Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
211 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn hiel is gelikt.

Mijn ziel is gelikt.

Kwamen we ook zelf pas halwerwege achter, dus als je het niet snapt: een troost, wij ook pas haleverwege !!!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
You're half way there. :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damm, jij moet het echt goed naar je zin hebben volgens mij.

225 ug lsd.
50mg keta.
lachgas.
joints.
bier.

Your'e living in a paradise :grin:

Verder is het idd moeilijk als beginnende tripper die niet tript in je verhaal te komen maar ik begin langzamer hand het te snappen..
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1.5 zegels (alex grey) hoeveelheid onbekend.
Alles begint hier toch wel al aardig te golven. +/- 1 uur na inname :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 en 0 is negen.

Ellesblalalalaladieee.

Waarom is het allemaaal zo logisch, en vooral dat knipoogje er achteraan.

Zal ik maar stoppen voordat ik begin? Of zal ik doorgaan tot het stopt? Of zal ik beginnen met stoppen zodat we langer kunnen doorgaan?!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
:hearteyes: jij hebt volgens mij echt de lol van je leven, tripze!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ha. Toeval bestaat niet. En het lot is maar een lachertje. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmmm, laatste post was niet zo. Ik kan beter. Maar nu is het mooi geweest. Geslaagde vlucht. :grin:

En oh wat is dit :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toch nog zelf even terug blikken op dit stukje uit de trip.

Het is te geniaal, ergens kan ik maar moeilijk geloven dat dit grapje in mijn hoofd zit en los komt door de acid. Zou het de acid molecuul zijn die mij elke keer beloont, wanneer ik de juiste frequentie vind, door met mij het beste grapje in de wereld uit te halen en mij grinnekend als een liefdevolle idioot achterlaat.

Wanneer ik het diepst ga dan komt dat mannetje weer te voorschijn, die me dan een vriendelijke knipoog geeft, mijn wereld 3 keer over de kop laat gaan en me daarna belooft dat ik er morgen helemaal niks meer van weet zodat ik het elke keer weer als een verrassing en beloning kan aantreffen in een goede trip.

Toch moeilijk te geloven dat ik dat niet ben, dat mijn geest zo geniaal is dat ik mezelf voor gek kan zetten zonder dat ik het in de gaten heb. Of iemand komt hier met enige herkenning in mijn verhaal nu zich nader verklaren. Of ik heb gewoon een geniaal stuk geest waar ik wel wat vaker toegang tot zou willen hebben. :hearteyes:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jezus FUCKING CHRISTUS.

Dacht altijd dat alice flink mindere mindfuck had dan paddo's. Maar redeneer mezelf nu toch wel flink wat keren in 1 seconde krom.
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
DrippTone zei:
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toch nog zelf even terug blikken op dit stukje uit de trip.

Het is te geniaal, ergens kan ik maar moeilijk geloven dat dit grapje in mijn hoofd zit en los komt door de acid. Zou het de acid molecuul zijn die mij elke keer beloont, wanneer ik de juiste frequentie vind, door met mij het beste grapje in de wereld uit te halen en mij grinnekend als een liefdevolle idioot achterlaat.

Wanneer ik het diepst ga dan komt dat mannetje weer te voorschijn, die me dan een vriendelijke knipoog geeft, mijn wereld 3 keer over de kop laat gaan en me daarna belooft dat ik er morgen helemaal niks meer van weet zodat ik het elke keer weer als een verrassing en beloning kan aantreffen in een goede trip.

Toch moeilijk te geloven dat ik dat niet ben, dat mijn geest zo geniaal is dat ik mezelf voor gek kan zetten zonder dat ik het in de gaten heb. Of iemand komt hier met enige herkenning in mijn verhaal nu zich nader verklaren. Of ik heb gewoon een geniaal stuk geest waar ik wel wat vaker toegang tot zou willen hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Sjo, heb dit lap tekst ff 5 x opnieuw proberen te lezen, maar 't valt me niet mee.
ah gvd, kan me echt meer scherpstellen
weet niet eens meer wat ik wil zeggen gvd mss zometeen
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#14
WHAT DE FUCKKK !!!!! NEEEEEEEEE! Ik lees nu de tijd tussen mn vorige 2 posts en dat was gewoon GEEN FLIKKER! ik had t idee dat er al uren om waren, dus ben eigenlijk net uit die mindfuck~! Nee ik zit er nog steeds in

en gvd en nu snap ik het pas

ARHGH

en weer

ik kan net zo goed backspace drukken, ik word helemaal gek
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weet trouwens weer mn reactie op die 2 posts hierboven, die grap!
Ik snapte alleen de laatste zin van de grap, maar die viel wel goed op z'n plaats.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent wel goed aan het trippen denk ik zo, hehe.
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tsjah, ja!

Er zijn zoveel dilemma's. De uiteindelijk keuzes beïnvloeden elkaar zo erg (kijk, ik typ gewoon met 2 puntjes op de i fucking goed) dat ik echt niet weet welke ik moet kiezen. Bijvoorbeeld, zal ik nu gaan douchen? Of ik kan echt 1 fucking goede song opzetten die ik niet kan luisteren onder het douchen... of eigenlijk 15 songs in die tussentijd waarschijnlijk, hmmmmm.......... NEEEJ IK GA DOUCHEN, HEB AL 2000 SONGS GEHOORD
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Das beestenlang geleden met mn vorige posts trouwens.. of niet? nee t ligt eraan aARGH
NEE IK GING DOUCHEN
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben gewoon (....) nog steeds niet aan het douchen!

voor de rest houd ik mn mond, maar wou gewoon ff iets plaatsen, het voelt als een dwang nu
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo,.... lol

hoe is t nu :P ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."