Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
196 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik herhaal mezelf trouwens volgens mij constant in mijn bovenstaande posts, maar ben echt nog steeds een beetje aan het bijkomen haha.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neem maar even de tijd om het allemaal rustig te verwerken zou ik zeggen. Uiteindelijk zullen er vast nog wel mooie inzichten uit gaan volgen, de moeilijkere trips zijn achteraf vaak de meest leerzame.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Neem maar even de tijd om het allemaal rustig te verwerken zou ik zeggen. Uiteindelijk zullen er vast nog wel mooie inzichten uit gaan volgen, de moeilijkere trips zijn achteraf vaak de meest leerzame.
Klik om te vergroten...

Zeker waar. Ik kan het vandaag al een stuk nuchterder zien. De heftigheid van de herinnering aan de trip is al een stuk minder. Gek dat zoiets zo snel vermindert. Heeft er vast ook mee te maken dat ik vannacht weer goed geslapen heb. Het is me nu in ieder geval wel duidelijk hoe potent LSD is!

Wel grappig en toevallig, mijn moeder stuurde me gistermorgen een foto van een krantenknipsel over LSD, 'neem ik volgende keer voor je mee, lijkt me iets wat jij interessant vindt om te lezen,' ze moest eens weten, lol.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Dit was zo intens dat ik niet eens weet hoe ik er ooit aan moet beginnen om dit op te schrijven.
Klik om te vergroten...

Hé Roze olifant; wow! wat een verhaal... Allereerst vind ik het wel super van je dat je toch de stap gemaakt hebt om LSD te proberen. Ik weet dat dat iets is waar je altijd naar uitkeek. Jammer dat de ervaring nu anders is dan de verwachting. Ik ga niet veel meer inhoudelijk toevoegen, dat kunnen onze grote Guru's hierboven beter :tonguewink:. Wel nog twee dingen voor andere (nieuwere lezers):

  1. uitgaande van 165 ug > dat is echt wel een stevige dosering voor een eerste keer LSD.... Truffels/paddo's in een hoge dosering halen het daar niet bij (althans, vind ik. LSD blijft voor mij wel de koningin van de psychedelica's). Starterstip: 50 ug en als je dosering van een zegeltje niet weet; begin iig met een kwart. Ik zal zo nog eens het overzicht van 'LSD effecten bij diverse doseringen' posten. Niet dat dat heel betrouwbaar is, maar mijn ervaring is dat het wel degelijk een goede indicatie geeft.
  2. raak niet ontmoedigd. Gewoon na een 'rustperiode' gewoon lekker nog eens proberen, met een lagere dosering en dan weer langzaam opbouwen. En bedenk dat elk gebruik op zich altijd weer een nieuw moment is, maw: bij dezelfde dosering kan hereffect toch echt steeds anders zijn (het 'set & setting' verhaal).
Houd ons op de hoogte van je vervolgstappen. Ben benieuwd!

Grtz,
Trinity :wave:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha Trinity,

Leuk je weer eens hier te zien. Goede tips.
De 50 ug durfde ik zelf niet aan omdat SanneBanne hier een hele vervelende ervaring mee had (zelfde zegels): alleen urenlang bodyload en geen trip-effect. Ik ben over het algemeen iemand die veel liever een iets te heftig effect heeft dan een iets te flauw effect (zolang het niet gevaarlijk wordt natuurlijk), vind dat laatste heel frustrerend. Nu met LSD heb ik dit iets te ruim genomen, 165 ug was voor een eerste keer wat teveel van het goede.

Toch ben ik nu niet ontmoedigd hoor! Eigenlijk alleen maar meer respect gekregen voor deze drug. De dag erna was ik zo onder de indruk dat ik dacht 'dit doe ik niet meer' maar twee dagen erna kon ik al beter relativeren. Ik ga het zeker een herkansing geven met 100 of 110 ug! :confused:mile:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop dat ik mijn vraag hier mag stellen. Ik heb nu 2x LSD gedaan met een dosis van 200ugl. (Volgens de verkoper)

Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek. Betekent dat dat LSD niks voor mij is? Of kan ik een hogere dosis proberen kijken of dat is wat ik zoek?

