Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
197 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
het hele park was 1 groot koraal rif .....

betere omschrijving is er niet ...

Hartjes forever !!!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#2
:(
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#3
net LSD gepakt.. zijn millenium en niet sterk, dus maar 2 trips ineens genomen. zal nog wel ff duren eer ze werken. Ik wil mischien GHB pakken tijdens de trip, indien dat gaat. Ik heb een nieuw topic gestart GHB tijdens LSD, dus mocht dit te doen zijn, en hebben mensen hier ervaring mee, graag op dat topic posten. Bvd.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet 't nu onderhand wel voelen :grin:
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helemaal vergeten dat ik onder dit topic gepost had.
Ik had gisternacht en vanmorgen nog gepost op het topic "LSD combi GHB".
Maarja, ik was wel meer vergeten gisternacht :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
op 50 mics voel ik zogoed als niets van de lsd
ik doe men allerdaagse dingen zoals normaal geen problemen...
vanaf hoger dan 50 ga ik toch oppassen met wat ik ga doen :)
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
mocridhe zei:
Aaaaah ik wil zo graag! Lastig in te plannen bij ouders :/
Klik om te vergroten...

gewoon dagje de natuur in gaan :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
mocridhe zei:
Aaaaah ik wil zo graag! Lastig in te plannen bij ouders :/
Klik om te vergroten...

Gewoon doen? Open zijn met ouders? Ergens anders trippen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
mocridhe zei:
Aaaaah ik wil zo graag! Lastig in te plannen bij ouders :/
Klik om te vergroten...

Gewoon doen? Open zijn met ouders? Ergens anders trippen?
Klik om te vergroten...

Al mocht ik trippen van mijn ouders dan nog zou ik het niet doen als ze er bij waren.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkScope zei:
azgaza zei:
mocridhe zei:
Aaaaah ik wil zo graag! Lastig in te plannen bij ouders :/
Klik om te vergroten...

Gewoon doen? Open zijn met ouders? Ergens anders trippen?
Klik om te vergroten...

Al mocht ik trippen van mijn ouders dan nog zou ik het niet doen als ze er bij waren.
Klik om te vergroten...

Situatie enkele maanden geleden:
Ondergetekende ligt in een ziekenhuisbed in de huiskamer en heeft het zwaar op de LSD. Supervlieg is ook aanwazig en heeft ook een stuk of 3 maya's weggewerkt. Ik had vergeten dat de fysio langs zou komen die dag, en die stond dan ook opeens in de kamer. Schrik alom, en compleet niet begrijpen wat die man te zeggen heeft. Wel lachen om alles, en jezelf compleet voor lul zetten, tot op het punt dat die fysio het wel goed vind en vertrekt. Vervolgens nog een zegel erbij flikkeren en nog veel harder trippen. Opeens komt moeder de vrouw veels te vroeg thuis, wat onmiddelijk zorgt voor paranoia bij Supervlieg (die vervolgens vliegt) en algemene vaagheid bij DreamWeaver. Al met al niet zo'n verstandige dag, maar weer een ervaring rijker :wink:

Moraal? Trippen met je ouders erbij? Niet doen. (tenzij ze zelf ook lsd gebruiken :9 )
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn moeder vind het geen probleem als ik thuis trip, en ze weet dat ik het doe. Het grootste van mijn in mijn huis binnentrips zit ik in mijn kamer, zij in de woonkamer en negeren we elkaar, en af en toe praten we juist even, het is eigenlijk nooit een probleem hier, maarja, apparte situatie dan ook wel.
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, dat verhaal van dreamweaver :grin: dat maakt mijn dag

Mijn ouders weten niets, behalve dan dat ik soms eens een jointje rook. Ik heb zelfs twee jaar lang een paar wietplanten in de tuin gehad. Vonden ze prima
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#13
:)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
on topic vuile topic vervuilers on goddamn topic or the electric chair !!!!

1 Magisch Hartje 400 mics oraal.

Verse Jus
Buddha Bar
Kampvuur
El Sol
La Luna
3 dikke joints.


:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
o jee heb ik dit ff onderschat .....

wat nu ?

:confused:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
kampvuur?
lekker hoor!
Viel Spass Stonie!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
Net 2 hofmannetjes genomen :hearteyes:
De lettertjes beginnen al met golfen.

Wish me luck :P
Klik om te vergroten...

Good luck :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even een tijdje geen LSD voor mij. 450 mics genomen en blij dat ik niet psychotisch ben geworden. Echt ongelofelijk heftig. Ik ga het niet proberen te beschrijven want dat is gewoon onmogelijk.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoezo was je bang voor een psychose dan?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
Hoezo was je bang voor een psychose dan?
Klik om te vergroten...

Heel moeiijk uit te leggen. Ik was de hele wereld kwijt. Ik zag delen van de wereld die ik vroeger zag vroeger die zeer realistisch leken en delen van de wereld van nu, wat er op dat moment echt gebeurde. Het schakelde steeds naar een andere plek en tijd en ik dacht dat ik vast zat in mezelf en de wereld 1 grote droom was. Zag er zeer realistisch uit maar het is ook onbeschrijfbaar. Wist op dat moment helemaal niet meer wie ik was of dat ik LSD had genomen en was de grip op de wereld helemaal kwijt. Omdat dit zo heftig was dacht ik dat het nooit meer weg zou gaan want dat gevoel duurde voor mijn gevoel ook een paar jaar.

Ik tripte ook letterlijk 72 uur door voordat ik kon slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."