Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
173 weergaven
18-5-2026
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Overlaatst halve panoramix binnengenomen na kerstfeest en toen ging iedereen slapen en door. Je hebt het binnen he, na 4 uur vechten met maag en lsd :) begon de rit, paar uur later halve bijgenomen.
Schrik gehad voor naar wc te gaan, muur begon af te schilferen enzo.
Was leerrijke en toffe nacht op m'n eentje, trip heeft totaal denk ik 16 uur geduurt voor het zicht alleen al terug goed was. Leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaaa voel me zo goed door alle gehaalde tentamens, net een halfje achter de kiezen, dit wordt mijn lsd night!!!!! :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe, lucky you! ENJOY! :hearteyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
Jaaa voel me zo goed door alle gehaalde tentamens, net een halfje achter de kiezen, dit wordt mijn lsd night!!!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik ben diep jaloers :mrgreen:

Enjoy :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel plezier technora, ik ben ook wel jaloers, maar meer omda tik nog n14 uur moet wachten voor ik ga trippen, en het al een maand op het laatste moment wordt uitgesteld en ik niet de zekerheid heb of het doorgaat, zowel, dan kan je morgen vanaf 5 PM wel trippende posts van mij verwachten hier.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat kan me allemaal niks schelen, ik zal me onbewust amuzeren tijdens de ceremonie !
wat ik er na krijg van gevoelen en lusten zal ik met open armen ontvangen, als ik moet janken laat ik het gewoon vloeien !
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, ja, eindelijk :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bon Voyage Tech Nora !!
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tech Nora ben je al weer bij bewust zijn ? :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na 12 uur lang geweldig trippen, ga ik nu moe, maar voldaan slapen. Het was allemaal zo moois/groots/meeslepend/alles omvattend...

Zoals de dame van het health centrum net spontaan tegen me zei: U ziet er helemaal ZEN uit! En zo voel ik me ook, totaal aanwezig in dit moment. Elk moment doet er toe, alles is belangrijk, alles heeft betekenis, alles staat in verbinding, alles is compleet.

Alles is al zoals het zijn moet, precies in dit ene moment. Het enige wat ik verder nog wil is me omringen door warmte/liefde/schoonheid/uitdaging/passie/vrede...

Ik heb 3 a4tjes volgeklad met half afgemaakte zinnen, maar toch snap ik nog precies wat ik ermee bedoelde, en is alles heel logisch voor me. Ik zie precies door welke stadia ik in m'n trip heen ben gegaan, om tot dit punt te komen.

Het is een mooi afgerond geheel geworden, en dit is de samenvatting, eigenlijk een soort instructie hoe het best te leven (voor mij) :
Wat van belang is: elk moment is het waard geleefd te worden. extra instructie voor in het moment: doe wat goed voelt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Een kwartier geleden 3/4e maya genomen, over drie kwartier neem ik het laatste kwartje. Volgensmij komt het op.
Klik om te vergroten...

Succes ermee! Ik begin ook weer honger te krijgen :flushed:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Zoals de dame van het health centrum net spontaan tegen me zei: U ziet er helemaal ZEN uit! En zo voel ik me ook, totaal aanwezig in dit moment. Elk moment doet er toe, alles is belangrijk, alles heeft betekenis, alles staat in verbinding, alles is compleet.
Klik om te vergroten...


Ik ben er klaar voor !!
Ich bin der Zen
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, enjoy man :hearteyes:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Net 1 1/2 Hoffman ingenomen! :) kan niet wachten tot ik het al voel :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
TechNora zei:
azgaza zei:
Een kwartier geleden 3/4e maya genomen, over drie kwartier neem ik het laatste kwartje. Volgensmij komt het op.
Klik om te vergroten...

Je neemt de wacht van me over, Azgaza ... Keep the fire burning, and enjoy!
Klik om te vergroten...

Ik had de dag erna gekeken, ik had er helemaal geen kwartje afgeknipt; het stukje dat ik over heb is nog niet eens 7/8ste. Wat moet ik daar nou weer mee.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Wat moet ik daar nou weer mee.
Klik om te vergroten...
In de vriezer en de volgende keer erbij pakken? :mrgreen:

Henkfloyd zei:
Haha, enjoy man :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Hehe thanks man, zeker gedaan :mrgreen:


Best leipe middag verder - net geopereerde poes bijna ontsnapt + raam stukgegaan tijdens storm.
Dus ik mocht nog even het dak op om het raam wind/water/storm dicht te maken. :confused:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb 2 uurtjes geleden een halve shiva ingenomen , deze is nu goed vertrokken en ik heb de andere helft genomen . Weinig visuals maar een geweldige bodyload , ik voel me er euforisch door . :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, report please :mrgreen:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben mezelf weer eens flink tegengekomen vanavond en weer een level hoger gekomen zoiets:9
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Woeheoooehhhhheeee
Echt alles gewoon alles is zo als het is en ook weer niet hahahaha
het is zo groot en ook weer klein alles onvoorstelbaar................

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."