Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
206 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 3/4e gehad van een zegel die 220 mics zou zijn. Dus rond de 165 mics als de dosering klopt. Niet eens achterlijk hoog. Maar 't was extreem intens! Iets te als je 't mij vraagt.

Grappig wel het contrast met jouw kinderfeestje ja, haha.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
220ug

Hier ook te heftig met name door een soort intern gevecht met een raadsel, loops en het niet kunnen loslaten. Ik hoop dat ik aankomende nacht ergens een begin kan maken van een triprapport maar dat zal wel even duren voordat ik dit totaal op papier kan krijgen. :flushed:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn report gaat ook nog even op zich laten wachten, nu nog wat te verdwaasd door wat ik meegemaakt heb ofzo. Hopelijk ergens de komende week, als ik er zin/tijd voor heb. Weet nog niet wat 'k erover moet gaan schrijven ook.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waren die zegeltjes verkocht als 220ug of zijn ze echt 220ug?
Als het dat laatste is dan klinkt 165 als best wel een heftige dosering voor een eerste keer Olifant... en 220 is volgens mij sowieso veel!

Ik vond de 70-90 die ik 2 keer heb gehad goed te doen en milder dan 15 gram truffels maar nog steeds een leuke kennismaking. Heb wel echt zin om wat hoger te doseren met mijn ALD binnenkort maar zat eerder aan 115-120ug te denken. Als dat bevalt kan ik later de dosis altijd nog opschroeven...

Ik zou zeggen neem rustig de tijd om bij te komen / uit te trippen. Ik ben al benieuwd naar jullie verhalen als jullie daar klaar voor zijn! Me niet bang maken vlak voor mijn volgende tripje he?! :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verkocht als 220, dus de ware dosering is niet bekend. Echter, gezien de intensiteit van onze trips denk ik dat het ook in werkelijkheid geen flauwe zegels zijn, haha.

De intensiteit van de trip die ik gehad heb was geenszins te vergelijken met mijn 15 gram truffel ervaringen. Het was veel en veel heftiger, agressiever ook qua visuals en tempo (enorm racende en lawaaierige gedachtekolken en stormen, echt een soort oorlog). Heel fel ook. Het zweverige/dromerige wat ik van truffels heb was er nu niet. Ik was zelfs niet meer in mijn kamer, had geen normaal zicht meer. Alles één grote hysterische visual. Vond het echt een totaal onvergelijkbare ervaring. Een compleet andere drug.

In deze dosis dan hè, als ik het zo hoor moet het dus goed meevallen op een lagere dosis. En dat vind ik dus ook zo zonde nu. Vind achteraf dat ik gewoon veel voorzichtiger had moeten doseren. Een halve zegel bijvoorbeeld, of zelfs minder. Goede keuze dus van jou om langzaam op te bouwen! Dan hou je het ook een beetje leuk voor jezelf.

Ik heb 't onderschat ook al was ik gewaarschuwd door de mods. Eigen schuld dikke bult... :tongueout:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herhaal mezelf trouwens volgens mij constant in mijn bovenstaande posts, maar ben echt nog steeds een beetje aan het bijkomen haha.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem maar even de tijd om het allemaal rustig te verwerken zou ik zeggen. Uiteindelijk zullen er vast nog wel mooie inzichten uit gaan volgen, de moeilijkere trips zijn achteraf vaak de meest leerzame.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Neem maar even de tijd om het allemaal rustig te verwerken zou ik zeggen. Uiteindelijk zullen er vast nog wel mooie inzichten uit gaan volgen, de moeilijkere trips zijn achteraf vaak de meest leerzame.
Klik om te vergroten...

Zeker waar. Ik kan het vandaag al een stuk nuchterder zien. De heftigheid van de herinnering aan de trip is al een stuk minder. Gek dat zoiets zo snel vermindert. Heeft er vast ook mee te maken dat ik vannacht weer goed geslapen heb. Het is me nu in ieder geval wel duidelijk hoe potent LSD is!

