Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mindless zei: Apart, meestal zijn mensen zo onder de indruk van lsd dat ze het nog wel een keer willen doen en wordt iets als mdma in vergelijking juist als iets gezien dat steeds minder interessant wordt. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Klik om te vergroten... Ja, vind ik zelf ook gek, en misschien vind ik 't over een tijdje wel weer interessant, maar voor nu...neuh. Ben 28 trouwens. Roze olifant zei: En welke verwachting had je dan eigenlijk? Want het is vrij algemeen bekend dat LSD tot twaalf uur lang duurt. Klik om te vergroten... Mindless zei: Een beetje voorbereiding kan een tripervaring zoveel beter maken. En lsd lijkt me gewoon iets waarvan je niet kunt zeggen na 1 keer 'oké nu weet ik wat het is'. Ik heb ook zo'n vriend die dat min of meer zegt na een ietwat teleurstellende eerste lsd trip en ik denk dan weleens je weet niet wat je mist, want als je eens een echt goede lsd trip meemaakt... Het is gewoon niet zo voorspelbaar als iets als mdma. Klik om te vergroten... Ik was goed voorbereid hoor, en wist wel wat ik kon verwachten qua tijd enzo. Had de goeie dingen in huis, was uitgerust, fijne omgeving, goeie muziek enzovoorts. Kan het niet zo goed uitleggen, misschien ben ik van nature te ongeduldig om heel rustig te gaan zitten/liggen/spacen. Ben ook midden in mn trip een stuk door de stad gaan lopen, dat was wel tof. De Dunne zei: Als je hetzelfde verwacht van lsd als van mdma kom je idd van een koude kermis thuis. Die twee zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Klik om te vergroten... Oeh, maar dat was ook totáál niet wat ik dacht. Ik heb dit juist gedaan om iets compleet anders te doen dan mdma"
"Dat maakt misschien ook nog wel uit: mdma was voor mij in 1 klap geniaal en vind ik nog steeds fantastisch."
"Nope, was m'n eerste trip. Wennen is het goede woord Dosis weet ik niet meer exact. Heb ze al een tijdje geleden (paar maanden) gekocht. Hij heeft het me toen wel verteld, er staat me iets van rond de 200 µg bij. Wel bij een gast die weet wat-ie me verkoopt, kom vaker bij hem. Hij wist dat 't mn eerste was."
"Ja precies. 2-3 biertjes kan ik ook wel (althans toen ik nog dronk) maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je kan zuipen."
"Leukste ervaring was zonder twijfel de eerste keer xtc. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, was met mijn vriendin die het wel wist en die me alle vertrouwen gaf dat het goed zou komen, en het was echt fantastisch. Goeie muziek gedraaid, fijn gewandeld in de regen (nog nooit zulke lekkere regen gevoeld als toen), topgezelschap, echt een fantastische avond. Slechtste ervaring was óók op mdma: ik was een paar jaar geleden met Oud & Nieuw op weg naar huis van een optreden, uurtje of half twee, appt een vriendin: kom je anders ook nog even naar dit feestje. Dus ik daarheen, was een man of 20 al compleet uit hun stekker aan het gaan (kleren uit alles), en ik kreeg wat kristallen in mn hand gedouwd. Ingenomen maar ik was best moe én ik vond het feestje niet leuk dus ik wilde naar huis. Naar huis gegaan met mn vriendin, en tijdens het rijden kickte de mdma in en werd alles grijs. Ik wist niks meer, ik kon niks meer, wilde niks, alles was grijs. Heb als een soort zombie een uur op de bank gezeten en ben toen maar naar bed gegaan. Slapen lukte ook bijna niet. Uiteindelijk gelukkig wel in slaap gevallen maar poeh. Dat was echt klote."
"Ik ben inmiddels best een ervaren MDMA-gebruiker maar de laatste twee keer overkwam me iets eigenaardigs: ik gebruikte met oud en nieuw best veel, tot aan hallucineren aan toe (expres trouwens, ik vind dat wel lekker), maar ben een deel van die avond echt kwijt. Er zijn wel flarden, maar ik weet dankzij m'n huisgenoot dat we een enorm eind gewandeld hebben, maar ik weet echt niet meer waar naartoe of waar ik was om middernacht. Nou is dat met (als ik het me goed herinner) bijna drie pillen in m'n mik best verklaarbaar. Maar gisteravond hebben we weer een klein feestje gevierd hier, had goed gegeten, niet teveel op en ik drink al ruim een half jaar niet, maar toch weet ik best ee substantieel deel van de avond niet meer. Dat is echt nieuw voor me, en ook best een beetje irritant. Herkent iemand dit?"
"Jaja dat weet ik wel, maar gisteren had ik no way teveel genomen en dus ook niet gedronken. Ik hallucineerde ook niet, had een vrij lichte high, maar toch een deel van de avond vergeten."
"Ganggang💯 zei: Combineren kan wel, zolang je het maar met mate doet. Ik kan prima 2-3 biertjes drinken tijdens het blowen. Of als ik mdma oid heb gehad. Het gaat mis als je veel gaat zuipen. Klik om te vergroten... Maar zuipen op mdma is toch überhaupt niet te doen? Ik krijg echt met moeite bier weg als ik high ben. Water, ok, maar bier?"
"Ben vandaag voor het eerst aan de LSD, en het duurde even voor de eerste effecten begonnen (heb nu een halve zegel op, duurde bijna twee uur voor het tapijt begon te bewegen) en inmiddels is alles een soort van vloeibaar. Heb ook al wat patronen in m'n vloer gezien die er niet zijn en ben een beetje rillerig, maar verder wel lekker eigenlijk. Er moet zo nog wel een postbode komen... Hoop wel dat de visuele effecten nog wat heftiger worden eigenlijk. Zie bv nog geen kleurveranderingen."
"Ik ga echt als een raket! Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines. Heel gek hoe zintuigen door elkaar lopen en woorden heel raar zijn."