#1
7 zegels .... whahwhawa .... ben je nog op ?
Hoe was het natte koude bos ?

Hoe was het natte koude bos ?


inferno33 zei:Zeven zegels rectaal?Toe maar, reportje??
lysergine25 zei:Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.
Stonie

lichtendonker zei:lysergine25 zei:Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.
Stonie
Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....?![]()
Of tellen de mic's?
Telefoon zei:Shpongle - Devine Moments Of Thruth Luisteren


Um zei:sphongle?
ik heb de drie cd's van deze band is na elkaar geluisterd en daarna classical mushroom van infected er aan vast gekleefd...tijdens het trippen natuurlijk
die albums hebben nu voor mij een speciale btekenis denk ik, moet er nog maar een noot van oren en denk terug aan de trip
Lycergic zei:KICK-MUCK,KICK-MUCK !!
Lake zei:Ik, vannacht, een halve Maya, zonder sitter..
Fuck wachten, het moet er maar eens van komen.
Lake zei:Ik leg NU, 0.51 een halve Maya onder mn tong. Wat een minuscuul stukje papier is dat..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."