Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
179 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
floyd zei:
ach Drientje,

ik moet bekennen: heb maar een halfje op dus ben ik niet 'zwaar' aan de LSD en heb ik zeker geen hulp nodig.
dit topic kwam me gewoon het eerst voor de ogen...
vergeef me deze zonde...

ik wou gewoon laten weten dat OPERA RULES :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Het was ook niet tegen jou.

Luister dit eens:
Of dit:

Kippenvel op acid.
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 1x LSD gedaan, op Pinkpop 2009 en ik had helemaal geen flaaaaauw idee wat de werking eigenlijk was, wat ik ervan moest verwachten en hoe lang het zou duren.
Wát een heftige drug hey... ik als onervaren sukkeltje die net 5x een joint had gerookt en 2x pillen had gedaan aan de LSD op fucking Pinkpop :tongueout: Woawww man ik wist niet wat me overkwam.
Alles leefde! De sproeten van het meisje voor me kropen.. Ik dacht de hele tijd dat er hindernissen voor me waren dus ik liep met mijn handen voor me uit en heel langzaam OVER EEN OPEN VELD zoals je loopt als je geblinddoekt bent. Ik dacht dat iedereen naar me keek en keek de hele tijd schichtig om me heen. Ik snapte echt niks meer van de wereld. Heftig, die LSD.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
@bobsacamano

Helemaal gelijk dat maakt of breekt de trip. Al vaak genoeg meegemaakt zowel goed als slecht.
Kan het nu snel / makkelijk inschatten :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindfuck zei:
Ik heb 1x LSD gedaan, op Pinkpop 2009 en ik had helemaal geen flaaaaauw idee wat de werking eigenlijk was, wat ik ervan moest verwachten en hoe lang het zou duren.
Wát een heftige drug hey... ik als onervaren sukkeltje die net 5x een joint had gerookt en 2x pillen had gedaan aan de LSD op fucking Pinkpop :tongueout: Woawww man ik wist niet wat me overkwam.
Alles leefde! De sproeten van het meisje voor me kropen.. Ik dacht de hele tijd dat er hindernissen voor me waren dus ik liep met mijn handen voor me uit en heel langzaam OVER EEN OPEN VELD zoals je loopt als je geblinddoekt bent. Ik dacht dat iedereen naar me keek en keek de hele tijd schichtig om me heen. Ik snapte echt niks meer van de wereld. Heftig, die LSD.
Klik om te vergroten...

Achteraf moet je toch met voldoening hebben teruggekeken op die dag ? :)
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja opzich wel.. ik vind het gewoon wel tof dat ik het meegemaakt heb en dat ik weet waar men over praat maar het was zo onwerkelijk dat ik niet goed weet wat ik ervan moet denken :tongueout: Ik zou het in ieder geval zo snel nog een keer doen.
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#6
En ik vond het jammer dat ik Pinkpop niet zo bewust beleefd heb, want dat is al een hele beleving opzich en nu waren er gaten en wazige beelden in mijn herinnering.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:

Veel plezier man!
Klik om te vergroten...

een bumpje aan het topic te geven weer!
ben nu ongeveer bij die peil nu :hearteyes: No help needit I'l find it!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geniet ervan hè! :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net wakker geworden van een klein slaapje heerlijk is dit toch :hearteyes:
No Help Needed Om my way back now slowly.. :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben niet meer daar maar wou dit toch posten..

Een onmogelijke ervaring op papier zetten kan dat?! :cry:
De tijd klopt er niet voor daar :confused:

Ik wou een reportje maken maar ik post het maar hier want echt een report is het niet vind ik persoonlijk

Het onmogelijke..........
Dosis : genoeg

Denk je eens in dat je zoveel patronen vierkanten driehoeken ziet en ze draaien allemaal veranderen van kleurziet dat je nog geen meter voor je kan kijken als de lsd aan het werken is.. Als je maar hard lang genoeg je staande houd kom ik in een andere tijd terecht... Waar veel mensen nog zijn maar enkel met moeite adem kunnen halen; aangezien het drama, realiteit, euforie, schoonheid, vele kanten op kan rollen en vallen of breken. Terwijl dit echt hele belangrijke mensen zijn Er is na een bepaalde grens inderdaad verder uhm niets of iets wat uit te leggen valt, zou me dagen/weken kostten om dat neer te zetten op papier als dat al zou lukken wat denk ik niet mogelijk is voor mij nu. Want het is al geschreven dus kan er niets aan doen, misschien snapt iemand dat?

