Het was weer heerlijk!
Erg veel fruit gegeten , mooi uitzicht vanaf 10 hoog en leuke tekenfilms kijken, jointjes roken was het haha. Inwijding van me nieuwe huurwoning
Tijdens mijn lsd trip wou ik de hele tijd meer lsd omdat er iets uit moest wat er nu niet uit kon.Je volledig los laten gaan. Spelen met waanzin en in fantasie wegdromen op muziek Kan het niet echt uitleggen. Komt misschien door de 800+mics trip van een tijdje terug. Maar goed de tijd liet dat niet toe.
Volgende keer word in ieder geval zeker het dubbele om te beginnen. Die trip was had ik namelijk het "echtte" gevoel te pakken voor 16 uur en dat was de beste tot nu toe dus volgende keer moet ik misschien maar een sitter regelen :P Want wil nu zeker eens de 13-1400mics aanvoelen en kijken hoe dat me afgaat. En mezelf volledig vrijgeven en dankbaar zijn voor het alles als je ego op lost en letterlijk van alles teveel is en niet nodig met een mooie voolle maan in zicht
Andere die ook dat gevoel herkennen? (Om meer lsd te pakken tijdens de trip) of ligt het aan mij om nieuwe grenzen te verleggen?
Dat is een vraag die me duidelijk achterbleef Mocht iemand daar ook ervaring mee hebben deel het als je wilt.
Even 1-2 weken wachtten en dan ga ik echt knallen wil dan met met minimaal +-1300mics beginnen om het echte gevoel weer terug terug te krijgen. Half krankzinnig of juist erg helder of verward of op een bewustzijnsniveau dat je nog niet helemaal snapt maar wel weet.
Sorry blabla ben nu langzaam aan het landen in deze wereld. Nu jointje, even eten eten en dan even slapen wat later. Het was een leerzame trip weer moet ik zeggen, alhoewel ik niet kan wachtten tot de volgende trip
Genoeg blabla ben nog half aan het wegdromen
Piece!