eigenschap hebt die anderen kennelijk niet hebben en het een belangrijk onderdeel is van wie je bent, kan het erg makkelijk zijn je speciaal te gaan voelen. Ik sta bijvoorbeeld erg bewust in het leven. Ik merk dat ik ervoor gestraft word wanneer ik doorsla, omdat het dan simpelweg tegen mijn morale ingaat en dat is eigenlijk alleen maar goed 🙂
Klik om te vergroten...
Ja, het kan een zeer nederig makend proces zijn... Je kunt jezelf er niet voorbij manipuleren. Alle onoprechtheid wordt opgemerkt en zal je op je plaats zetten.

Nasch zei:
Hahahah héérlijk!
Klik om te vergroten...
:wink:
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zijn is moeilijk 🤔
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nasch zei:
Mindless zijn is moeilijk 🤔
Klik om te vergroten...
Meer Mind(less)les nemen...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat ik erg dankbaar ben voor de mensen die het mij moeilijk hebben gemaakt en zullen maken.

Mijn persoonlijke groei heeft daar een enorme spurt door gemaakt en zal dat blijven maken hoop ik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Nachtzuster zei:
Dat ik erg dankbaar ben voor de mensen die het mij moeilijk hebben gemaakt en zullen maken.

Mijn persoonlijke groei heeft daar een enorme spurt door gemaakt en zal dat blijven maken hoop ik.
Klik om te vergroten...
Alles gebeurt met een reden :)
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was van plan een nieuw onderwerp te plaatsen, maar zie dat dit dezelfde lading dekt. Gister werd ik werkelijk waar van m'n stuk gebracht door het volgende.. ja hoe moet ik het omschrijven 'verhaal' van Krisnamutri. Ik denk.. tot nu toe.. een van de meest bewogen woorden die ik ooit heb gehoord. Ondanks dat ik al vanalles van 'm heb gehoord.. raakt dit toch wel een snaar. Vooral om dit iets is wat je van niemand hoort, holistisch... Een omschrijving geven kan ik niet, aan ieder om zelf ernaar te luisteren.. aan het einde bungelde toch een traan alsof je een klein geheim is influisterd wat je al die tijd zelf niet zag
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
0t0lerance zei:
Ik was van plan een nieuw onderwerp te plaatsen, maar zie dat dit dezelfde lading dekt. Gister werd ik werkelijk waar van m'n stuk gebracht door het volgende.. ja hoe moet ik het omschrijven 'verhaal' van Krisnamutri. Ik denk.. tot nu toe.. een van de meest bewogen woorden die ik ooit heb gehoord. Ondanks dat ik al vanalles van 'm heb gehoord.. raakt dit toch wel een snaar. Vooral om dit iets is wat je van niemand hoort, holistisch... Een omschrijving geven kan ik niet, aan ieder om zelf ernaar te luisteren.. aan het einde bungelde toch een traan alsof je een klein geheim is influisterd wat je al die tijd zelf niet zag
Klik om te vergroten...
Prachtig is dat hè! Wanneer je naar Krishnamurti luistert en je ineens echt ziet waar hij het al de hele tijd over heeft en wat de implicaties daarvan zijn. Dat kan echt als de bliksem inslaan. De absolute simpelheid ervan ook. We zien het niet omdat we te moeilijk denken.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben momenteel nog steeds een beetje aan het nadenken over mijn ervaring gisteren.

Dosis is totaal 25 gram Hollandia truffels geweest + 100mg thc in chocolade verwerkt en 2 joints.


heeft mij in het diepste van mijn onderbewuste Gebracht.

Ik heb het momenteel na bijna een jaar thuis door werkgerelateerde burn-out klachten en prive omstandigheden vrij pittig. Soms voelt het alsof de last van het leven constant op mijn schouders rust. Jullie zal het ook niet ontgaan zijn dat alles duurder word. Zeker als je een liefdevol ouder bent met een prachtige vrouw en kinderen wil je ze beschermen voor het feit dat de grote boze deler ons het leven zuur probeert te maken.

Ik heb een ervaring gehad waar tijd en intuïtie totaal niet meer aan de orde waren. Rationeel denken was er niet meer.

Ik voelde aan dat ik moest stoppen met het zijn wat ik nu was, ik ontpop. En ik leer dat het enige is waar ik vat op heb in mijn eigen handen ligt

Laat het niet uit je handen glippen. Omarm je duisternis en vind innerlijke rust.

