Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
172 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
opnames ?

:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
een shiva'tje moet z'n werk wel doen, denk ik zo :mrgreen:

Ga je al lekker? :hearteyes:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
tis niiice :grin: dernet is hier een jehova getuige gepasseerd! daarmee zitte discusiere tijdes et opkome van den lSD :grin: haha tis nu wel trouwes goed aant gaan ze :grin: en da gesprek was echt grappig :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
JA jehova, ik heb een keer anderhalf uur in een afterglow met eentje gepraat, als ik nog wat langer had gehad, had ik hem een lsd zegeltje meegegeven :grin: :grin: :grin:. Dat ik dan zoo veel geduld en respect had voor het verhaal van die jehova... ik zei hem dat ik het hele verhaal wiilde horen, als hij ook naa mijn verhaal wilde luisteren.


We hebben de hand geschud, en ze zijn nooit meer langs de deur geweest.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yeah veel plezier, have a nice trip.

Btw, vannacht is er een maansverduistering. Misschien een goeie tip als je gaat trippen. Heb zelf helaas geen tijd dan, lijkt me wel vet om trippend mee te maken :hearteyes:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De chaos die op je af komt is onbeschrijvelijk te noemen.... De eerste keer rectaal 10 uur niet meer kunnen praten of uberhaupt enig besef. De peik is nu wel gweest en het was zwaar en heftig... tripreport waardig want ik heb notities....

van 1 uur tot 3 uur vanmiddag was het teveel en ben ik aardig aan het trippen geweest. Ik begon zo erg te zweten dat ik bang werd... ik kan alleen nog maar liggen en heel schokkerig bewegen. De wereld leek wel steeds stil te staan en dan weer heel snel... Ik was bang en wist niet waarom ik zo zweten... Iemand enig idee... Ik ben in een koelbad gaan zitten wat gelijk een vrij positief wending aan me gevoel gaf. Ik dacht echt net als me eerste keer dat ik dood aan het gaan was en dat me geest ofzo al uit me lichaam was.

Nu zo 10 uur nadat ik het in me hol heb geduwt ben ik weer aardig op aarde maar de visuals zijn echt niet normaal. Best trippie die blauwe kleurcombi hier...

Ik ga maar opruimen want, me vriendin komt zo....

Rectaal is niet voor mietjes maar mensen die van trippen houden :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dat ook soms op acid, ineens m'n hele gezicht onder het zweet, en een minuutje later ineens niks meer...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kon uit me t-shirt me zweet wringen.....

Iemand idee of valium er tegen werkt?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou er niks tegen nemen, maakt toch zo veel niet uit? Tenzij het zo erg is dat je zou kunnen uitdrogen?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anders ren je buiten een rondje in je onderbroek.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hans zei:
Anders ren je buiten een rondje in je onderbroek.
Klik om te vergroten...

op lsd, en dan nog 2 zegels rectaal? :grin: Dat is er om vragen :grin:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoop dat ik hem op een idee heb gebracht :mrgreen:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had het idee dat het door chaos kwam... Ik bereid goed voor door flessen met water neer te zetten enzo en drink echt zoveel dat me halve trip soms op de wc is...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat er ook gebeurt bel nooit 112 !!!

Bel je guru ....



:hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#15
T=0
dose=1.5 shiva

:wave: :hearteyes:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#16
have fun.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Buen viaje amigo ....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
hydroxytryptamine zei:
Ja, nu weet ik tenminste wat ik me er bij moet voorstellen.
Het is zeker voor herhaling vatbaar maar voorlopig nog even niet.
LSD is echt overweldigend :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tripreport please!!! :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
hydroxytryptamine zei:
Nee, ik zou echt nog niet weten hoe ik dat allemaal moet beschrijven wat ik heb meegemaakt.
Misschien later, maar nu moet ik het eerst nog even verwerken ofzo :P
Klik om te vergroten...

maak zoveel mogelijk aantekeningen ....

:hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
53 minuten geleden nu. Voel iets meer bodyload en af en toe beginnen dingetjes te vervormen.. maar nog steeds heel easy.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."