Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
198 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
toch wel he :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Wierook is mooi :mrgreen: :wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel veel plezier alvast (L) :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Henkfloyd zei:
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Wierook is mooi :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Doe voor de grap eens rook boven/onder/voor een lamp? Daar had ik met een lagere dosis (halve hofmann) ook echt te mooie dingen in gezien.

Men maakt me wel jaloers hier; ik ga pas in de laatste week van december of de eerste van januari weer trippen, dus dat is echt nog minstens een week wachten.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
lol azaga :P jij post/l;eest ook alles waar ik toevallig net ben he .. :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefoon zei:
lol azaga :P jij post/l;eest ook alles waar ik toevallig net ben he .. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gewoon voornamelijk dit deel van het forum eigenlijk, want in de rest heb ik niet zo gek veel te zoeken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
bdk zei:
ik ga vanaaf aan de lsd, iemand nog wat aan te raden om in je eentje te gaan doen als je alleen thuis bent?

ik was van plan om te gaan tekenen, mediteren en te gamen op lsd
nog wat meer suggesties?
Klik om te vergroten...

De ideeën die je hebt klinken goed, verder raad ik aan de tijd te nemen voor CEV's, in gezeldschap kijken mensen je vaak raar aan als je met je ogen dicht en je handen er voor zit maar je kan móóie dingen zien.

Ik ga vrijdag weer trippen. Ik kan écht niet wachten. Zin zin zin.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippen is veel te leuk. :grin:
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#9
tis zo nu mn allereerste keer op lsd
en ik moet zeggen dat 't gwn té is. zoooo verruimend, zoooo geweldig dat'k er echt gewoon van begin te huilen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Huilen op de lsd is een zalig gevoel helemaal als je huilt van zaligheid en gelukgevoelens. Wees er maar zunig op deze avond is uniek zoals alle lsd avonden.

:wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
goed geluk :grin:
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#12
en gij zijt zowa de ruler op dees forum eh? op deze thread toch... gewéldig. ik heb zoveel te zeggen da ik gewoon niks zeg. of 'k ben morgen nog bezig...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
fdsfgs
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoop een week of 3-4. Ik zie wel hoever ik kom.
Afgelopen zondag 3 maya's in 1x genomen
Stevige en aardig lange trip van ruim 15uur geworden :)
G
Grengijn de BOZE kabouterLid
01-01-2024, 00:00
#15
0.00u : 2 x panoramix

still tripping by now .. o_O
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Binnen 1 week kan ik eindelijk ook nog eens trippen op lsd :hearteyes:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#17
(h)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Woeheoooehhhhheeee
Echt alles gewoon alles is zo als het is en ook weer niet hahahaha
het is zo groot en ook weer klein alles onvoorstelbaar................
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sjo. Heb nog maar een half uur geleden die zegel ingenomen, maar nu wordt ik al verzwolgen voor m'n idee. Er gaat dus een goed tripje aankomen vermoed ik, vaarwel alvast xD
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaaa voel me zo goed door alle gehaalde tentamens, net een halfje achter de kiezen, dit wordt mijn lsd night!!!!! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."