Wel grappig en toevallig, mijn moeder stuurde me gistermorgen een foto van een krantenknipsel over LSD, 'neem ik volgende keer voor je mee, lijkt me iets wat jij interessant vindt om te lezen,' ze moest eens weten, lol.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Dit was zo intens dat ik niet eens weet hoe ik er ooit aan moet beginnen om dit op te schrijven.
Klik om te vergroten...

Hé Roze olifant; wow! wat een verhaal... Allereerst vind ik het wel super van je dat je toch de stap gemaakt hebt om LSD te proberen. Ik weet dat dat iets is waar je altijd naar uitkeek. Jammer dat de ervaring nu anders is dan de verwachting. Ik ga niet veel meer inhoudelijk toevoegen, dat kunnen onze grote Guru's hierboven beter :tonguewink:. Wel nog twee dingen voor andere (nieuwere lezers):

  1. uitgaande van 165 ug > dat is echt wel een stevige dosering voor een eerste keer LSD.... Truffels/paddo's in een hoge dosering halen het daar niet bij (althans, vind ik. LSD blijft voor mij wel de koningin van de psychedelica's). Starterstip: 50 ug en als je dosering van een zegeltje niet weet; begin iig met een kwart. Ik zal zo nog eens het overzicht van 'LSD effecten bij diverse doseringen' posten. Niet dat dat heel betrouwbaar is, maar mijn ervaring is dat het wel degelijk een goede indicatie geeft.
  2. raak niet ontmoedigd. Gewoon na een 'rustperiode' gewoon lekker nog eens proberen, met een lagere dosering en dan weer langzaam opbouwen. En bedenk dat elk gebruik op zich altijd weer een nieuw moment is, maw: bij dezelfde dosering kan hereffect toch echt steeds anders zijn (het 'set & setting' verhaal).
Houd ons op de hoogte van je vervolgstappen. Ben benieuwd!

Grtz,
Trinity :wave:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ha Trinity,

Leuk je weer eens hier te zien. Goede tips.
De 50 ug durfde ik zelf niet aan omdat SanneBanne hier een hele vervelende ervaring mee had (zelfde zegels): alleen urenlang bodyload en geen trip-effect. Ik ben over het algemeen iemand die veel liever een iets te heftig effect heeft dan een iets te flauw effect (zolang het niet gevaarlijk wordt natuurlijk), vind dat laatste heel frustrerend. Nu met LSD heb ik dit iets te ruim genomen, 165 ug was voor een eerste keer wat teveel van het goede.

Toch ben ik nu niet ontmoedigd hoor! Eigenlijk alleen maar meer respect gekregen voor deze drug. De dag erna was ik zo onder de indruk dat ik dacht 'dit doe ik niet meer' maar twee dagen erna kon ik al beter relativeren. Ik ga het zeker een herkansing geven met 100 of 110 ug! :confused:mile:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoop dat ik mijn vraag hier mag stellen. Ik heb nu 2x LSD gedaan met een dosis van 200ugl. (Volgens de verkoper)

Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek. Betekent dat dat LSD niks voor mij is? Of kan ik een hogere dosis proberen kijken of dat is wat ik zoek?

Heeft iemand wat tips voor me? Ik merk wel echt zeker dat er meer uit LSD valt te halen dan wat me tot nu toe is gelukt. Als als ik naar 1 van me vrienden kijk is die hellemaal padje af van de zelfde dosis als ik en heeft ie de tijd van zijn leven.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#12
HardstyleGabber zei:
(...) nu 2x LSD gedaan met een dosis van 200ugl. (Volgens de verkoper)

Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek.
Klik om te vergroten...

Mijn eerste opmerking zou zijn (bedoel ik niet vervelend overigens); hoort deze vraag niet onder een ander topic thuis. klinkt als heb je niet direct hulp nodig :tonguewink:

