Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
182 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Zou het dan mijn onderbewustzijn zijn die met me speelt. Het houd me in ieder geval bezig, bijna zo erg dat ik er wakker van zou liggen.

Als ik het zelf al gecreëerd zou hebben waarom kan ik dat dan alleen met LSD op en niet in mijn normale staat van zijn.

Sterker nog, wanneer ik graaf in mijn onderbewustzijn terwijl ik onder invloed van LSD ben en ik nog steeds me bij lange na niet bewust ben van alles wat mijn gedachten creëren, hoe diep gaat mijn geest en in hoe verre kun je dat nuchter/onder invloed ontdekken?
Klik om te vergroten...

Oneindig is mijn ervaring daarin, kan bezig blijven, en maar graven...
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
o jee heb ik dit ff onderschat .....

wat nu ?

:confused:
Klik om te vergroten...

P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
o jee heb ik dit ff onderschat .....

wat nu ?

:confused:
Klik om te vergroten...

Toch 200 mics?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proberen genieten van de meppen die LSD je geeft.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net 1.5 zegel ingenomen, ff een flink lagere dosis dan de laatste tijd, maar dat is het idee achter deze trip, volgende wordt weer keihard, maar ik denk dat ik van 100 ug genoeg lol ga hebben :)

Wel vies zeg, deze zegels.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was een interessant dagje !! Helaas werdt het gebed van me buren gehoord door Satan en startte daarop de regens die me kampvuur uitmaakte.

Ben net wakker voel me goed, klaar voor de dag.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Net 1.5 zegel ingenomen, ff een flink lagere dosis dan de laatste tijd, maar dat is het idee achter deze trip, volgende wordt weer keihard, maar ik denk dat ik van 100 ug genoeg lol ga hebben :)

Wel vies zeg, deze zegels.
Klik om te vergroten...

Ooh dat was vet zeg. Wat een heerlijke trip, en 100 ug is ook nog best keihard eigenlijk, prima de moeite waard ook. Maar wat een INTENS vet moment toen we lachgas namen met onze ogen dicht. O mijn god! Dat was absurd! Wel heel vet. Ben er 80% zeker van dat ik weer eens een reportje ga schrijven, deze trip is dat zo waard.
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Edit..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
*Bump*

Er gaat nu ongeveer 500mics in eens kijken wat het me deze keer zal brengen.
Alles voorbereid, en zometeen meegevoerd worden door de LSD en zoveel mogelijk
Waarschijnlijk lekker wiet roken en HD tekenfilms kijken en lekker chillen :hearteyes:
Happy vibes lekker drinken, tot zometeen in space?

:wave:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mathijs zei:
*Bump*

Er gaat nu ongeveer 500mics in eens kijken wat het me deze keer zal brengen.
Alles voorbereid, en zometeen meegevoerd worden door de LSD en zoveel mogelijk
Waarschijnlijk lekker wiet roken en HD tekenfilms kijken en lekker chillen :hearteyes:
Happy vibes lekker drinken, tot zometeen in space?

:wave:
Klik om te vergroten...
Zo, en hoe was het?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
500 mics om te beginnen is wel veel voor iemand die normaal kan trippen.
Hopelijk heb je genoten! :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eenzaam, op eenzame hoogte's, terwijl de kleuren om hem razen.
Kosmische golven van verbondenheid. Zo mooi! Zo begrepen!

Hoe leg je dit uit aan iemand die niet tript?
Niet, dat is de enige optie denk ik.

Laat men het maar zelf ervaren..

Love.. :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het was weer heerlijk!
Erg veel fruit gegeten , mooi uitzicht vanaf 10 hoog en leuke tekenfilms kijken, jointjes roken was het haha. Inwijding van me nieuwe huurwoning :wink:

Tijdens mijn lsd trip wou ik de hele tijd meer lsd omdat er iets uit moest wat er nu niet uit kon.Je volledig los laten gaan. Spelen met waanzin en in fantasie wegdromen op muziek Kan het niet echt uitleggen. Komt misschien door de 800+mics trip van een tijdje terug. Maar goed de tijd liet dat niet toe.
Volgende keer word in ieder geval zeker het dubbele om te beginnen. Die trip was had ik namelijk het "echtte" gevoel te pakken voor 16 uur en dat was de beste tot nu toe dus volgende keer moet ik misschien maar een sitter regelen :P Want wil nu zeker eens de 13-1400mics aanvoelen en kijken hoe dat me afgaat. En mezelf volledig vrijgeven en dankbaar zijn voor het alles als je ego op lost en letterlijk van alles teveel is en niet nodig met een mooie voolle maan in zicht :hearteyes:

Andere die ook dat gevoel herkennen? (Om meer lsd te pakken tijdens de trip) of ligt het aan mij om nieuwe grenzen te verleggen?
Dat is een vraag die me duidelijk achterbleef Mocht iemand daar ook ervaring mee hebben deel het als je wilt.