Ineens keert alle natuur als slangen uit de bijbel zich tegen mij, alle takken krijgen duistere ogen en ze spreken zonder ook maar 1 geluid te maken. ik voel een drang ontstaan en deze drang ken ik. Het is mijn ego, je weet wel. Die duivelse stem die je crack wil laten roken en speed voor je haalt. Hij is de aansteker die je kwijt was toen je die peuk wou aansteken.

Mijn ego is de stem die ook zegt dat alle last op mijn schouders rust, maar die heeft een verkeerde houding en staat tussen mij en mijn gezin. Die liet mij groot worden en sterk, maar ook alleen en verdrietig.

Toen alles een raadsel werd ben ik langzaam gaan beseffen dat ik niet alleen ben. Ik besta niet want dat zijn Wij,

Wij hebben elkaar. In voor en tegenspoed. Wie is ik? Dat zijn wij 🥰 zonder deze ik vorm was ik nooit geworden waar ik nu sta maar het is ontzettend gecompliceerd geworden en dat kan ik alleen niet aan.

Ik hou van jullie kleine kinders en vrouw. Want jullie zijn er altijd voor mij, onvoorwaardelijke liefde!

Deze trip is zo diep gegaan dat heb ik nog nooit meegemaakt, en ik heb er al aardig wat van kunnen leren dacht ik.

Boy was i wrong haha, wanneer je niet meer kan nadenken of bewegen, dan komen de entiteiten en houden zij de spiegel voor je vast!

Be safe trippers, neem nooit zomaar 25 gram hollandia's in je eentje als je er geen ervaring mee hebt!




Deze trip is niet duidelijk op het moment zelf. Die komt pas als alles weer een beetje terug naar het heden is geland.

Heeft totaal 7 uur geduurd met een piek van ongeveer 5 uren (klokkijken is een dingetje hoor haha) Door de thc snel kunnen slapen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Ik ben momenteel nog steeds een beetje aan het nadenken over mijn ervaring gisteren.

Dosis is totaal 25 gram Hollandia truffels geweest + 100mg thc in chocolade verwerkt en 2 joints.


heeft mij in het diepste van mijn onderbewuste Gebracht.

Ik heb het momenteel na bijna een jaar thuis door werkgerelateerde burn-out klachten en prive omstandigheden vrij pittig. Soms voelt het alsof de last van het leven constant op mijn schouders rust. Jullie zal het ook niet ontgaan zijn dat alles duurder word. Zeker als je een liefdevol ouder bent met een prachtige vrouw en kinderen wil je ze beschermen voor het feit dat de grote boze deler ons het leven zuur probeert te maken.

Ik heb een ervaring gehad waar tijd en intuïtie totaal niet meer aan de orde waren. Rationeel denken was er niet meer.

Ik voelde aan dat ik moest stoppen met het zijn wat ik nu was, ik ontpop. En ik leer dat het enige is waar ik vat op heb in mijn eigen handen ligt

Laat het niet uit je handen glippen. Omarm je duisternis en vind innerlijke rust.

Ineens keert alle natuur als slangen uit de bijbel zich tegen mij, alle takken krijgen duistere ogen en ze spreken zonder ook maar 1 geluid te maken. ik voel een drang ontstaan en deze drang ken ik. Het is mijn ego, je weet wel. Die duivelse stem die je crack wil laten roken en speed voor je haalt. Hij is de aansteker die je kwijt was toen je die peuk wou aansteken.

Mijn ego is de stem die ook zegt dat alle last op mijn schouders rust, maar die heeft een verkeerde houding en staat tussen mij en mijn gezin. Die liet mij groot worden en sterk, maar ook alleen en verdrietig.

Toen alles een raadsel werd ben ik langzaam gaan beseffen dat ik niet alleen ben. Ik besta niet want dat zijn Wij,

Wij hebben elkaar. In voor en tegenspoed. Wie is ik? Dat zijn wij 🥰 zonder deze ik vorm was ik nooit geworden waar ik nu sta maar het is ontzettend gecompliceerd geworden en dat kan ik alleen niet aan.

Ik hou van jullie kleine kinders en vrouw. Want jullie zijn er altijd voor mij, onvoorwaardelijke liefde!

Deze trip is zo diep gegaan dat heb ik nog nooit meegemaakt, en ik heb er al aardig wat van kunnen leren dacht ik.

Boy was i wrong haha, wanneer je niet meer kan nadenken of bewegen, dan komen de entiteiten en houden zij de spiegel voor je vast!

Be safe trippers, neem nooit zomaar 25 gram hollandia's in je eentje als je er geen ervaring mee hebt!




