Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
208 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
mocridhe zei:
Oke, iets meer terug op aarde :grin: Veeeeeeel in mn hoofd, probeer een beetje bij te komen met ouders in de buurt :') Maar het gaat lekker - Brant Bjork op, beetje vruchtensap, beetje doelloos. (y) Alles is weer in perspectief.

:kuthippie:
Klik om te vergroten...
tripreport ? :grin:
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben er echt immuun voor geloof ik :( heb dit weekend 2 zegels geprobeerd weer van een ander en deze zouden dubbel gedrenkt zijn ook nog eens...

tis een medisch wonder boys :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij wordt gewoon genaaid, laat je spul maar eens testen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
tempotempo zei:
ik heb 1 van mijn zegels aan een vriendin gegeven en we hebben ze tegelijk genomen en zij ging er zeer goed op!
:confused:

evengoed waar kan je ze laten testen ?
Klik om te vergroten...
Eindhoven
Testservice

Adres:
Grote Berg 62e

Openingstijden:
Elke woensdag van 15.00 tot 18.00 uur
en elke donderdag van 16.00 tot 21.00 uur
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Net 2 hofmannetjes genomen :hearteyes:
De lettertjes beginnen al met golfen.

Wish me luck :P
Klik om te vergroten...

Good luck :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even een tijdje geen LSD voor mij. 450 mics genomen en blij dat ik niet psychotisch ben geworden. Echt ongelofelijk heftig. Ik ga het niet proberen te beschrijven want dat is gewoon onmogelijk.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoezo was je bang voor een psychose dan?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Hoezo was je bang voor een psychose dan?
Klik om te vergroten...

Heel moeiijk uit te leggen. Ik was de hele wereld kwijt. Ik zag delen van de wereld die ik vroeger zag vroeger die zeer realistisch leken en delen van de wereld van nu, wat er op dat moment echt gebeurde. Het schakelde steeds naar een andere plek en tijd en ik dacht dat ik vast zat in mezelf en de wereld 1 grote droom was. Zag er zeer realistisch uit maar het is ook onbeschrijfbaar. Wist op dat moment helemaal niet meer wie ik was of dat ik LSD had genomen en was de grip op de wereld helemaal kwijt. Omdat dit zo heftig was dacht ik dat het nooit meer weg zou gaan want dat gevoel duurde voor mijn gevoel ook een paar jaar.

Ik tripte ook letterlijk 72 uur door voordat ik kon slapen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt echt als een keiharde ego-death, vond je het beangstigend?

Ik heb 1x LSD gedaan, en vond het een super ervaring.
Alleen weet ik wel dat ik het de volgende keer in een andere set ga doen, dus gewoon thuis op zolder met 1 of 2 chille trippers.

(en dus niet 9 panische LSD gasten :grin:)

Maarja de dealer hier verkoopt geen zegels meer, idioot dat hij is!
Dusja, nu eerst maar weer doorspeuren naar een nieuwe bron!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
Klinkt echt als een keiharde ego-death, vond je het beangstigend?
Klik om te vergroten...


Niet zozeer beangstigend, maar vooral zwaar en verwarrend. Voelde me niet echt comfortabel.
Heb nu nog moeite echt middenin de wereld te staan. ik hou me niet zo bezig met termen als ego-death, dus weet niet of dat het was. Ben wel blij met de ervaring denk ik. Op termijn denk ik dat ik er wel wat aan zal hebben wat betreft blij zijn met wie ik ben en wat ik heb :)


gNuxx zei:
Ik heb 1x LSD gedaan, en vond het een super ervaring.
Alleen weet ik wel dat ik het de volgende keer in een andere set ga doen, dus gewoon thuis op zolder met 1 of 2 chille trippers.

(en dus niet 9 panische LSD gasten :grin:)

Maarja de dealer hier verkoopt geen zegels meer, idioot dat hij is!
Dusja, nu eerst maar weer doorspeuren naar een nieuwe bron!
Klik om te vergroten...

Mooi zo, zorg dat je je fijn voelt van tevoren :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
tomz0r zei:
gNuxx zei:
Klinkt echt als een keiharde ego-death, vond je het beangstigend?
Klik om te vergroten...