Heeft iemand wat tips voor me? Ik merk wel echt zeker dat er meer uit LSD valt te halen dan wat me tot nu toe is gelukt. Als als ik naar 1 van me vrienden kijk is die hellemaal padje af van de zelfde dosis als ik en heeft ie de tijd van zijn leven.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#7
HardstyleGabber zei:
(...) nu 2x LSD gedaan met een dosis van 200ugl. (Volgens de verkoper)

Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek.
Klik om te vergroten...

Mijn eerste opmerking zou zijn (bedoel ik niet vervelend overigens); hoort deze vraag niet onder een ander topic thuis. klinkt als heb je niet direct hulp nodig :tonguewink:

Dan wat vragen: wat was het effect en wat zoek je precies? Heb je andere tripmiddelen gebruikt (ivm kruistolerantie)? - Zonder dat ik daar nu antwoord op heb ben ik geneigd te zeggen: ga op zoek naar een andere dealer en/of zorg dat je een andere batch zegels krijgt. Het kan zo maar zijn dat jouw zegels echt niet sterk waren en je er dus weinig van hebt gemerkt, of dat ze te oud waren en product (deels) vervallen (hoewel dat zo ver ik weet wel meevalt bij LSD). Testen van LSD zegels kan helaas niet meer op de gebruikelijke wijze via de centra (tenzij iemand me nu gaat vertellen dat het weer wel kan :laughing:), dus exact de waarde vaststellen is lastig. Zie voor wat meer ondersteuning daarop dan lig de hierboven in mijn post al genoemde tabel. Tot slot: hoe neem je het in? Meest handige is (heb ik gemerkt): zegeltje (of deel ervan) onder je tong volledig weg laten 'smelten', dus niet direct doorslikken en zorg dat je weinig tot niets in je maag hebt. De opname is dan veel sneller en merk je de inslag ook duidelijker. En (wederom) houd rekening met het feit dat iedereen anders reageert op middelen en dat ook elk gebruik ook weer elke keer anders is (set & setting...). Vergelijken blijft dus sowieso lastig.

Succes!
Trinity
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
HardstyleGabber zei:
Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek. Betekent dat dat LSD niks voor mij is? Of kan ik een hogere dosis proberen kijken of dat is wat ik zoek?
Klik om te vergroten...
Maar wat heb je erop ervaren en wat zoek je precies erin?
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#9
En de tabel... Hopelijk leesbaar. De tijden die genoemd zijn, zijn 'inslag-tijden', dus duur voordat je iets merkt.LSD dosage chart.png
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trinity zei:
En de tabel... Hopelijk leesbaar. De tijden die genoemd zijn, zijn 'inslag-tijden', dus duur voordat je iets merkt.Bekijk bijlage 2556
Klik om te vergroten...
Alles tot de 100ug vind ik wel aardig overeenkomen met mijn eigen ervaringen en wat ik van anderen lees. Daarboven wordt het wat lastiger aangezien iedereen er dan anders op begint te reageren en de effecten dan sowieso heel subjectief worden en dus veel lastiger te omschrijven zijn.

Voor de mensen die graag willen weten hoe sterk hun zegels zijn is de beste manier nu er niet meer gekwantificeerd wordt om een zegel net zoveel op te knippen todat je enkel de beschreven effecten van rond de 10ug ervaart. 10ug is ongeveer een perfecte microdosis voor de meeste mensen en die effecten lijken ook het minst subjectief ervaren te worden.