Deze trip is niet duidelijk op het moment zelf. Die komt pas als alles weer een beetje terug naar het heden is geland.

Heeft totaal 7 uur geduurd met een piek van ongeveer 5 uren (klokkijken is een dingetje hoor haha) Door de thc snel kunnen slapen.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een goede ervaring.

Ik gok dat je op een kantelpunt zit wat betreft je burnout. Vind het erg herkenbaar en ik zat ongeveer een half jaar geleden in dezelfde situatie. Er komt een einde aan de pijn.

Mijn tip: je hoeft niet de sterkste te zijn thuis. Soms is het goed om je ook eens te laten verzorgen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Klinkt als een goede ervaring.

Ik gok dat je op een kantelpunt zit wat betreft je burnout. Vind het erg herkenbaar en ik zat ongeveer een half jaar geleden in dezelfde situatie. Er komt een einde aan de pijn.

Mijn tip: je hoeft niet de sterkste te zijn thuis. Soms is het goed om je ook eens te laten verzorgen.
Klik om te vergroten...

🙏
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eve's drop zei:
Ik ben momenteel nog steeds een beetje aan het nadenken over mijn ervaring gisteren.

Dosis is totaal 25 gram Hollandia truffels geweest + 100mg thc in chocolade verwerkt en 2 joints.


heeft mij in het diepste van mijn onderbewuste Gebracht.

Ik heb het momenteel na bijna een jaar thuis door werkgerelateerde burn-out klachten en prive omstandigheden vrij pittig. Soms voelt het alsof de last van het leven constant op mijn schouders rust. Jullie zal het ook niet ontgaan zijn dat alles duurder word. Zeker als je een liefdevol ouder bent met een prachtige vrouw en kinderen wil je ze beschermen voor het feit dat de grote boze deler ons het leven zuur probeert te maken.

Ik heb een ervaring gehad waar tijd en intuïtie totaal niet meer aan de orde waren. Rationeel denken was er niet meer.

Ik voelde aan dat ik moest stoppen met het zijn wat ik nu was, ik ontpop. En ik leer dat het enige is waar ik vat op heb in mijn eigen handen ligt

Laat het niet uit je handen glippen. Omarm je duisternis en vind innerlijke rust.

Ineens keert alle natuur als slangen uit de bijbel zich tegen mij, alle takken krijgen duistere ogen en ze spreken zonder ook maar 1 geluid te maken. ik voel een drang ontstaan en deze drang ken ik. Het is mijn ego, je weet wel. Die duivelse stem die je crack wil laten roken en speed voor je haalt. Hij is de aansteker die je kwijt was toen je die peuk wou aansteken.

Mijn ego is de stem die ook zegt dat alle last op mijn schouders rust, maar die heeft een verkeerde houding en staat tussen mij en mijn gezin. Die liet mij groot worden en sterk, maar ook alleen en verdrietig.

Toen alles een raadsel werd ben ik langzaam gaan beseffen dat ik niet alleen ben. Ik besta niet want dat zijn Wij,

Wij hebben elkaar. In voor en tegenspoed. Wie is ik? Dat zijn wij 🥰 zonder deze ik vorm was ik nooit geworden waar ik nu sta maar het is ontzettend gecompliceerd geworden en dat kan ik alleen niet aan.

Ik hou van jullie kleine kinders en vrouw. Want jullie zijn er altijd voor mij, onvoorwaardelijke liefde!

Deze trip is zo diep gegaan dat heb ik nog nooit meegemaakt, en ik heb er al aardig wat van kunnen leren dacht ik.

Boy was i wrong haha, wanneer je niet meer kan nadenken of bewegen, dan komen de entiteiten en houden zij de spiegel voor je vast!

Be safe trippers, neem nooit zomaar 25 gram hollandia's in je eentje als je er geen ervaring mee hebt!




Deze trip is niet duidelijk op het moment zelf. Die komt pas als alles weer een beetje terug naar het heden is geland.

Heeft totaal 7 uur geduurd met een piek van ongeveer 5 uren (klokkijken is een dingetje hoor haha) Door de thc snel kunnen slapen.
Klik om te vergroten...
Wow wat een dosering!
Heel mooi je proces en inzichten te lezen. Ook herkenbaar. Iedereen tript op zijn eigen manier, maar de universele boodschap over liefde en het concept ego blijft hetzelfde, ik geniet daar echt van als ik dat van anderen ook hoor of lees.

Goed omschreven dat stemmetje van de duivel.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je verslaafd bent of wilt stoppen.

>> 1 is teveel, en 1000 is nooit genoeg<<

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."