Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
204 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ijk zit n hire met sponghele ofizeyts in miojn oren te luisterenr
heelijkr weg te spacern op de lsdf :grin:

:stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
7 zegels .... whahwhawa .... ben je nog op ?

:hearteyes:

Hoe was het natte koude bos ?

:wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben niet lang in het bos geweest .. haha net iets Te koud het bos was wel gaaf alle bomen Mooi krom ..

LSD

rectaal haha ...

Pff :hearteyes:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
rectaal :confused: :openmouth:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
inferno33 zei:
Zeven zegels rectaal? :openmouth: Toe maar, reportje??
Klik om te vergroten...

nee 4 zegels rectaal

en daarna

oraal dat ging wat simpeler

en reportje ..

nu geen tijd voor mss later

en voor iedere keer dat ik lsd neem :P

ga ik geen reportje maken haha

EN GODVERDOMME

JE MOET op LSD

Shpongle - Devine Moments Of Thruth Luisteren

WOooh inspiratie .. Godverdomme wat is dat mooi

DMT lsd... tutututututu :hearteyes:
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Stonie
Klik om te vergroten...


Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....? :grin:
Of tellen de mic's?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geduld is een schone zaak :wink:
Veel plezier alvast :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lichtendonker zei:
lysergine25 zei:
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Stonie
Klik om te vergroten...


Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....? :grin:
Of tellen de mic's?
Klik om te vergroten...

Misschien als je vind dat je te hard gaat en even behoefte hebt aan communicatie ofzo? Of als je gewoon tript, en toevallig op het forum zit..
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon zei:
Shpongle - Devine Moments Of Thruth Luisteren
Klik om te vergroten...

Dikke aanrader idd! Geweldig nummer! :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
goed nummer idd..
wat voor zegels waren het?
7 is wel veel :openmouth:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shiva's

100 - 115ug ieder

dus ongveer 700ug ^^

:hearteyes: :stoned:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#12
sphongle?

ik heb de drie cd's van deze band is na elkaar geluisterd en daarna classical mushroom van infected er aan vast gekleefd...tijdens het trippen natuurlijk

die albums hebben nu voor mij een speciale btekenis denk ik, moet er nog maar een noot van oren en denk terug aan de trip
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Um zei:
sphongle?

ik heb de drie cd's van deze band is na elkaar geluisterd en daarna classical mushroom van infected er aan vast gekleefd...tijdens het trippen natuurlijk

die albums hebben nu voor mij een speciale btekenis denk ik, moet er nog maar een noot van oren en denk terug aan de trip
Klik om te vergroten...

luister ook maar is ozric tentacles, en dan vooral het album spirals in hyperspace! :hearteyes:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#14
KICK-MUCK,KICK-MUCK !!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lycergic zei:
KICK-MUCK,KICK-MUCK !!
Klik om te vergroten...

NI NI NI, We are the knights of NI, NI, NI
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik, vannacht, een halve Maya, zonder sitter..

Fuck wachten, het moet er maar eens van komen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lake zei:
Ik, vannacht, een halve Maya, zonder sitter..

Fuck wachten, het moet er maar eens van komen.
Klik om te vergroten...

Als je dezelfde maya's hebt als ik wens ik je veel plezier met een halfje; ik vond een halfje geweldig; alleen was het dan wel op een druk feest. Maar.. kom gerust nog eens posten; ik ben vast nog wel wakker en het is altijd grappig om te zien wat mensen denken als ze trippen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik leg NU, 0.51 een halve Maya onder mn tong. Wat een minuscuul stukje papier is dat..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lake zei:
Ik leg NU, 0.51 een halve Maya onder mn tong. Wat een minuscuul stukje papier is dat..
Klik om te vergroten...

Als je dezelfde hebt die ik heb kan je verzekeren van een visuele trip; veel plezier en een wonderlijke trip gewenst.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Veel plezier, ik ben ook dol op die maya's

Begint het al een beetje vaag te worden? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."