Er is zoveel meer dan de meeste mensen denken, en dat is niet slecht,goed,mooi,naar, het is wat het is, en daar moet je van genieten. Ik zal even de tijd nodig hebben om me weer op dezelfde pagina voel als ik nu op schrijf. Hoeveel ik heb genomen zou het eerlijk waar niet weten. Enkel weet ik dat ik nu een unieke,speciale trip was die vele eerder overtrof. Dit heeft me de andere kant laten zien , zover ik dat mocht , kan snappen of jullie begrijpen. Het is daar niets als hier Het is daar op een ander level van bewustzijn, wat erg gecompliceerd, en beter is om niet uit te leggen dat is iets wat je zelf misschien eens ervaart als je dat geluk zou hebben! Maar sta er echt sterk in je schoentjes voor met een helm op, en ga ervan uit dat je ego losbarst als een ei en je bent los van jezelf en raakt de echte werkelijkheid, hoe zit het nou precies in elkaar? Heb wat dingen gezien , gevoeld, gehoord, maar het is helaas niet uit te drukken misschien , I love the way you lie... :hearteyes: Kan er niet meer tegen teveel mensen die niet weten wie ze zijn, nog moeten groeien tot bloemen! Begrijp me niet verkeerd gelukkig zijn velen in mijn opinie echt al daar maar ik ga nu weer te wazig praten volgens mij. … heeft zoveel in zich dat het er ontelbaar andere trips zullen worden gepost denk ik voor een hele lang tijd ,ik denk de grens gezien te hebben maar ik ben ook maar een mens dus fouten maak ik ook,. Maar het leek onbeschreven stuk papier waar ik op liep kan het niet anders uitleggen dat. Waar ik zelf alles kan bepalen aangezien er niemand is soms dan. Het is een duister pad wat niemands schuld is behalve de mijne die ik bewust gekozen heb., en beslist niemand die ik verzinnen kan het kwalijk neem, en er echt helemaal mezelf kan zijn zonder enig gezeur. En het meer dan logica/fictie/non-fictie worden kan, dan het is. Ik voel me daar echt thuis alsof ik daar al jaren of misschien 1 seconde of andere jaren zat zonder dat ik het wist, en nu er nu pas bewust van ben. Het gaat alle logica te boven. Hier gaan mijn woorden me verstand te boven kan het niet beter uitleggen. Ik ben wie ik ben en ben mezelf tegengekomen zonder ego/andere dingen neutraal fictie achtig en als je daarin in stapt gaat er nog een wereld open.. Verder kan ik nog niet met de woorden nu :hearteyes:
Sorry let niet op mij ben maar een verstrooide idioot nu!! En sorry voor de taalfouten alvast :flushed: dacht er een reportje van te maken maar meer zal er niet uit komen heb ik het gevoel..

Ik ben weer weg! :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo te lezen heb je weer een geweldige ervaring gehad. :grin:

Ik hoor de details binnenkort wel van je. :wink:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#12
25tolife

Geniaal wat je daar schrijft :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chaincells zei:
25tolife

Geniaal wat je daar schrijft :grin:
Klik om te vergroten...

Dank! En ook maar goed dat ik toen even schreef hehe. Report(s) komen nog! Maar heb even tijd nodig alles in 1 goed report te stoppen.. Moet even erg creatief met woorden omgaan aangezien ik nu verder ga waar ik was in de trip als ik wat meer neem haha :wave:
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#14
25tolife zei:
Ben niet meer daar maar wou dit toch posten..

Een onmogelijke ervaring op papier zetten kan dat?! :cry:
De tijd klopt er niet voor daar :confused:

Ik wou een reportje maken maar ik post het maar hier want echt een report is het niet vind ik persoonlijk

Het onmogelijke..........
Dosis : genoeg

Denk je eens in dat je zoveel patronen vierkanten driehoeken ziet en ze draaien allemaal veranderen van kleurziet dat je nog geen meter voor je kan kijken als de lsd aan het werken is.. Als je maar hard lang genoeg je staande houd kom ik in een andere tijd terecht... Waar veel mensen nog zijn maar enkel met moeite adem kunnen halen; aangezien het drama, realiteit, euforie, schoonheid, vele kanten op kan rollen en vallen of breken. Terwijl dit echt hele belangrijke mensen zijn Er is na een bepaalde grens inderdaad verder uhm niets of iets wat uit te leggen valt, zou me dagen/weken kostten om dat neer te zetten op papier als dat al zou lukken wat denk ik niet mogelijk is voor mij nu. Want het is al geschreven dus kan er niets aan doen, misschien snapt iemand dat?

