Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
174 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan het na genieten van een 250 ug tripje. Verry nice. :grin:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker bezig met maat van me, allebei 1 shiva

Mystery of the yeti :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Wierook en lavalampen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Fear and Loathing :smoke: :wave:


:hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen hulp nodig btw :P

Gaat prima zo :hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 shiva :P

das lekker simpel hou het mooi ..

Luister

http://youtube.com/watch?v=njx8XAuwILA


Dat ... :hearteyes:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heyhey , ik bevindt mij nu toch ook in een bevoorrechte positie om hier te mogen posten ? Maar ik heb geen hulp nodig , ikgeraak er zelf wel uit ...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Henkfloyd zei:
Lekker bezig met maat van me, allebei 1 shiva

Mystery of the yeti :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Wierook en lavalampen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Fear and Loathing :smoke: :wave:


:hearteyes:
Klik om te vergroten...
simon posford is nice :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aankomende zondag ga ik dit topic ook lastig vallen, nog 2 dagen wachten en dan is het eindelijk weer tijd om te trippen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Aankomende zondag ga ik dit topic ook lastig vallen, nog 2 dagen wachten en dan is het eindelijk weer tijd om te trippen.
Klik om te vergroten...

Ik zou het amusant vinden om bij je te zijn hoor :rolleyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flinter zei:
heeft nog iemand een tip om te doen als je lsd hebt gehad :P.
Klik om te vergroten...

meer lsd nemen en fucking scheef gaan, lsd wordt pas echt interessant bovend de 200 mics :mrgreen:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
wie niet aan de lsd zit heeft een reactie verbod op deze topic .....

hou de topic schoon !!! neem eerst je lsd ....

:wave:

:hearteyes:

:wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb net een paar dikke joints op en heb sterke flashbacks, telt dat ook :beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaha wat een drama weer xD

8 zegels en ik moet zeggen "ik voel me toch vrij wazig" :smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie de brandende koppen hier al komen :hearteyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Als je misselijk word neem je teveel dat gebeurt bij mij boven de 500 mics.

Groetjes


Stonie
Klik om te vergroten...
hadden wij ook :P

groeten telefoon en sietse uit lalaland x/d
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
zegels hoor je ook gewoon op te plakken :rolleyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe kan ik mee doen aan zo een ceremonie ?
het lijkt me wel zeer vet, ik heb het al zien liggen in Amsterdam de ayahuasca...
maar het leek me niet echt al te slim om het zonder shamaan te doen.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
en space je al een beetje?
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb gister toch een mooie trip in het bos gehad :hearteyes:
Geweldig, nog nooit zoveel gelachen in een bos.
Leek wel alsof ik in de tropen was, zo warm :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
wie niet aan de lsd zit heeft een reactie verbod op deze topic .....

hou de topic schoon !!! neem eerst je lsd ....

:wave:

:hearteyes:

:wink:
Klik om te vergroten...


Oeh een topic waar ik niet mag op reageren.. :sunglasses:


Bij deze. :stoned: ps: Succes verder iedereen. :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Johannes de Tripper zei:
en space je al een beetje?
Klik om te vergroten...
denk dat het onderhand wel al gedaan was :)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik snap echt niks van wat je daar zegt trouwens. Minder dan eens per maand. Huh? Dat betaat helemaal niet. En dan met volle maan? ik volg er niks van. :flushed::flushed::flushed::flushed::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."