Dan wat vragen: wat was het effect en wat zoek je precies? Heb je andere tripmiddelen gebruikt (ivm kruistolerantie)? - Zonder dat ik daar nu antwoord op heb ben ik geneigd te zeggen: ga op zoek naar een andere dealer en/of zorg dat je een andere batch zegels krijgt. Het kan zo maar zijn dat jouw zegels echt niet sterk waren en je er dus weinig van hebt gemerkt, of dat ze te oud waren en product (deels) vervallen (hoewel dat zo ver ik weet wel meevalt bij LSD). Testen van LSD zegels kan helaas niet meer op de gebruikelijke wijze via de centra (tenzij iemand me nu gaat vertellen dat het weer wel kan :laughing:), dus exact de waarde vaststellen is lastig. Zie voor wat meer ondersteuning daarop dan lig de hierboven in mijn post al genoemde tabel. Tot slot: hoe neem je het in? Meest handige is (heb ik gemerkt): zegeltje (of deel ervan) onder je tong volledig weg laten 'smelten', dus niet direct doorslikken en zorg dat je weinig tot niets in je maag hebt. De opname is dan veel sneller en merk je de inslag ook duidelijker. En (wederom) houd rekening met het feit dat iedereen anders reageert op middelen en dat ook elk gebruik ook weer elke keer anders is (set & setting...). Vergelijken blijft dus sowieso lastig.

Succes!
Trinity
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
HardstyleGabber zei:
Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek. Betekent dat dat LSD niks voor mij is? Of kan ik een hogere dosis proberen kijken of dat is wat ik zoek?
Klik om te vergroten...
Maar wat heb je erop ervaren en wat zoek je precies erin?
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#14
En de tabel... Hopelijk leesbaar. De tijden die genoemd zijn, zijn 'inslag-tijden', dus duur voordat je iets merkt.LSD dosage chart.png
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trinity zei:
En de tabel... Hopelijk leesbaar. De tijden die genoemd zijn, zijn 'inslag-tijden', dus duur voordat je iets merkt.Bekijk bijlage 2556
Klik om te vergroten...
Alles tot de 100ug vind ik wel aardig overeenkomen met mijn eigen ervaringen en wat ik van anderen lees. Daarboven wordt het wat lastiger aangezien iedereen er dan anders op begint te reageren en de effecten dan sowieso heel subjectief worden en dus veel lastiger te omschrijven zijn.

Voor de mensen die graag willen weten hoe sterk hun zegels zijn is de beste manier nu er niet meer gekwantificeerd wordt om een zegel net zoveel op te knippen todat je enkel de beschreven effecten van rond de 10ug ervaart. 10ug is ongeveer een perfecte microdosis voor de meeste mensen en die effecten lijken ook het minst subjectief ervaren te worden.

Btw, voor mensen die er €60 voor over hebben kun je LSD wel opsturen naar energy control in Spanje. Ik zit er zelf aan te denken dit binnenkort eens te proberen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sneeuwpop1 zei:
Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines.
Klik om te vergroten...

Haha woorden die als trampolines voelen, klinkt als een beste LSD-trip. ^^

@Rayyar snap ik ook niet. Op een wat hogere dosis ALD/LSD ben ik in ieder geval zo waus dat ik moet nadenken bij het vasthouden van een glas drinken en hoe dat ook alweer zat met zwaartekracht, laat staan inloggen op een forum. Maar heb dan wel weer ervaring met 'chatten' (Facebook Messenger) op LSD en dat ging dan weer verrassend goed, dus is ook een beetje waar je je op focust volgens mij.
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Het duurt wel wat langer dan ik had verwacht (ben nu dik vijf uur aan het trippen), maar ben er nu ook wel weer lichtelijk klaar mee. Hoop dat ik door buiten te gaan wandelen nog wat meer bewust word van het hier en nu. Net ook al m'n maag omgedraaid, minder lekker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je moet toch nog even dan. Al zal de heftigheid wel gauw gaan minderen. Gewoon van genieten . :grin:
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Echt hard trippen is wel voorbij op een gegeven moment. En dan komt die lsd staart. Van 7 uur ofzo . Urenlang denken en denken en denken is dat voor mij. Eigenlijk vind ik die altijd wel ontspannend ook al snap ik dat je er genoeg van hebt dan! Gewoon accepteren dus
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo, ben weer wakker hoor:sweatsmile: Duurde toch nog wel eventjes, heb vanaf een uur of 1 nog twee uur in bed liggen naspacen, dat was wel heel leuk. Dus bij tijd en wijlen was het best vet, maar ik hoef 't spul niet meer. Volgende keer gewoon weer mdma:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."