#1
@Hans : Enjoy the ride!
Ik heb meestal als ik aan het trippen ben, een gevoel dat ik net wat meer nodig had om "door" te breken. De eerste paar trips waren tussen 100-250mics, maar als ik wat diper wil gaan neem ik nu toch al gauw 3-4 zegels (+-500mics) voor het gewenste effect. Pluggen heb ik tot nu toe niet gedaan met LSD omdat ik voor de makkelijke manier kies, en tot nu toe prima werkt zo.
Over paar dagen ga ik weer![:hearteyes:]()
J0rrit zei:500 mics oraal is toch al reteveel? Ik snap die insane hoge doseringen eigenlijk niet. Of hebben jullie allemaal zon tollerantie?
Ik heb meestal als ik aan het trippen ben, een gevoel dat ik net wat meer nodig had om "door" te breken. De eerste paar trips waren tussen 100-250mics, maar als ik wat diper wil gaan neem ik nu toch al gauw 3-4 zegels (+-500mics) voor het gewenste effect. Pluggen heb ik tot nu toe niet gedaan met LSD omdat ik voor de makkelijke manier kies, en tot nu toe prima werkt zo.
Over paar dagen ga ik weer