Btw, voor mensen die er €60 voor over hebben kun je LSD wel opsturen naar energy control in Spanje. Ik zit er zelf aan te denken dit binnenkort eens te proberen.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relmuis zei:
400 mcg is voor mij zo'n beetje de grens.
Als ik een nummer wil terugspoelen weet ik nog ongeveer hoe dat moet maar als ik daar dan over na ga denken raak ik verward; is het nou het knopje met die twee driehoekjes naar links of die driehoekjes naar rechts, en dan gaat het mis.
Bij 600 weet ik niet meer wat een playlist is.
Klik om te vergroten...
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Relmuis zei:
I don't do LSD, LSD does me.
Tenminste zo heb ik het graag.
Klik om te vergroten...
Als je into dit bent, zijn er nog meerdere opties:

1000034130.jpg
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#13
XMR zei:
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
Klik om te vergroten...
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.

Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deadwing zei:
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.

Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
Klik om te vergroten...
De dosering is vaak iets hoger bij mensen die dagelijks benzodiazepines nemen. Op zich logisch maar ook zonde van de LSD
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Als je into dit bent, zijn er nog meerdere opties:

Bekijk bijlage 67097
Klik om te vergroten...
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pinnacle zei:
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
Klik om te vergroten...
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOC

Was met 1mg LSD ook al gauw kleine 20uur flink aan het trippen toen ik het vaak deed. Wel tot in de puntjes voorbereidingen gedaan met eten wiet etc. als ik een monster dosering nam.

Maar houd je lekker aan je vertrouwde doseringen. Ik heb nou eenmaal vaak getript. Ergste was keer DOM 5mg met 400ug LSD. Was letterlijk de weg kwijt op de bank toen onderhand (is overdreven maar hebben jullie een idee hoe intens dat was die combinatie.

NBOME'S doe ik zo goed als altijd appart die missen de 'magie' van LSD grotendeels helaas.

DOM kan je heerlijk lang op trippen als je daarvan houdt. Mijn ervaringen waren rond de 30 uur DOC 12 tot 24 uur. Ligt aan je dosering natuurlijk ook.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdloos zei:
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOC

Was met 1mg LSD ook al gauw kleine 20uur flink aan het trippen toen ik het vaak deed. Wel tot in de puntjes voorbereidingen gedaan met eten wiet etc. als ik een monster dosering nam.

Maar houd je lekker aan je vertrouwde doseringen. Ik heb nou eenmaal vaak getript. Ergste was keer DOM 5mg met 400ug LSD. Was letterlijk de weg kwijt op de bank toen onderhand (is overdreven maar hebben jullie een idee hoe intens dat was die combinatie.

NBOME'S doe ik zo goed als altijd appart die missen de 'magie' van LSD grotendeels helaas.

DOM kan je heerlijk lang op trippen als je daarvan houdt. Mijn ervaringen waren rond de 30 uur DOC 12 tot 24 uur. Ligt aan je dosering natuurlijk ook.
Klik om te vergroten...
Heb meer dan een jaar geleden voor de hoofdprijs een paar oude gammagoblin DOM zegels gekocht. Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om deze te proberen en eigenlijk ben ik er ook gewoon bang voor.

Wel leuk om te hebben als verzamelaar🤣.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee dat ben ik nu niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pinnacle zei:
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
Klik om te vergroten...
Ja best wel subjectief.

Paddestoelen zijn vrij heftig vind ik. Mijn ervaring is ook dat het bij herhaaldelijk doen steeds heftiger wordt. Een beetje alsof je een boek weer oppakt en verder gaat waar je gebleven was. Eerst is het mild met je. Later onvergeeflijk.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stomme vraag en ik weet het antwoord al. Sorry !
Vandaag was een dag van intense en existantiële uitdagingen. Die heb ik wel gecountered met (voorlopig) goed (lijkende) reacties.
Daar voel ik me OK over
De uitdagingen toch ook achteraf gecountered met een behoorlijke dosis wijn.
Ik heb nog steeds de wens om 1P-Lsd te proberen: de 3/4 diagonale quart van een 150 µg blotter.
Moet ik echt zorgen voor een blanko slate (wanneer? denk ik dan) of toch nu eindelijk doen ?
(is al wat laat, in m'n uppie hoog op een berg - geen tripsitter)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."