Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
210 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ja. Dat was echt een hele vette trip. Al die posts zijn gemaakt tijdens het lijntje keta in de comedown. Ik kan niet zeggen dat de piek minder chaotisch was, maar wel een flink stuk minder scheef haha. Er komt denk ik wel een report, dat was echt een van mijn fijnste trips OOIT.
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ga hier denk ik nog van de week een tripreport maken alst gaat.. typen niet echt..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ionesco zei:
kan het zo moeilijk in woorden uitbrengen hoe ik me de afgelopen uren voel.. wil telkens ongelovelijke posts neerzetten van wat ik zie maar de woorden komen niet :P
Klik om te vergroten...

tripreport !!!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als een fijne setting! Je bent nu waarschijnlijk langzaam aan t bijkomen/slapen? Ben benieuwd naar je belevenissen. Ik zit hier te schrijven met een flesje red, red wine :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha tering Azgaza je bent geniaal :grin:
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#6
kan het zo moeilijk in woorden uitbrengen hoe ik me de afgelopen uren voel.. wil telkens ongelovelijke posts neerzetten van wat ik zie maar de woorden komen niet :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen.
Klik om te vergroten...

wow dat klinkt zo gaaf :)

ik wil ook ooit noggeens zo diep gaan (Y)
van de zomer :hearteyes: :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vroeger hadden ze geen dolbysurround systeem met 8 kanalen en subwoofer.

Daar had je genoeg aan LSD en je 45 toeren plaatjes. Dit is alsof het geluid uit jou komt. En daar kan geen digitaal systeem tegenop.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nice Azgaza! :grin:
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#11
Géniaal topic dit. Heerlijk dat mensen zo ervaringen met elkaar kunnen delen. Het is ook hilarisch om de kromme zinnen en maffe uitspraken te lezen.
Moet ik binnenkort ook maar eens doen :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
tip m zooo zwaaar guerzo... vet leip xd :mrgreen: d
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
BlackRobBlunt zei:
tip m zooo zwaaar guerzo... vet leip xd :mrgreen: d
Klik om te vergroten...
:grin: Nice. Hoe laat ben je begonnen? :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 uur fzo... gaat lekker :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
DrippTone zei:
DirEnGrey zei:
...die grap!
Klik om te vergroten...

Die ja, gelukkig ben ik hem nu al weer vergeten en neemt ie me volgende keer weer te grazen. :grin:
Klik om te vergroten...

Volgens mij, en dit zeg ik onder voorbehoud want weet het niet zeker, maar zijn steeds terug kerende dingen in een trip ( op die manier, dat er echt iemand tegen je praat en elke keer Precies hetzelfde is) een symptoom van een beginnende psychose.
Moest hier even aandenken aan hoe jij dit beschreef, doe ermee wat je wilt :)
Klik om te vergroten...

Even heel serieus, kan dat kloppen? Want ik heb dat elke keer wanneer ik net op het randje zit van waanzin.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
PepTalk zei:


Volgens mij, en dit zeg ik onder voorbehoud want weet het niet zeker, maar zijn steeds terug kerende dingen in een trip ( op die manier, dat er echt iemand tegen je praat en elke keer Precies hetzelfde is) een symptoom van een beginnende psychose.
Moest hier even aandenken aan hoe jij dit beschreef, doe ermee wat je wilt :)
Klik om te vergroten...

Even heel serieus, kan dat kloppen? Want ik heb dat elke keer wanneer ik net op het randje zit van waanzin.
Klik om te vergroten...

Terugkerende dingen tijdens een trip is een begin van een psychose? Waar heb je die informatie vandaan? of dacht je dat zelf maar te bepalen?
Terugkerende dingen tijdens een trip, zoals je dat noemt, is geen indicatie om te zeggen dat er sprake is van een beginnende psychose. In dat geval zou je kunnen zeggen; the nature of one's mind.

Ik zeg niet dat het uitgesloten is, dat hangt van de persoon in kwestie af. Een beginnende psychose gaat heel geleidelijk. LSD kan het triggeren, maar gaat dan meestal ook voorbij als de trip voorbij is, maar is wel vrij heftig en vaak traumatisch. Veelal gepaard met angsten, stress, drukte, een waterval aan gedachten, een gespannen zenuwstelsel.
Meestal kan je een psychose niet aan voelen komen. stress en angst zijn indicatoren. Er zijn nog meer indicatoren, maar die gelden niet omdat er nu sprake is van LSD inname. Je zou bijna kunnen zeggen dat een LSD-trip een vorm van psychose is, gezien de kenmerken van een psychose... maar let wel, dat is niet zo!

Mocht je verschijnselen krijgen die lijken op een LSD trip, maar je hebt geen LSD genomen, dan zou ik even opletten als ik jou was :confused: en zijn terugkerende dingen tijdens een trip vervelend, vergroten ze je angst en onzekerheid, stop dan met LSD. <-punt
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nog een psychose gehad.
Inderdaad , ik voelde het niet aankomen.
Ik had opium gerookt , en van die dag weet ik niets meer.
Uiteindelijk word ik wakker in een isolatie van een instelling.
Ik heb daar ongeveer een week zwaar in pyschose gelegen.
En inderdaad , er waren enorm veel terug komende dingen die ik waarnam.
Maar nog steeds is er geen reden tot paniek.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
endor zei:
Maar nog steeds is er geen reden tot paniek.
Klik om te vergroten...

:wave: dat is er nooit.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
overweldigd :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
vaarklaas zei:
Terugkerende dingen tijdens een trip is een begin van een psychose? Waar heb je die informatie vandaan? of dacht je dat zelf maar te bepalen?
Terugkerende dingen tijdens een trip, zoals je dat noemt, is geen indicatie om te zeggen dat er sprake is van een beginnende psychose. In dat geval zou je kunnen zeggen; the nature of one's mind.

Ik zeg niet dat het uitgesloten is, dat hangt van de persoon in kwestie af. Een beginnende psychose gaat heel geleidelijk. LSD kan het triggeren, maar gaat dan meestal ook voorbij als de trip voorbij is, maar is wel vrij heftig en vaak traumatisch. Veelal gepaard met angsten, stress, drukte, een waterval aan gedachten, een gespannen zenuwstelsel.
Meestal kan je een psychose niet aan voelen komen. stress en angst zijn indicatoren. Er zijn nog meer indicatoren, maar die gelden niet omdat er nu sprake is van LSD inname. Je zou bijna kunnen zeggen dat een LSD-trip een vorm van psychose is, gezien de kenmerken van een psychose... maar let wel, dat is niet zo!

Mocht je verschijnselen krijgen die lijken op een LSD trip, maar je hebt geen LSD genomen, dan zou ik even opletten als ik jou was :confused: en zijn terugkerende dingen tijdens een trip vervelend, vergroten ze je angst en onzekerheid, stop dan met LSD. <-punt
Klik om te vergroten...

Ik heb het niet bepaald, er staat duidelijk in mijn post dat ik er niet zeker van ben.
Enkele mensen in mijn omgeving hebben een psychose (achter de rug) en bij alle 3 waren de eerste tekenen toch dat er bij psychedelische middelen steeds 'dingen' herhaalde op percies dezelfde manier en gevoel hierbij.

Maar verder klopt alles wel in je post, en vooral dat het erin sluipt waardoor de patient het niet zelf doorheeft. Het kan dus nuttig zijn om bij 'bepaalde symtonen' even iemand er op attenderen zodat deze er misschien er misschien over gaan nadenken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."