Er is zoveel meer dan de meeste mensen denken, en dat is niet slecht,goed,mooi,naar, het is wat het is, en daar moet je van genieten. Ik zal even de tijd nodig hebben om me weer op dezelfde pagina voel als ik nu op schrijf. Hoeveel ik heb genomen zou het eerlijk waar niet weten. Enkel weet ik dat ik nu een unieke,speciale trip was die vele eerder overtrof. Dit heeft me de andere kant laten zien , zover ik dat mocht , kan snappen of jullie begrijpen. Het is daar niets als hier Het is daar op een ander level van bewustzijn, wat erg gecompliceerd, en beter is om niet uit te leggen dat is iets wat je zelf misschien eens ervaart als je dat geluk zou hebben! Maar sta er echt sterk in je schoentjes voor met een helm op, en ga ervan uit dat je ego losbarst als een ei en je bent los van jezelf en raakt de echte werkelijkheid, hoe zit het nou precies in elkaar? Heb wat dingen gezien , gevoeld, gehoord, maar het is helaas niet uit te drukken misschien , I love the way you lie... :hearteyes: Kan er niet meer tegen teveel mensen die niet weten wie ze zijn, nog moeten groeien tot bloemen! Begrijp me niet verkeerd gelukkig zijn velen in mijn opinie echt al daar maar ik ga nu weer te wazig praten volgens mij. … heeft zoveel in zich dat het er ontelbaar andere trips zullen worden gepost denk ik voor een hele lang tijd ,ik denk de grens gezien te hebben maar ik ben ook maar een mens dus fouten maak ik ook,. Maar het leek onbeschreven stuk papier waar ik op liep kan het niet anders uitleggen dat. Waar ik zelf alles kan bepalen aangezien er niemand is soms dan. Het is een duister pad wat niemands schuld is behalve de mijne die ik bewust gekozen heb., en beslist niemand die ik verzinnen kan het kwalijk neem, en er echt helemaal mezelf kan zijn zonder enig gezeur. En het meer dan logica/fictie/non-fictie worden kan, dan het is. Ik voel me daar echt thuis alsof ik daar al jaren of misschien 1 seconde of andere jaren zat zonder dat ik het wist, en nu er nu pas bewust van ben. Het gaat alle logica te boven. Hier gaan mijn woorden me verstand te boven kan het niet beter uitleggen. Ik ben wie ik ben en ben mezelf tegengekomen zonder ego/andere dingen neutraal fictie achtig en als je daarin in stapt gaat er nog een wereld open.. Verder kan ik nog niet met de woorden nu :hearteyes:
Sorry let niet op mij ben maar een verstrooide idioot nu!! En sorry voor de taalfouten alvast :flushed: dacht er een reportje van te maken maar meer zal er niet uit komen heb ik het gevoel..

Ik ben weer weg! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :stoned: :rock:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
het is tijd voor een injectie lsd .....

2 drips uit de Gouttes Mint

Nog geen hulp nodig, maar als ik hulp nodig heb is het al te laat.
Want ik wil vergaan op de LSD ...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liesette zei:
het is tijd voor een injectie lsd .....

2 drips uit de Gouttes Mint

Nog geen hulp nodig, maar als ik hulp nodig heb is het al te laat.
Want ik wil vergaan op de LSD ...
Klik om te vergroten...
Leuk gehad neem ik aan? Gelukkig goed afgelopen :)
Peace! :hearteyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Code RED .... SOS any one out there roger ?

:hearteyes:

:wave:

we are eating harts @ 388 mics a piece ....

:tearsofjoy:

for fuck sake man what are u typing stop that crap !!
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#18
25tolife zei:
Liesette zei:
het is tijd voor een injectie lsd .....

2 drips uit de Gouttes Mint

Nog geen hulp nodig, maar als ik hulp nodig heb is het al te laat.
Want ik wil vergaan op de LSD ...
Klik om te vergroten...
Leuk gehad neem ik aan? Gelukkig goed afgelopen :)
Peace! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

die was magisch .....

deze ook want deze uitgedroogde 6 jaar oude verkleurde hartjes blijven magisch
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amen, magische hartjes :hearteyes:
Leuke reis gehad wederom weer? Vind een goede onweersbui wel mooi altijd daarop :)
Goede en rustige zondag toegewenst verder!
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een dagje.


De regen het is mooi, de zon die is rond en maakt de wolken rood, nog steeds regent het binnen. langs de muren.
Water langs de muren. over de vloer, en maakt een draaikolkje op het ronde matje.
en verdwijnt ineens en is alles normaal, lijkt het wel zo..

Nu is de tv volgelopen met water. dat rare visje blijft de zenders volgen waar ik naartoe zap. maar geen idee wat voor dingen ze nu uitzenden, begrijp er helemaal niets van. doe maar die discovery aan. het ziet er allemaal zo logisch uit. die sterren. allemaal rond en stipjes. die maken het weer rond. en draait allemaal omelkaar heen.

en een paar hapjes eten die ik heb klaargezet. hmm stukjes ananas, die proef je zelfs van uit je tenen over je rug omhoog komen. een soort van electrische stroompje.

kleine worstenbroodjes, al in een warmhoud dingetje klaargezet.

glaasje meloensap.


lekker.
maar het is al donker buiten. en toch is het net of er veel mensen langs fietsen op het verlaten fietspaadje. ik zie ze niet. maar af en toe is het net of er in mijn ooghoek iemand aan komt fietsen.

Alles is binnen, maar als ik buiten ben voelt het nu net als binnen aan.

Lekker weer naar binnen en blijf nu binnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...434445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."