Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
200 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damius zei:
Dit gehele topic is een paradox: om hulp te krijgen moet je in staat zijn om de hulp te zoeken, maar om de hulp te zoeken heb je hulp nodig. :astonished:
Klik om te vergroten...

Dit is eigenlijk wel serieus een feit op hoge doseringen. 😂

Misschien ChatGPT vragen om advies: yo maat, hoe zoek ik hulp terwijl ik niet in staat ben om hulp te zoeken doordat ik in minstens vijf verschillende dimensies tegelijkertijd bivakkeer?

Maar ja, dan moet je dus ook weer minimaal je telefoon of computer kunnen openen. :’) Aangezien ik letterlijk de kraan en stop van mijn bad niet meer snapte op LSD, is dat soort shit allemaal niet vanzelfsprekend. Het houdt niet op, niet vanzelf…

Don’t do drugs, kiddo’s. :rolleyes: Drugs are bad.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
I don't do LSD, LSD does me.
Tenminste zo heb ik het graag.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Relmuis zei:
400 mcg is voor mij zo'n beetje de grens.
Als ik een nummer wil terugspoelen weet ik nog ongeveer hoe dat moet maar als ik daar dan over na ga denken raak ik verward; is het nou het knopje met die twee driehoekjes naar links of die driehoekjes naar rechts, en dan gaat het mis.
Bij 600 weet ik niet meer wat een playlist is.
Klik om te vergroten...
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Relmuis zei:
I don't do LSD, LSD does me.
Tenminste zo heb ik het graag.
Klik om te vergroten...
Als je into dit bent, zijn er nog meerdere opties:

1000034130.jpg
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
XMR zei:
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
Klik om te vergroten...
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.

Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deadwing zei:
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.

Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
Klik om te vergroten...
De dosering is vaak iets hoger bij mensen die dagelijks benzodiazepines nemen. Op zich logisch maar ook zonde van de LSD
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Als je into dit bent, zijn er nog meerdere opties:

Bekijk bijlage 67097
Klik om te vergroten...
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pinnacle zei:
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
Klik om te vergroten...
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOC

Was met 1mg LSD ook al gauw kleine 20uur flink aan het trippen toen ik het vaak deed. Wel tot in de puntjes voorbereidingen gedaan met eten wiet etc. als ik een monster dosering nam.

Maar houd je lekker aan je vertrouwde doseringen. Ik heb nou eenmaal vaak getript. Ergste was keer DOM 5mg met 400ug LSD. Was letterlijk de weg kwijt op de bank toen onderhand (is overdreven maar hebben jullie een idee hoe intens dat was die combinatie.

NBOME'S doe ik zo goed als altijd appart die missen de 'magie' van LSD grotendeels helaas.

DOM kan je heerlijk lang op trippen als je daarvan houdt. Mijn ervaringen waren rond de 30 uur DOC 12 tot 24 uur. Ligt aan je dosering natuurlijk ook.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOC

Was met 1mg LSD ook al gauw kleine 20uur flink aan het trippen toen ik het vaak deed. Wel tot in de puntjes voorbereidingen gedaan met eten wiet etc. als ik een monster dosering nam.

Maar houd je lekker aan je vertrouwde doseringen. Ik heb nou eenmaal vaak getript. Ergste was keer DOM 5mg met 400ug LSD. Was letterlijk de weg kwijt op de bank toen onderhand (is overdreven maar hebben jullie een idee hoe intens dat was die combinatie.

NBOME'S doe ik zo goed als altijd appart die missen de 'magie' van LSD grotendeels helaas.

DOM kan je heerlijk lang op trippen als je daarvan houdt. Mijn ervaringen waren rond de 30 uur DOC 12 tot 24 uur. Ligt aan je dosering natuurlijk ook.
Klik om te vergroten...
Heb meer dan een jaar geleden voor de hoofdprijs een paar oude gammagoblin DOM zegels gekocht. Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om deze te proberen en eigenlijk ben ik er ook gewoon bang voor.

Wel leuk om te hebben als verzamelaar🤣.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bodyload is stuk minder dan bij 2cb.. en ook daar vond ik het wel meevallen.

Ik merk dat ik wel begin te trippen.. hoewel nog niet echt visueel.. maar mn kop begint al in trip-modus te staan zegmaar..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lake zei:
Bodyload is stuk minder dan bij 2cb.. en ook daar vond ik het wel meevallen.

Ik merk dat ik wel begin te trippen.. hoewel nog niet echt visueel.. maar mn kop begint al in trip-modus te staan zegmaar..
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD nooit zo'n bodyload hebben, ik voel het een beetje in mijn achterhoofd en een soort van 'lichter' gevoel als ik loop, ook gaan lichamelijke handelingen vooral in de piek een beetje als vanzelf. Eigenlijk vind ik zelfs de bodyload van LSD leuk.

Al interessante tripgedachtes gehad?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je misselijk word neem je teveel dat gebeurt bij mij boven de 500 mics.

Groetjes


Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, ik heb op MSN een discussie over hoe racistisch Sinterklaas is, maar verder ben ik nog amazingly helder.. écht helder. Of blijft dat zo?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
6 druppels onder High Pressure Injection System ..........


RECTAAL !!!! Pluggers Unite !!

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jij ook met je laatste !!!



:hearteyes:


:wave:


:mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Telefoon zei:
Veel plezier .. en succes met deze trip
Klik om te vergroten...



Steek je straks nog een peukie op zeker ...... :wink:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
lekker aan het trippen op 1e kerstdag?!?! ik moet gvd zo werken :(
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga zo heel veel vlees eten :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
wie niet aan de lsd zit heeft een reactie verbod op deze topic .....

hou de topic schoon !!! neem eerst je lsd ....

:wave:

:hearteyes:

:wink:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ghehe nice going Stonie. Veel plezier :wave:

Ik kom donderdag wel deze thread officieel vervuilen als ik aant trippen ben, eerst kerst, familie, eten en eten :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."