Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
171 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
mmn zei:
1tje genomen een shiva van ongeveer 100 mg vorige keer was 200 mg maar nu even een rustig tripje van 100 mg zal wel over een 30 min inslaan laters :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Microgram :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey mensen! Mja ik ga zo ook weer eens aan de lsd, ik denk verkondig het even. Heb er dikke zin in!!

(en nee dit betekend niet dat ik 'terug' ben :))
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
Have Fun!...je hebt er een lekkere dag voor uitgekozen :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Hey mensen! Mja ik ga zo ook weer eens aan de lsd, ik denk verkondig het even. Heb er dikke zin in!!

(en nee dit betekend niet dat ik 'terug' ben :))
Klik om te vergroten...

Ik wou het al gaan vragen.. maar.. dan niet dus.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijd inname 21.30
1 maya om mee te beginnen :hearteyes:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#6
:)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahaa ik ben er na 4 zegels al helaas weer bijna uit, waren niet echt al te beste dus

moet het snel weer overdoen en dan goed :hearteyes:

maar jij nog heel veel plezier :hearteyes: :wave:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
we nemen sebiet met zen 4 elks een Shivatje :grin:
see you guys in the other world

wish me good lcuk
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja heb hulp nodig.... maar anders dan dit topic als bedoelt was hehe :grin:

heb nu 2 keer een zegel lsd geprobeerd. beide waren van verschillende dealers afkomstig (de eerste was een groenig zegeltje zonder verdere duidelijke opdruk of afbeelding. de 2e hadden de rolling stones logo)

gek genoeg hebben beide keren totaal 0,0 uitwerking gehad... :(

heb de zegels ook minstens een half uur onder mijn tong laten zitten voor ik erop begon te kauwen en het uiteindelijk door te slikken. dus de tijd hebben de zegels gehad. van de 1e groene zegel wist ik dat het lichte waren en de "rollingstone"-zegel zou een normale tot sterke dosis zitten. (allemaal ervaringen op dezelfde zegels door kennissen of vrienden.)

maar gek genoeg mag ik tot dusver nog niet meegenieten van dit goedje...

(ook niet eens een heel klein beetje... gewoon ontnuchterend NUCHTER dus... :openmouth: )

wat doe ik verkeerd ? :confused:
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
is zeker van invloed, het effect werkt als hoeveelheid per kilo lichaamsgewicht
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#11
:)
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#12
:)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#13
En, space je em al een beetje? :hearteyes:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#15
:)
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ga van het weekend weer een herkansing doen... deze keer gelijk 2 zegels tegelijk onder mijn tong :sunglasses:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
mocridhe zei:
Oke, iets meer terug op aarde :grin: Veeeeeeel in mn hoofd, probeer een beetje bij te komen met ouders in de buurt :') Maar het gaat lekker - Brant Bjork op, beetje vruchtensap, beetje doelloos. (y) Alles is weer in perspectief.

:kuthippie:
Klik om te vergroten...
tripreport ? :grin:
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben er echt immuun voor geloof ik :( heb dit weekend 2 zegels geprobeerd weer van een ander en deze zouden dubbel gedrenkt zijn ook nog eens...

tis een medisch wonder boys :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij wordt gewoon genaaid, laat je spul maar eens testen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mjah van mij mag die opkomst idd wel wat sneller.. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."