#1
Ik herhaal mezelf trouwens volgens mij constant in mijn bovenstaande posts, maar ben echt nog steeds een beetje aan het bijkomen haha.
Neem maar even de tijd om het allemaal rustig te verwerken zou ik zeggen. Uiteindelijk zullen er vast nog wel mooie inzichten uit gaan volgen, de moeilijkere trips zijn achteraf vaak de meest leerzame.
Dit was zo intens dat ik niet eens weet hoe ik er ooit aan moet beginnen om dit op te schrijven.

(...) nu 2x LSD gedaan met een dosis van 200ugl. (Volgens de verkoper)
Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek.
Maar wat heb je erop ervaren en wat zoek je precies erin?Beiden keren vielen zwaar tegen en was het effect niet wat ik zoek. Betekent dat dat LSD niks voor mij is? Of kan ik een hogere dosis proberen kijken of dat is wat ik zoek?
Alles tot de 100ug vind ik wel aardig overeenkomen met mijn eigen ervaringen en wat ik van anderen lees. Daarboven wordt het wat lastiger aangezien iedereen er dan anders op begint te reageren en de effecten dan sowieso heel subjectief worden en dus veel lastiger te omschrijven zijn.En de tabel... Hopelijk leesbaar. De tijden die genoemd zijn, zijn 'inslag-tijden', dus duur voordat je iets merkt.Bekijk bijlage 2556
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.400 mcg is voor mij zo'n beetje de grens.
Als ik een nummer wil terugspoelen weet ik nog ongeveer hoe dat moet maar als ik daar dan over na ga denken raak ik verward; is het nou het knopje met die twee driehoekjes naar links of die driehoekjes naar rechts, en dan gaat het mis.
Bij 600 weet ik niet meer wat een playlist is.
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
De dosering is vaak iets hoger bij mensen die dagelijks benzodiazepines nemen. Op zich logisch maar ook zonde van de LSDEn 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.
Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOCDeze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
Heb meer dan een jaar geleden voor de hoofdprijs een paar oude gammagoblin DOM zegels gekocht. Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om deze te proberen en eigenlijk ben ik er ook gewoon bang voor.DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOC
Was met 1mg LSD ook al gauw kleine 20uur flink aan het trippen toen ik het vaak deed. Wel tot in de puntjes voorbereidingen gedaan met eten wiet etc. als ik een monster dosering nam.
Maar houd je lekker aan je vertrouwde doseringen. Ik heb nou eenmaal vaak getript. Ergste was keer DOM 5mg met 400ug LSD. Was letterlijk de weg kwijt op de bank toen onderhand (is overdreven maar hebben jullie een idee hoe intens dat was die combinatie.
NBOME'S doe ik zo goed als altijd appart die missen de 'magie' van LSD grotendeels helaas.
DOM kan je heerlijk lang op trippen als je daarvan houdt. Mijn ervaringen waren rond de 30 uur DOC 12 tot 24 uur. Ligt aan je dosering natuurlijk ook.
Ja best wel subjectief.Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."