Even 1-2 weken wachtten en dan ga ik echt knallen wil dan met met minimaal +-1300mics beginnen om het echte gevoel weer terug terug te krijgen. Half krankzinnig of juist erg helder of verward of op een bewustzijnsniveau dat je nog niet helemaal snapt maar wel weet. :hearteyes:

Sorry blabla ben nu langzaam aan het landen in deze wereld. Nu jointje, even eten eten en dan even slapen wat later. Het was een leerzame trip weer moet ik zeggen, alhoewel ik niet kan wachtten tot de volgende trip :hearteyes:

Genoeg blabla ben nog half aan het wegdromen :grin:

Piece!
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ook ik weer een behoorlijke trip ervaring achter de rug.
de keren hiervoor steeds ene beetje lager begonnen en bijgeslikt en daarbij het idee gekregen dat ik misschien wel enigszins een beetje resistent begon te raken en steeds meer nodig zou hebben.
de afgelopen keer echter een beetje hoger ingezet door met meer te beginnen.
dat is dus echt wel een verschil.
had 5 hofmannetjes van 50 genomen en dacht dat ik dat op mn sloffen zou doen.
heb zo'n beetje een uur liggen shaken voor mn lichaam weer tot rust kwam.
dit topic was denk ik ook net ff te hoog voor me gegrepen.
daarna gelukkig prettig door getript. :mrgreen:
helaas nu alles weer op en dus maar wachten tot ik mn leverancier weer kan bereiken voor een nieuwe lading.
zoals gewoonlijk smaakte het weer naar meer natuurlijk.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een truffellaar meldt zich! :hearteyes:
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb net 15gr Atlantis op, en zit met een serieuze mindfuck., lijk dat alles in puzzels is alles vervult zich dan ook, tis net een grote puzzel en dat ik de buitenwereld ervaar dat ze er niet is...
Alles is een stukje en gebeurt ook zo en blijft zich dan ook herhalen wtf... om 2.30 inname gedaan gesneden en gedronken met fanta..
Wat zou het beste zijn?
daarstrax was die grote mindfuck weg en nu is die terug, slapen lukt niet :kots:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
LaZeR zei:
Ik heb net 15gr Atlantis op, en zit met een serieuze mindfuck., lijk dat alles in puzzels is alles vervult zich dan ook, tis net een grote puzzel en dat ik de buitenwereld ervaar dat ze er niet is...
Alles is een stukje en gebeurt ook zo en blijft zich dan ook herhalen wtf... om 2.30 inname gedaan gesneden en gedronken met fanta..
Wat zou het beste zijn?
daarstrax was die grote mindfuck weg en nu is die terug, slapen lukt niet :kots:
Klik om te vergroten...
Relax! Dat is het enige wat je doen kan. Probeer niets te blowen of andere kalmerende drugs te gebruiken.

Blijf jezelf voorhouden dat het door de drugs komt. Loop anders een fijn rondje naar een plek die je kent waar je in alle rust kan genieten van het laatste beetje zon. Rook een sigaret en drink iets zoets. Liefst een drankje zoals AA of Aquarius.

Luister fijne rustige muziek en droom gewoon een beetje weg.

Ik hoop dat je je met deze tips snel beter voelt!
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb je wiet gerookt tijdens het trippen, cq nadat de grote mindfuck weg was had je toen zoiets van een jointje kan er wel weer in. Dit zou bij mij de voortzetting van de mindfuck prima kunnen verklaren.

En luisteren naar drientje :wave: , daarnaast zal de trip nu wel gestaag zijn einde naderen. Misschien dat het nog een beetje door blijft gaan. Ik zou in jou situatie nu een biertje of 2, 3 gaan drinken. Dan kun je geheid slapen tegen 12 uur. Maarja heeft geen zin om nu draaiend in bed te gaan liggen, lijkt me dat dit de mindfuck alleen erger maakt. Probeer beetje afleiding te vinden, leuk spel, film, tv, wat je het liefste doet.

Succes nog.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zodra ik wiet rook wordt de trip één grote mindfuck, waarin ik niets meer begrijp en alles zich lijkt te herhalen. Het smaakt wel heel lekker tijdens een trip, dat is in ieder geval een voordeel :P

Als je niet zo lekker gaat kun je (naar mijn ervaring) het beste even ergens heen gaan waar je je fijn voelt, zelfs al ga je maar op je balkon zitten o.i.d. om even wat lucht te happen dan kan dat vaak al een positieve invloed hebben. Een verandering in de buitenwereld heeft ook een verandering van de binnenwereld tot gevolg :)
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt manne :P, t'is al tijdje voorbij..
Ik had geen jointje gerookt maar butaangas gedaan welk vrij hard aankwam.
Had het de 1ste x, en die keer dat ik tijpte de 2de x is maar traag voorbijgegaan...
Duurt zo lang, zo'n mindfuck...
Was echt gans van de kaart alles leek half te herhale en was precies 1 puzzel die IK in stukjes in1 moest steken...
Maargoed bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."