Niet zozeer beangstigend, maar vooral zwaar en verwarrend. Voelde me niet echt comfortabel.
Heb nu nog moeite echt middenin de wereld te staan. ik hou me niet zo bezig met termen als ego-death, dus weet niet of dat het was. Ben wel blij met de ervaring denk ik. Op termijn denk ik dat ik er wel wat aan zal hebben wat betreft blij zijn met wie ik ben en wat ik heb :)


gNuxx zei:
Ik heb 1x LSD gedaan, en vond het een super ervaring.
Alleen weet ik wel dat ik het de volgende keer in een andere set ga doen, dus gewoon thuis op zolder met 1 of 2 chille trippers.

(en dus niet 9 panische LSD gasten :grin:)

Maarja de dealer hier verkoopt geen zegels meer, idioot dat hij is!
Dusja, nu eerst maar weer doorspeuren naar een nieuwe bron!
Klik om te vergroten...

Mooi zo, zorg dat je je fijn voelt van tevoren :)
Klik om te vergroten...

Ja, het waren allemaal jongens waar ik dagelijks mee om ga, allemaal prima gozers. Maar niet mijn trippers, niet mijn manier van trippen. Ik heb het goed naar mijn zin gehad, maar deze jongens doen naar mijn idee andere dingen onder een trip dan dat ik wil doen.
Ik wil als ik zoiets diepgaands als acid gebruik ook diepe inzichten, voelen zien en beleven als je snapt wat ik bedoel. Alle respect voor mijn eerste LSD-tripgenoten, maar liever de volgende keer in een rustigere set&setting :grin:

Verder lijkt zo'n ego-death of 'near' ego-death wat jij ervaarde, mij ook wel een keer geweldig. Gewoon eens zien hoe het is om niet meer midden in de wereld te staan, maar het eens te bekijken van een ander perspectief. Maar het lijkt me ook wel lastig om er op zo'n moment mee om te gaan, je moet het je wel beseffen dat je zoiets geweldigs/aparts meemaakt door een tripje te nemen, dan kun je het wel waarderen denk ik!

(ik praat liever ook niet met die termen als ego-death etc, dat klinkt eng haha :grin: Maar das lekker makkelijk en algemeen :grin:)

Verder kijk ik uit naar mijn eerst volgende trip, wanneer, en hoe dat ook mag gebeuren :grin: :hearteyes:

Gegroet!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook ervaring met LSD icm Lachgas en vind het wel vet. Visuals worden niet erger, alleen gaat je beeld erbij trillen. Te onderscheiden van het gegolf bij LSD.
Ik was mijn tijdsbesef totaal kwijt, en ik voelde me lichamelijk net in een achtbaan. Was wel lachen.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#13
straks is het eindelijk nog eens zo ver. mijn hofmannetjes liggen klaar :hearteyes: ik heb er zin in :P
en nu voor de eerste keer lachgas in combi met lsd. ik ben benieuwd wat het samen geeft :grin:

peace
:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Goedzo, dat lijkt me een mooie tussentijd :grin:

Mss is het ook niet zo'n slim idee van mij om dit weekend 2cb en een dag later LSD te gebruiken?

:grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou de volgende dag kijken hoe je je voelt.
Ik ben altijd doodmoe de dag erna (trip ook meestal 's nachts)
Maar als je je goed voelt moet je het zeker doen :) (er is geen kruistolerantie toch?)

Keep trippin' :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij geen kruistollerantie nee, maar ik zie wel hoe ik me voel idd!

Peace
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Volgens mij geen kruistollerantie nee, maar ik zie wel hoe ik me voel idd!

Peace
Klik om te vergroten...

Ik had voor mijn laatste trip 6 dagen er voor 2cb gehad :) ik ging niet hard op die 1 1/2 hoffman maar ik denk dat dat aan iets anders ligt als tolerantie voor de 2c-b ( sinds ik nooit hard ga op lsd )
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik weet écht niet wat het betekent,
maar ik voel me poezelig
..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou mag ik hier eindelijk posten en weet ik niks.. nee eigenlijk geen hulp nodig, het is een top trip.. maar toch had ik hier graag iets in een trip gepost en nu weet ik niks.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb hulp nodig met de volgende zaken:

De joint moeten gerolt worden.
Mijn bad moet gevult worden.
Ik heb honger, kan iemand me eten koken.

Ik had eerst bovenstaande zaken eerst moeten regelen en toen pas dat Hartje moeten opsabbelen.
O mijn God wat ga ik hard !!
Hoe hard het ook regent, hier schijnt niet alleen de zon maar ook de maan.

Bon viaje mis queridos amigos y amigas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."