Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
184 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb je betere of sterkere visuals bij paddo's dan bij lsd lucifer? :openmouth:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
nja eigelijk wel, ok ik zie hier en daar wel wat bewegen/ademen. maar niet echt sterke visuals.
nam overlaatst 1.5 hofman en de mindfuck was zeer goed aanwezeg.. ik heb dingen gezien als ik er men best voor deed !
op paddo's zie ik meteen patronen, bewegingen... kan ik zelf echt dingen zien die er niet zijn.
lsd geeft wel echtere visuals aan maar niet de gene die ik wil !
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lucifer in the sky zei:
nja waarom ook niet, ik heb er ook al een tijd aan gedacht om het te doen.
want ik heb bij lsd niet echt de beste visuele effecten.. mja je neemt lsd ook voor de mindfuck vind ik persoonlijk.
dermee ik denk dat een portiepaddo's wonderen doet er bij, voor de visuele kant natuurlijk !
Klik om te vergroten...
mindfuck & lsd = nooooo :P

je neemt te weinig lsd, als je meer lsd neemt, neemt de mindfuck ook af vind ik.
anders zonder die visuals heb je net een beetje de vervreemding van de normale wereld.
als je in hyperspace zit is dat je wereld. dan weet je dat je goed tript.

die hoffmanns zijn 45mics?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
meer lsd = minder mindfuck?

Klinkt sterk...
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0rrit zei:
meer lsd = minder mindfuck?

Klinkt sterk...
Klik om te vergroten...

Klinkt logisch vind ik, niet dat ooit LSD gebruikt heb, maar ik heb wel hetzelfde gehad met paddo's en 2c-b.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zojuist hofmannetje gedropt, vermoedelijk 135ug of 85ug, blotters zijn door elkaar geraakt en weet niet meer welke het was.
In ieder geval, ik heb nog 80mg mdma en 2gr Azurescense. Even kijken of er een leuke combo van komt. We zullen zien, wish me luck. :hearteyes:

Zit hier met T & N, en plus D is goed trip-trio. We gaan zometeen naar het bos toe, en door naar de veluwe. Reportje komt van de week.

Daaag. :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Drientje zei:
Raar dat je geen mail gehad hebt! Maar het is niet zo'n heel erg probleem. Mijn eerste ceremonie heb ik de week ervoor nog speed gebruikt en de tweede nog MDMA een week ervoor.

Nu ben ik veel serieuzer bezig. Geen zuivel, veel fruit en groente en geen rood vlees.

Tip: soja melk (ik moet elke dag cornflakes en met melk) en tofu zijn ideale vervangers. Nog gezonder ook.
Klik om te vergroten...

Niet voor een man, in soja producten zit teveel vrouwelijke hormonen (of dergelijke).
Klik om te vergroten...

Heb je daar bronnen voor?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.google.be/search?q=soja+...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanx KoxBox! :grin:
Ik zal binnekort dan wel een pak sojamelk halen. ^^
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, let us all grow titzz!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ksst ksst, chatten doe je maar in onzin of general chat, dit is voor mensen onder invloed van acid. :grin: Dus ik hoor hier nu ook niet thuis. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie zegt dat ik nu niet op acid zit????
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was ik dat maar. Binnenkort.. zeer binnenkort mogen mn Maya's weer uit het stof <3
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Wie zegt dat ik nu niet op acid zit????
Klik om te vergroten...

De kerstman. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm geen cadeautjes dus dit jaar... :(
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boh, morgenochtend 10 uur werken, om 9 u 70 ug gedropt.. Nog even genieten :rockband:

edit: hey, nice, die 3 spelende dudes zijn 1 dingetje, dacht dat die apart waren
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb net ganesha's gekocht van 182 mics.
Dealer gaf me het testnummer en is betrouwbaar. Binnenkort maar eens een halve consumeren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ok tomzor,

als ik jou een 980302 nummertje geef en zeg 182 mics dan geloof jij het ?

op een testnummertje kun je 1 x bellen voor de uitslag, je kan niet 2 x bellen.

dus dat nummertje zegt niets ... of wel ?

:wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
ok tomzor,

als ik jou een 980302 nummertje geef en zeg 182 mics dan geloof jij het ?

op een testnummertje kun je 1 x bellen voor de uitslag, je kan niet 2 x bellen.

dus dat nummertje zegt niets ... of wel ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf gebeld. Bij testcentrum Eindhoven is meerdere keren bellen geen probleem. De gegevens worden niet verwijderd of zo.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
vaag hier doen ze moeilijk en verwijderen ze de uitslag ......

maar goed ... als jij maar hard tript ouwe das het belangrijkste.

Tambonnie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."