tomz0r zei:
gNuxx zei:
Klinkt echt als een keiharde ego-death, vond je het beangstigend?
Niet zozeer beangstigend, maar vooral zwaar en verwarrend. Voelde me niet echt comfortabel.
Heb nu nog moeite echt middenin de wereld te staan. ik hou me niet zo bezig met termen als ego-death, dus weet niet of dat het was. Ben wel blij met de ervaring denk ik. Op termijn denk ik dat ik er wel wat aan zal hebben wat betreft blij zijn met wie ik ben en wat ik heb
gNuxx zei:
Ik heb 1x LSD gedaan, en vond het een super ervaring.
Alleen weet ik wel dat ik het de volgende keer in een andere set ga doen, dus gewoon thuis op zolder met 1 of 2 chille trippers.
(en dus niet 9 panische LSD gasten
![:grin:]()
)
Maarja de dealer hier verkoopt geen zegels meer, idioot dat hij is!
Dusja, nu eerst maar weer doorspeuren naar een nieuwe bron!
Mooi zo, zorg dat je je fijn voelt van tevoren
Ja, het waren allemaal jongens waar ik dagelijks mee om ga, allemaal prima gozers. Maar niet mijn trippers, niet mijn manier van trippen. Ik heb het goed naar mijn zin gehad, maar deze jongens doen naar mijn idee andere dingen onder een trip dan dat ik wil doen.
Ik wil als ik zoiets diepgaands als acid gebruik ook diepe inzichten, voelen zien en beleven als je snapt wat ik bedoel. Alle respect voor mijn eerste LSD-tripgenoten, maar liever de volgende keer in een rustigere set&setting
Verder lijkt zo'n ego-death of 'near' ego-death wat jij ervaarde, mij ook wel een keer geweldig. Gewoon eens zien hoe het is om niet meer midden in de wereld te staan, maar het eens te bekijken van een ander perspectief. Maar het lijkt me ook wel lastig om er op zo'n moment mee om te gaan, je moet het je wel beseffen dat je zoiets geweldigs/aparts meemaakt door een tripje te nemen, dan kun je het wel waarderen denk ik!
(ik praat liever ook niet met die termen als ego-death etc, dat klinkt eng haha
![:grin:]()
Maar das lekker makkelijk en algemeen
![:grin:]()
)
Verder kijk ik uit naar mijn eerst volgende trip, wanneer, en hoe dat ook mag gebeuren
Gegroet!